quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef nokwanda het volgende:
Is dit niet meer een WFL discussie?
En where is Baaj Guardian when you need him.
Die had wat meer info over godsbesef en herkomst.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:11 schreef mediaconsument het volgende:
Je kunt of in jezelf, of in iets anders geloven. Dat geloof in andere zaken zorgt er dan ook voor dat je minder concentratie over hebt voor geloof in jezelf.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik voel me gediscrimineerd....... minimaal......
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]En ook al niet gehoord. Ik hoor je en ik zie je.
Dat ding zit dan ook in je eigen hoofd. Zou haast durven zeggen dat vertrouwen in alles buiten jezelf nutteloos is om deze reden. De pijnappel wijst de weg!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
bull, beste van beide kan samen nog beter zijn...
of beide "zijn".
[ afbeelding ]
check!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat ding zit dan ook in je eigen hoofd. Zou haast durven zeggen dat vertrouwen in alles buiten jezelf nutteloos is om deze reden. De pijnappel wijst de weg!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
daar moet ze dan weer even over denken....
Ben nog met een onderzoek bezig op dat gebied. Echter zal ik je niet tegenhouden om de aftrap te geven over dit onderwerp. Beginnen met de informatie over de pijnappelklier, de testen met lsd en wat uitleg over gedachtenkracht. Daarna een stap verder naar de bibliotheek van het vaticaan, waar deze belangrijke informatie hoogstwaarschijnlijk te vinden is. Die mensen zijn niet voor niets bang van ons.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik weet het, nu de rest van fok nog..... zullen we ze samen inlichten?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik weet het, nu de rest van fok nog..... zullen we ze samen inlichten?
Dat doe ik mijn eigen vent al nauwelijksquote:
Ow, maar die had ik al. ik bedoel... dat ben ik alquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
en te laat, daar ging haar kans op eeuwige heiligheid...
quote:
quote:Vraag hem maar eens bij gelegenheid
En hoe denk je in die bieb te komen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ben nog met een onderzoek bezig op dat gebied. Echter zal ik je niet tegenhouden om de aftrap te geven over dit onderwerp. Beginnen met de informatie over de pijnappelklier, de testen met lsd en wat uitleg over gedachtenkracht. Daarna een stap verder naar de bibliotheek van het vaticaan, waar deze belangrijke informatie hoogstwaarschijnlijk te vinden is. Die mensen zijn niet voor niets bang van ons.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hoe denk je in die bieb te komen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:25 schreef Oversight het volgende:
[..]
helder, hij verdient de titel,... niet jij.. alleen al daarom....
[..]
Niet groter, wel breder. Tis een stevig bulletjequote:gezelli.... vast eens gauw..... kan ie daartegen denk je?
is ie groter en breder dan ik?
Ik heb al een commando pak besteld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hoe denk je in die bieb te komen?
Daarom dat deze foto ook zo belangrijk en mooi is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:59 schreef nokwanda het volgende:
Nou, die had ook ergens anders kunnen liggen. Het kan best zijn dat die info in Cairo of Constantinopel lag, of noem maar een plek die in de fik gestoken is. Er is ook heel veel wiskundige kennis verloren gegaan omdat een veroveraar de boel in de hens stak.
Ik heb hem niks negatiefs verteld. Sterker nog, ik denk dat jullie elkaar wel zullen mogen.
Ik zoek het niet in de godsdienst. Maar in de logica. Als al deze godsdiensten een vergelijkbaar verhaal hebben, zou het dan geen logische verklaring zijn dat al deze geloven onder controle staan van het vaticaan? Of anders gezegd kopieën van deze geloven die de originele geloven ondersneeuwen. Dit zou een enorm sterk machtsmiddel zijn. Daarom is het ook erg goed dat jij Ra aangeeft, omdat dit verhaal naar alle waarschijnlijkheid daar is begonnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:11 schreef nokwanda het volgende:
Maar als je die info zoekt, zoek je die dan niet in de verkeerde bron of in de verkeerde godsdienst? Shiva had niet voor niets dat derde oog.
En hoe zit het met het oog van Ra
[ afbeelding ]
Dit is kennis die zoveel ouder is dan het christendom. daar heb je het vaticaan toch niet voor nodig.
Dit verhaal geeft voor mij een logische verklaring voor de reden waarom er zoveel tegenstellingen zijn binnen religie.quote:Let us now examine the various Pagan groups that have utilized the Pine Cone in their ceremonies, their rituals, and their art. Once you study this list, you will be in for a great surprise in that the Roman Catholic Church utilizes the Pine Cone, just as any good Pagan religion would do! This fact is further firm evidence that Roman Catholicism is Pagan, not Christian. In fact, we would say that Roman Catholicism is counterfeit Christianity, with Paganism as its beating heart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |