Of ze hebben gewoon een dik salaris...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef anboni het volgende:
Kan van alles zijn.. Paar dingen die zo in me opkomen:
- Ouders (of oom/tante) staan garant
- Ouders zijn allebei overleden en eentje van het stel heeft dus een aardige erfenis in handen gekregen
- Ze hebben gewoon op een of andere manier een flink bedrag bij elkaar gespaard (als ze allebei al werkend nog 'n paar jaar op 'n studentenkamer hebben gewoond en geen al te gekke levensstijl hebben gehad, kan dat best)
(of inderdaad, dat huis van 4 ton was ver boven hun stand en inmiddels wonen ze gescheiden in 'n doos bij het station)
Een receptioniste en manager van een hotel in, of all places, Duiven. En een kind.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef bioloogje het volgende:
Of ze hebben gewoon een dik salaris...
Je kan zelf wel uitrekenen dat 300euro netto maandlasten onmogelijk is bij een huis van 4ton. met andere woorden, ze hebben geen hypotheek van 4ton en hebben een leuk bedrag zelf ingebracht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:32 schreef FoXje het volgende:
7000 netto per maand ?
En als je die programma's ziet: netto maandlasten: E300 per maand oid voor een huis van 4 ton.
Ja die zag ik ook, mooie boerderij inderdaad. Alleen kwam het wel een beetje over alsof het zo'n huis is waarin niet geleefd mag worden.. Dus alle kussentjes moeten op dezelfde plek blijven liggen en er mag geen troep komen..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb dan toevallig ook gekeken gisteren, maar die grijze boerderij was wel om te kwijlen!!Wil ook niet weten wat dat gekost heeft
mwa, die hebben gewoon opgeruimd voor de televisiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:58 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook, mooie boerderij inderdaad. Alleen kwam het wel een beetje over alsof het zo'n huis is waarin niet geleefd mag worden.. Dus alle kussentjes moeten op dezelfde plek blijven liggen en er mag geen troep komen..![]()
Zeker wel, per slot van rekening moet ze wel matchen met haar huis.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
k geloof ook niet dat zij elke dag in die kleding, make-up, haarstyling en hakjes door het huis paradeert,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |