quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bah. Ik wil graag dat m'n kut gewoon naar kut ruikt.
Hoe ruikt je kut?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bah. Ik wil graag dat m'n kut gewoon naar kut ruikt.
Hoi Jordyquote:
je krijg vandaag geen nueckqseqsquote:
Naar kut dus.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoi Jordy![]()
nu niet meer herhalen, he
Dan niet gore klootzakken.quote:
kutquote:
Ja, maar de ene kut is de andere niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Naar kut dus.![]()
Veel doucheplezier Bt.
Dat heb jij maar even mooi besloten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
je krijg vandaag geen nueckqseqs
whehhequote:
Niet alles serieus nemen hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb jij maar even mooi besloten.
Bruine kut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratis.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 gratis e-tickets over.
Ga er niet heen IVM Hilversum on air + evt trip naar duitsland + geen zin om naar Den Haag te gaan.
Goed idee, niet dat ik het al eens gespeeld heb, maar goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:03 schreef Maisnon het volgende:
Kom, gaan we dat guitar hero spel doen op omgpop
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:04 schreef Ploertendoder het volgende:
even een kansloos nummertje tussendoor
Trouwens best geniaal nummer nu ik het zo eens luisterquote:
Lekker nummertje spelen jullie nu zegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef Maisnon het volgende:
ALs het goed is privé, met een truukje
Soort guitar hero achtig dus.
Met ASD en JKL toetsen en kutmuziek
Weet ik veel hoe m'n kut ruikt. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal ofzo, het is niet dat ik de hele dag aan andere kutjes snuffel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, maar de ene kut is de andere niet.
My thoughts exactly ik heb gewoon gequitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lekker nummertje spelen jullie nu zeg
Obscura
Nonnenmuziek?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Maisnon het volgende:
Sorry maar dat nummer weiger ik gewoon wat een nonmuziek
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe m'n kut ruikt. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal ofzo, het is niet dat ik de hele dag aan andere kutjes snuffel.
Ik ben wel van de metal, maar niet van kutmetalquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
My thoughts exactly ik heb gewoon gequit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Helemaal nietquote:
JE KUNT TOCH LEZEN!quote:
Je moet ook votenquote:
Denk aan je bloeddrukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |