Mag ik vragen in welke band? Ik ken namelijk wel een paar Lelystadse bandjes, dus hem wellicht ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ehm... welke gebruiken? verblijf hier sinds mei 2008 ongeveer al, dus begin een beetje mijn weg hier te kennen. Mijn vriend (aanstaande binnenkort) woont hier al jaren dus die heeft me al aardig wegwijs gemaakt. Hij speelt hier in een band en dan kom je nog wel eens ergens in Lelystad en leer je weer nieuwe mensen kennen
Drive like Maria en van die anderen ben ik de naam vergeten.quote:
Mwjah, iets overdrevenquote:Underground begint het nieuwe seizoen goed. Samen met Club 3voor12/Flevoland presenteren we een retenstrakke bandavond, met regionale supertalenten en een landelijke topact. Op het podium staan: Drive Like Maria, Wallnoize, Little Maggie en No Can Do.
Tuurlijk mag je dat vragen. Debbie Does Dallasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:05 schreef Xebber het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke band? Ik ken namelijk wel een paar Lelystadse bandjes, dus hem wellicht ook.
Ge-ni-ale naam!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat vragen. Debbie Does Dallas
Ik zal het doorgeven.. btw... www punt bandnaam punt nl.. moet nog wel weer verder bijgewerkt worden, maar tochquote:
quote:UPDATE: Drive Like Maria heeft wegens ziekte op het laatste moment af moeten zeggen. Zij komen op 23 januari 2010 alsnog. In de voorverkoop gekochte kaarten mogen bij de kassa van Underground ingeleverd worden. Je krijgt dan je geld terug. Gelukkig hebben we echter goede vervanging gevonden in de persoon van Anny, de voormalige zangeres van Leaf, met haar nieuwe band.
Ach joh.. t is 5 minuten fietsen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
Over 70 minuten gaan de deuren open.
Geen Drive like Maria meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ach joh.. t is 5 minuten fietsen!
Ik zag het...quote:
Waren best knappe meisjes die die dingen eraan gingen hangen. Beetje giechelig ook wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zag het...![]()
En ik had nog wel zo'n toffe flyer aan mijn fiets (die bij t station stond) hangen
Dat heb ik gemist!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Waren best knappe meisjes die die dingen eraan gingen hangen. Beetje giechelig ook wel.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:35 schreef Xebber het volgende:
Wat was het stadshartfestival géwéldíg! Zo prachtig dat ik niet wist hoe gauw ik me daar uit de voeten moest maken.
Helaas..quote:
Vast niet zo erg als in Zeist, wij hadden gister het shantyfestival.. zeemansliederenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:35 schreef Xebber het volgende:
Wat was het stadshartfestival géwéldíg! Zo prachtig dat ik niet wist hoe gauw ik me daar uit de voeten moest maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |