Jawel, ik ga het zowaar met veel goede moed met een lang verhaal proberen op KLB. TLDR versie onderaan.
Vandaag hoorde ik WEER een verhaal over iemand die in zijn eentje in alle willekeur door een groepje (ethniciteit laat ik maar in het midden) verveelde jochies van zijn fiets is getrokken en tot orgaanschade aan toe naar de tering is gemept. Zonder aanleiding, zonder enige voorgeschiedenis.
Het gebeurt hier steeds vaker dat (zo lijkt het in ieder geval) kansloze triestelingen in plaats van wat te doen met hun leven in het weekend de stad in gaan om onschuldig volk in elkaar te beuken. Je hebt verdomme vrijwel identieke hersenen aan die die Albert Einstein had. Dan nog durf je zoiets zo te verwaarlozen?
Waarom zou je in hemelsnaam jezelf daartoe verlagen? Kan iemand mij vertellen wat de drijfveer is voor iemand die in een groep voorbijgangers in elkaar beukt? Kom alsjeblieft niet aan met bullshit als "zware jeugd" of "geen afleiding". Je woont godverdomme in Nederland, als je zelfs hier jezelf niet een behoorlijk leven kan toeëigenen ben je het niet eens waard.
Vooral als je er zulke denkbeelden op na houdt als het gaat om het leven van een ander.
Ik vind dat zulk soort mensen gewoon letterlijk een kogel verdient, no questions asked.
Het confronteren van de ouders heeft namelijk ook geen zin, want die zijn hoogstwaarschijnlijk de aanleiding van alles.Ik ben 100% van mening dat je geen kinderen moet mogen krijgen als je niet in staat bent om behoorlijk na te denken.
Misschien is dat wel hard, maar wat is een betere oplossing?
Ik ben benieuwd naar de reacties

---
TLDR versie: De wereld is naar de baftus
[ Bericht 0% gewijzigd door Laertes op 26-08-2009 00:09:57 ]