He he, ik kan weer fokken!quote:Welkom terug, Deisyy.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoezo kon jij dan nie Fokken nie?
Op zo'n fiets, vond het ook een gedoe, heb met de ene comp. alles veranderd en toen alles gelukt was met nieuw ww, alles afgesloten. Anders had ik nog om hulp hier kunnen gillen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Normaal blijf ik altijd ingelogd staan, maar ik had mijn pc op kantoor opgeschoond, dus was uitgelogd. Ik had had natuurlijk die frontpage niet gelezenEn de passmailer had een oud emailadres.
Maar ik ben er weer
Thuisbezorgd maakt het nog lekkerderquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Shoarma onderweg
Thuisbezord FTW!
Ik durf niet zo goed aan de kapsalon, is dat nou echt zo lekker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thuisbezorgd maakt het nog lekkerder![]()
Mijn thuisbezorgde kapsalon zondag was ook zo lekker
Jeeeeeej!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga morgen een weekje Egypte boeken
Ik vind het erg lekker en het is zo makkelijk want alles zit in 1 bak, deksel eraf en prikken maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed aan de kapsalon, is dat nou echt zo lekker?
Ik las het net ff andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef CarOnline het volgende:
Oh kut, de kapper vergeten te bellen
Oh wat lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga morgen een weekje Egypte boeken
Jouw expresje klinkt inderdaad als onze kapsalonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Heb het sinds een paar weken diverse keren gegeten, wordt hier een expressje genoemd maar blijkt een kapsalon te zijn...toch??? patat/friet, kebab, groenten (sla, ui, komkommer, tomaat) kaas erover en ff in de oven of zoiets ohh enne knoflooksaus en naar believen hier...sambal!
Idd dekseltje eraf en eten maar!
Ik denk dat mijn tuin er een beetje kalig bij staatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef CarOnline het volgende:
Deisyy hoest met je tuin?
Ik plemp alles maar neer tot ik rijk ben (nog 50k) en dan koop ik een dik huis, maak verschillende tuinen en dan alleen nog wat onderhoud.
Gaat echt veel tijd inzitten
Lvl 25 nu
Ja klopt, dan ga ik dus naar Egyptequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh wat lekker
Wanneer wil je gaan?
Als het hier stortregent en vies hard waait?
Zwaai zwaaiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef CarOnline het volgende:
Vier pot met bier en ik ben er weg van!
![]()
![]()
En nee ik lust geen bier.
Ja kind maar daar heb ik ook teen en tander voor moeten doen he!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn tuin er een beetje kalig bij staat![]()
Ik vond het echt leuk, maar het kost zoveel tijd, en ik werd er zo neurotisch van dat ik toch wilde oogsten en veren plukken terwijl ik er eigenlijk geen tijd meer voor heb.
Ik wilde mijn dieren en tractor weg geven, maar dan kanniet![]()
Ik zag dat jij heel veel grond hebt, dan stromen de centen ineens binnen.
Leuk man!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, dan ga ik dus naar Egypte![]()
In de herfstvakantie dus
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja kind maar daar heb ik ook teen en tander voor moeten doen he!
Wel fijn, groenten die 3 dagen moeten groeien, een hele opluchting!
Ik ben het eik ook wel een beetje zat hoor. Maar ik ga toch elke dag weer ff kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ananassen ftw![]()
Maar die beesten ook nog, die stonden vanavond weer allemaal met een roze randje![]()
Ik had er echt de kracht niet meer voor
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ananassen ftw![]()
Maar die beesten ook nog, die stonden vanavond weer allemaal met een roze randje![]()
Ik had er echt de kracht niet meer voor
De eerste keer heb ik het alleen zien eten..de volgende keer meteen geprobeerd en idd erg lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw expresje klinkt inderdaad als onze kapsalon![]()
Lekker he?
Nou dat zal een oogstrelende gebeurtenis geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik het alleen zien eten..
Het werd hier alleen maar rustiger toen er weer een RLS begon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Talitha het volgende:
Zou er ooit nog een BB komen? Ik hoop het, want het dut een beetje in hier.
En over indutten gesproken...![]()
Zal ik je ff verrot scheldenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Talitha het volgende:
Zou er ooit nog een BB komen? Ik hoop het, want het dut een beetje in hier.
En over indutten gesproken...![]()
"onze Peter"? 6000?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Stil hier!
Het is woensdag, dus komt Peter morgen bij mij op bezoek!
tuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat jullie het even weten natuurlijk!
Nou, zo erg ben ik toch ook weer niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
"onze Peter"? 6000?![]()
Peter sterkte!!!
Nee hoor Lies ik zit je maar te fucken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, zo erg ben ik toch ook weer niet?![]()
Moet je niet werken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:45 schreef liesje1979 het volgende:het wordt een hele mooie dag vandaag
Ik morgen niet werk "thuis"! Wordt een mooi stranddagje toch, Coos?quote:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik morgen niet werk thuis! Wordt een mooi stranddagje toch, Coos?
Ja laten we er een live cam bij doen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee hoor Lies ik zit je maar te fucken.![]()
Krijgen we nog streams?
Welnee joh. Peter is gewoon relaxed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof ik al niet zenuwachtig genoeg ben Coos!![]()
Ja, hij wel......quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Welnee joh. Peter is gewoon relaxed.
Heeft Lies wel gezegd welke tram je moet hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een ons kent ons sfeertje weer.
We hebben zelfs een heel draaiboek.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft Lies wel gezegd welke tram je moet hebben?
Of kom je op de fiets?
Ik hyper, jij knikt!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben zelfs een heel draaiboek.
En Liesje praat en Peter luistert, dat wordt waarschijnlijk ongeveer de verbale verdeling.
Altijd nog beter dan volksdansenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben zelfs een heel draaiboek.
En Liesje praat en Peter luistert, dat wordt waarschijnlijk ongeveer de verbale verdeling.
Wie is MM nou weer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:
Wat een hoer is die MM trouwens
Voor 4.5 miljoen mag er nog ff zo een lijkenpikkende ouwe necrofiel opkruipen
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Wie is MM nou weer?
Zit die ook op Fok?
quote:Graftombe boven Marilyn Monroe opnieuw gevijld
(Novum) - De grafruimte boven die van Marilyn Monroe werd maandag voor 4,6 miljoen dollar gevijld, maar de Los Angeles Times meldde dinsdag dat de bieder het bod van ruim drie miljoen euro terugtrekt. Geïnteresseerden hebben vierentwintig uur de tijd om via eBay opnieuw een bod uit te brengen.
Mijn god!! Waar jij je al niet druk om maakt.quote:
Ik heb er niet van kunnen slapenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn god!! Waar jij je al niet druk om maakt.![]()
Dooien
Says whoquote:
Goedemorgen,quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:43 schreef Noek het volgende:
Vette kledder en derrie. Het liefst zo zompig mogelijk.![]()
Goedemorgen
Ik heb nog nooit een kapsalon gehad maar het klinkt iets waar mijn innerlijke culinaire aap blij van wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:23 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,
En dan lauwwarm, het vet zie je boven drijven, maar lekker.
In werkelijkheid was het een boterham met smeerkaas en tastytom. Wijvenvoer dus, maar wel lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:23 schreef Talitha het volgende:
Wat hebben jullie vreemde ontbijtkeuzes. Ik laat de patat en kip nog even liggen en pak een kopje thee.
Als vegatrutje gooi ik die shoarma ook eruit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kapsalon gehad maar het klinkt iets waar mijn innerlijke culinaire aap blij van wordt.
Allenig gooi ik de shoarma eruit. Shoarma, dat blieft mijn aap niet.
Huh wat is dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
In werkelijkheid was het een boterham met smeerkaas en tastytom. Wijvenvoer dus, maar wel lekker.
Noek, dekt de naam "bodyattack" de lading? Strompel je kreunend door het huis?
Tomaatjes met smaak.quote:
Het is gewoon sla met patat en shoarma / döner, en veel saus. Nornaal leg je dat gescheiden op een bord, maar die van de kapsalon wilde het altijd bij elkaar geflikkerd hebben en dan nog even met kaas erover onder de grill. Het is puur de beléving van de zompige hap", smaaktechnisch ken je het allemaal al wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:55 schreef Copycat het volgende:
Bij deze beloof ik plechtig dat ik binnen een maand een kapsalon heb gegeten. Met alles erop en eraan. En sambal.
De sambal heb ik de tweede keer laten staan, vind het geen combi.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:55 schreef Copycat het volgende:
Bij deze beloof ik plechtig dat ik binnen een maand een kapsalon heb gegeten. Met alles erop en eraan. En sambal.
