Ik kreeg net als reactie "'Cause it ain't." en nu is alles een feit? Nouja blij dat je door mijn posts zo snel tot inkeer gekomen bent, ik stel het op prijs.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er is geen noodzaak ontstaan om onderzoek te doen, evolutie is een feit en het is een feit dat ook ijsberen onderhevig zijn aan (natuurlijke) selectie.
[..]
Je doet wel enorm af aan mijn beargumentatie, maar oké ik zie het door de vingers omdat ik je zo tof vind.quote:Ja, je kunt alles wel.
1. Dit bericht (of krimpende ijsberen) is geen bewijs voor evolutie, 2. evolutie is een feit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik kreeg net als reactie "'Cause it ain't." en nu is alles een feit?
Wel leuker?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
1. Dit bericht (of krimpende ijsberen) is geen bewijs voor evolutie, 2. evolutie is een feit.
Geen tegenstrijdigheid hier, makkelijker kan ik het niet maken.
Hé, de belastingdienst maakt het tenminste nog makkelijker. Jij doet geen van beide.quote:
Dit is geen evolutie omdat er feitelijk niets veranderd in de genetische structuur. Een ijsbeer, maar ook een mens, wordt gewoon minder groot tijdens het opgroeien als hij minder (goed) voedsel tot zich neemt dan anders.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:59 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Aanpassen aan je leefomgeving is juist de basis van evolutie. De oorzaken van deze verandering maakt dus geen ene reet uit, het gaat om de gevolgen niet de oorzaken.
Daarom zeg ik toch ook dat er onderzoek gedaan kan worden of het een consistente verandering is ja of nee, als de afwezigheid van voedsel leidt tot kleinere dieren dan is het dus een genetische aanpassing om op lange termijn niet verder te groeien. Als het slechts een of twee generaties ijsberen betreft dan niet natuurlijk, daarom opperde ik ook voor onderzoek.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dit is geen evolutie omdat er feitelijk niets veranderd in de genetische structuur. Een ijsbeer, maar ook een mens, wordt gewoon minder groot tijdens het opgroeien als hij minder (goed) voedsel tot zich neemt dan anders.
Pygmeeën zijn een gevolg van evolutie, ondoorvoede kinderen niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |