Ik hoorde het ja.quote:Op maandag 23 november 2009 19:59 schreef Xebber het volgende:
Iemand een lijk kwijt? Schijnt er eentje gevonden te zijn in de Archipel.
quote:De politie kan ook nog niet zeggen of het om een man of een vrouw gaat.
Wouw.. deze topic weer proberen leven in te blazen?quote:
Beetje andersom redeneren anders.quote:
Verdachte steekpartijen Lelystad opgepaktquote:Een 25-jarige man is deze week opgepakt voor de vier steekpartijen die in december 2008 en de eerste drie maanden van vorig jaar in Lelystad plaatsvonden.
ik was het al helemaal vergetenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Verdachte steekpartijen Lelystad opgepakt
snel verhuizen is het deviesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:00 schreef Metal_Carnage het volgende:
Nieuw op FOK! vanuit Lelystad.
Wel een eng dorp zeg. Dat politie alert blijft maar smssjes sturen naar me
Naar Canada?quote:
Ik zou eerder adviseren die politie sms'jes uit te zetten. Heb er 20 jaar gewoond, zelden iets met de politie te maken gehad.quote:
Daarover is geen twijfel mogelijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Overigens is Lelystad nog altijd vele malen beter dan Almere.
*inwoner meldt*quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Verdachte steekpartijen Lelystad opgepakt
Dito hier. Woon er nu wel langer dan een half jaartje. Wat ik wel eeuwig zonde vind is dat ze die volwassen bomen aan de larserdreef hebben omgehakt voor een beetje kalote subsidie. Nu met die nieuwe boompjes en de Warande ziet het er net uit als Almere en dat was nou onder andere 1 van de redenen waarom ik er weg wou... sjugt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:51 schreef Metal_Carnage het volgende:
Nou even een topique kickje dan maar
Politiealert niet uitgezet, maar het valt wel weer mee tegenwoordig.
Iemand opgevallen dat de politie hier echt belachelijk lui is?
De afgelopen periode zijn ze aan eht laseren, vanuit hun politiebusjes. Alsof dat niet opvalt???
Ook die verbouwingen aan het spoor word ik af en toe gek van. Omleiding hier en daar, weg dicht, viaduct dicht etcetc.
Verder bevalt het me na een half jaartje in Lelystad wonen beter dan in Almere.
Lekker rustig hier
Lolz. Heb nog geen motor, ben nu aan het shoppen en passen en dan duurt het nog weer een week of zo voordat je m hebt en dan eerst nog leren rijden (alhoewel ik al wel auto rij dusse )quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:44 schreef Metal_Carnage het volgende:
Waar rij je op?
Zag laatst een Buse met wheelybar rijden. Dat was even leuk rondje achter hem aan blazen![]()
Ik rij zelf geen motor trouwens, mij veels te link. Ik kan nog niet eens fatsoenlijk met een auto overweg
Als ik in iedere plaats zou moeten gaan wonen waar ik in 20 jaar zelden met politie te maken zou hebben....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:08 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik zou eerder adviseren die politie sms'jes uit te zetten. Heb er 20 jaar gewoond, zelden iets met de politie te maken gehad.
Sorry, zie je vraag nu pas. Volgens mij wel, neem aan dat je die bedoeld aan de noordersluiskant.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:58 schreef Metal_Carnage het volgende:
Ben je al bij die nieuwe motorzaak aan de Westerdreef geweest?
Ziet er wel aardig uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |