Jawel, maar die is dus downquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft een van de populairste Nederlandse websites geen eigen forum ofzo?
Ik ging kijken of er al een topic erover was.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wilde net zelf ook een topic maken
ghehe, jaa het is ook zo voorspelbaar eiggquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging kijken of er al een topic erover was.
Had jij een ban?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging kijken of er al een topic erover was.
In Duitsland zou Raymond Spanjar uitgeroepen worden tot 'Sprachpanscher' van het jaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef Derek010 het volgende:
Wie zit er nou 's nachts op hyves... daarom doen ze het onderhoud ook 's nachts...![]()
"Hyves offline voor maintenance" sinds wanneer is maintenance een Nederlands woord?
Hier nog niet hoorquote:
En sinds wanneer is "offline" een nederlands woord, en "hyves".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef Derek010 het volgende:
Wie zit er nou 's nachts op hyves... daarom doen ze het onderhoud ook 's nachts...![]()
"Hyves offline voor maintenance" sinds wanneer is maintenance een Nederlands woord?
Ja, een maandje gelee maar na de unban ging ik gelijk op vakantie.quote:
Was ook een WITZ!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Hier nog niet hoor
Erg irritant was net bezig mijn profiel eens op te schonen.
Wat is offline dan in het nederlands?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:35 schreef TheCoon het volgende:
[..]
En sinds wanneer is "offline" een nederlands woord, en "hyves".
Het enige nederlandse aan die zin is het woordje "voor"
Buiten werking.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is offline dan in het nederlands?
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als een roltrap in Engeland niet werkt zeggen ze "The escalator is offline"?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |