zo, net terug uit de plaatselijke coffeeshop. Lang niet daargeweest dus dacht; ik rook even een jointje hier met oude bekenden. Kom ik de shop binnen, is er niet 1 van de oudere mensen waarmee ik wel eens daarzat.
Ook was wiet zo verschikkelijk duur dat ik noodgedwongen een gram hasj heb moeten kopen, dus ik begeef mij naar de rookruimte en draai me daar een joint. Het viel me op dat de muziek aardig relaxed was toen er een liedje van onze ome Bob opkwam. Ik steek mijn jointje op en ga lekker genieten van de heerlijke muziek.
Na mijn eerste 5/6 poffen van de joint hoor ik dat er aan de muziek geklungeld word en de nodige kutmuziek begint te spelen. Usher kwam mijn oren in, net als 50 cent en andere muziek waarover ik verder maar zal zwijgen.
ik werd een beetje boos en wou naar buiten lopen met mijn joint, want aan die muziek was immers geen bal te beleven. Met dat ik de shop uitloop roept de medewerkster mij terug, om mij te vertellen dat de gekochte waren alleen in die shop gebruikt mochten worden.
daar brak mijn klomp van dat ik de joint daar uitduwde en boos wegliep!
klacht: deze onzin hierboven
anti-klacht: De afghaan was wel aardig lekker
[quote]
Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
[/quote]