Ik ben stiekem gaan spinnen en toen ben ik snel naar huis gereden en ik gooi het op glad vergeten en hou de gordijnen dicht. Ik heb toch liever de attack midden in mijn gezicht.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef Gert het volgende:
Noek, dekt de naam "bodyattack" de lading? Strompel je kreunend door het huis?
Die is ook lekker. Die met walnoten en honingdressing toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
Momenteel is de geitenkaas salade van de Appie mijn verslaving. Dat is wel beter dan de strudel, al zeg ik het zelf.
Ja, vanavond weer!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is ook lekker. Die met walnoten en honingdressing toch?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben stiekem gaan spinnen en toen ben ik snel naar huis gereden en ik gooi het op glad vergeten en hou de gordijnen dicht. Ik heb toch liever de attack midden in mijn gezicht.![]()
En welkom thuis, badmat!![]()
Hij is prachtig. Vanmiddag gaan we samen winkelen.
Jawel joh: jij vraagt, zij draaien. Heb zelfs al vegetarische kapsalon gezien, dan mieteren ze er falafel in.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vanavond weer!Het is immers alweer een dag geleden dat ik zo'n bak heb gegeten.
Maar die kapsalon zonder shoarma klinkt wel verslavingslekker. Hebben ze hier vast niet.
Dan schmjijten ze er ook vast kurkuma in. Nou, dan is de lol er zo vanaf natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel joh: jij vraagt, zij draaien. Heb zelfs al vegetarische kapsalon gezien, dan mieteren ze er falafel in.
Er staat toch niet per ongeluk kurkuma op het specerijen fotobehang hè!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan schmjijten ze er ook vast kurkuma in. Nou, dan is de lol er zo vanaf natuurlijk.
Ja, een badmat. Mijn eerste echte badmat ever! Die komt vandaag binnen en dat moet gevierd worden. Huis is versierd, wel met de gordijnen dicht natuurlijk. Ik heb nl op de straatbbq beloofd mee te gaan bodyattacken.
Leuk joh, nu moet ik dus onderduiken in mijn eigen huis want ze heeft een hond en je weet wat hondenbezitters doen. Naar binnen gluren ja!!![]()
*en scooooooort
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Er staat toch niet per ongeluk kurkuma op het specerijen fotobehang hè!
Dat je daar niet ineens achterkomt als het al op de muur zit. Komt je moeder de nieuwe eethoek bewonderen: "Ziet er leuk uit zeg! Vooral die kurkuma linksonder."
Oe, kwam er nog een bod overheen dus? Ja, was je opgelucht? Zo vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Bloemenbehang it is. Het is gelukkig toch maar één eethoek geworden trouwens. Ik kneep em jongen!![]()
Maar gelukkig, dan hoef ik niet opeens een eetset achter de bank te verstoppen. Daar waar ik lig als de gordijnen weer geopend worden. Over 10 jaar ofzo.
Niet je kunst gaan verwaarlozen hè.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren een Playstation 2 besteld, dus mocht ik de komende tijd minder aanwezig zijn zit ik op de bank ipv achter mijn pc.
Keuzes, keuzes.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet je kunst gaan verwaarlozen hè.
Maar Peter.. dan heb je niét het nieuwste van het nieuwste!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes.![]()
Een Playstation 2 kost maar 100 euro nieuw, en Marktplaats staat vol met mensen die hun oude spelletjes kwijt willen.
Gamen voor paupers, dus eigenlijk.![]()
![]()
Nee, echt dat mijn hoofd op de laptop viel van verlichting. Maar dat is hè, ik wilde al helemaal niet meer bieden maar dan gaan ze over je bod heen en dat steekt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, kwam er nog een bod overheen dus? Ja, was je opgelucht? Zo vanvoor het beeldscherm, gillend "veel plezier met je dure klote-stoelen, suckerrr!!!"
Zeg, tv-boekje van me. Wanneer begint dat hier weer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:
Muziekske. Omdat Project Runway USA weer is begonnen.
Ze houden zó van jouw slag, bij Sotheby's en consorten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, echt dat mijn hoofd op de laptop viel van verlichting. Maar dat is hè, ik wilde al helemaal niet meer bieden maar dan gaan ze over je bod heen en dat steekt.Ik weet niet wat is maar ik trek me dat persoonlijk aan en wil dan winnen. Nou ja, eind goed al goed, ik zit straks niet met 12 stoelen in mijn maag plus een bankje.
