abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58521139
Vanavond was het zo ver. Een kennis van ons kwam op tv samen met zijn vrouw om een huisje op Ameland te gaan kopen. Dit betrof een 2de huis. Deze hele uitzending is 1 hele reclame voor ameland. Vind het best knap dat je met een heel jong gezin een "2de" huis gaat kijken van 300000 euro. Let daarbij op dat je op een 2de huis daarvan de hypotheek geen belastingvoordeel krijgt.

Dan nog zijn de huisjes op ameland gewoon overpriced. 75 m2 voor 299000 is toch niet echt normaal voor een vakantiehuisje.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:44:21 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58521237
Buren van ons zijn ook een keer op TV geweest terwijl ze helemaal niet van plan waren te verhuizen. Moesten ze doen alsof ze geïnteresseerd waren op een open dag van een huis. Best nep inderdaad.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_58521405
Goh is gewoon een groot reclame programma, zijn wel meer van dat soort dingen op TV.
............................
pi_58521485
En dat wist je nog niet, TS?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_58521590
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
En dat wist je nog niet, TS?
Ik wist het wel. maar vanavond was wel echt absurt. Houten blokhutje van 299000 met 75 m2 en dan nog eens je tuin delen met je buren.
  Donald Duck held dinsdag 6 mei 2008 @ 23:05:58 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_58521654
Zo veel op TV is nep. Ben al een paar keer bij een TV-opname geweest, het is allemaal zo enorm in scene gezet en geregeld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_58522029
Ik heb zelf met een opname meegewerkt in Solingen, naar aanleiding van een 35 jaar oude flessebrief die ik in de Noordzee bij Zeeland gevonden had.
We zijn daar een volle dag bezig geweest met opnames maken, en dan zie je pas echt hoe nep het is, vooral als er een gesprek tussen 2 mensen opgenomen wordt. Dat wordt vaak gewoon simpelweg 2 keer gefilmd en later aan elkaar geplakt.

Maar was wel een hele ervaring om het een keer zelf mee te maken, door een professionele filmploeg gefilmd worden.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:52:05 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58522627
de TV-makelaar is een infomercial, gesponsord en ondersteund door de NVM. Af en toe kun je de gewenste boodschap er zó uithalen. Zoals die vrouw die "eventjes" een huisje van 5 ton in een buitenwijk van Amsterdam kocht. Dat huisje was een enorm krot dat totaal gerenoveerd moest worden. Zegt die makelaar: "Ik zou maar flink overbieden, want zo'n lage prijs, dat kan alleen een lokkertje zijn." Gezegd. gedaan.
The End Times are wild
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:44:05 #9
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58523438
Goh.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58523467
Onder welke steen heb je gelegen?
pi_58524373
Het ergste is nog wel de uitzending waarin een gezin op zoek was naar een nieuw huis, maar toch nergens iets kon vinden. Bleek dat ze elke dag hun pony gingen voeren in een weilandje verderop in hun straat. Pal daar tegenover staat een huis met een bord 'te koop' in de tuin. Daar zijn die mensen uiteindelijk terechtkomen. Nou, dat huis hadden ze echt niet zelf kunnen vinden hoor...
pi_58526384
Volgens mij hoorde ik een keer dat ze eerst gewoon 1 huis kopen en als dit gedaan is gaan ze ""kijken """ naar andere huizen.

[ Bericht 7% gewijzigd door JOO op 07-05-2008 13:33:57 ]
pi_58527181
Was toch laatst ook al iets over in het nieuws?
pi_58527204
Ik ga nu verrassing proberen te faken:

"Gut!".

Dem. Mislukt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 7 mei 2008 @ 13:55:04 #15
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_58532014
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo veel op TV is nep. Ben al een paar keer bij een TV-opname geweest, het is allemaal zo enorm in scene gezet en geregeld.
Gelukkig is de Wereld van K3 wel echt.
Mens sana in corpore sano
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:19:56 #16
185631 Guncta
En un momento dado
pi_58532567
Zoveel dingen zijn nep. Vind het daarom ook al irritant om tv te kijken. Van die mensen die spontaan een huis gaan bezoeken. Gaan ze eerst bij de voordeur staan en de cameraploeg staat erachter. En dan gaan ze naar binnen en zie je van die 'spontane' blikken. 'Oh, wat groot en ruim!' Terwijl er een cameraploeg pal voorstaat. En ze dus ook hebben moeten zitten wachten en het al gezien moeten hebben, want als je een deur opendoet bij het eerste shot kijk je echt wel naar binnen. En de cameraploeg moet daarna naar binnen en dan word je ook niet echt geblinddoekt.

Mooiste shot was nog een keer in DWDD. 1 of ander travel programma. Zat die presentator te beweren dat op het stukje waar hij naartoe liep, nog nooit iemand was geweest. Liep die flapdrol richting de camera. En nee, die stond niet aan de andere kant van een stukje water ofzo.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')