Ga je naar het strand zo?
Peter, wat voor spelletjes heb je erbij?
Heb 1 racespel gekocht (nieuw, en krijgt goede recensies), en de rest koop ik via Marktplaats.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, echt dat mijn hoofd op de laptop viel van verlichting. Maar dat is hè, ik wilde al helemaal niet meer bieden maar dan gaan ze over je bod heen en dat steekt.Ik weet niet wat is maar ik trek me dat persoonlijk aan en wil dan winnen. Nou ja, eind goed al goed, ik zit straks niet met 12 stoelen in mijn maag plus een bankje.
Ga je naar het strand zo?
Peter, wat voor spelletjes heb je erbij?
30 augustus. Hij had gelijk, het schaap!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
Dat weet ik dan weer niet. Vorige week werd de eerste aflevering in de VS uitgezonden, dus ik schat in het vroege voorjaar.
Oh, ik hoop zo dat de stoelen in het echt heeeel lelijk zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze houden zó van jouw slag, bij Sotheby's en consorten.![]()
Misschien baalt je tegenstrever nu als een dolle dat hij/zij gewonnen heeft. Leuk spelletje, veilingen. Wel iets duurder dan PS2 though, met een beetje pech.
Ik moet nog twee documenten schrijven. Dat kost me ongeveer anderhalf uur. En dan kan ik naar het strand. Alleen ik heb geen rúk zin in documenten schrijven, mallerd ben ik hè.![]()
Goed, nog een bak koffie en beginnetje maken dan maar, misschien valt het mee en staat alles in no time op z'n plek.
Volgens mij stikt het hier van de Bongetjes versie 1 t/m 472.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb 1 racespel gekocht (nieuw, en krijgt goede recensies), en de rest koop ik via Marktplaats.
Maar ik ben echt iemand die urenlang met zoiets bezig kan zijn (als het me pakt).
Een soort Bong4002 versie 2, eigenlijk.
Winnen met biedingen geeft idd een kick(je).
Dan begint de Nederlandse versie weer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:20 schreef Noek het volgende:
30 augustus. Hij had gelijk, het schaap!![]()
Wel met Belgen.![]()
Nee, meneer Noek. Daarom keek hij ook trots. Omdat ik het niet wist en hij wel, het schaap.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan begint de Nederlandse versie weer?
Ook leuk!
En welk schaap zei dat? Dat schaap dat ik binnenkort ga scheren in de Kapsalon?
Hi!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai!![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe eethoek noek. Eetnoek. en de verkoop van je oude, als ik het goed begrijp.
En zoooooooooooooo fijn dat Elizsssssssssse niet meer in de weg staat. Dennis!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, meneer Noek. Daarom keek hij ook trots. Omdat ik het niet wist en hij wel, het schaap.
Oh ja, ik had het over de Nederlandse. Nou, zondagavond dus.![]()
[..]
Hi!![]()
Nee, niet echt. Ik heb een nieuwe eetstoelen gekocht maar zag gisteren op die curatorsite ook mooie eetstoelen en toen ben ik zomaar gaan bieden. Zomaar. Ik kon er niks aan doen. Ik bleef ook maar bieden.![]()
Terwijl ik al nieuwe heb gekocht. Uiteindelijk ben ik toch vlak voor het eind van de veiling overboden en toen was ik heeeel blij.
En een lol.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Arme mensen die vandaag naar het strand wilden
Gefelicteerd met Kindje!!!!!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En zoooooooooooooo fijn dat Elizsssssssssse niet meer in de weg staat. Dennis!![]()
![]()
Oh, da's wel heel fijn ja, dat je dan toch weer overboden bent...![]()
Ff boterhammen eten.
Hah, met je meeste zonurenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:12 schreef Gert het volgende:
Nah... 't is gewoon bewolkt.
Wat een KUTZOMER.
Ja, Dennis!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En zoooooooooooooo fijn dat Elizsssssssssse niet meer in de weg staat. Dennis!![]()
![]()
Oh, da's wel heel fijn ja, dat je dan toch weer overboden bent...![]()
Ff boterhammen eten.
Pff geniet er maar van, zo vaak schijnt de zon daar niet. O en gefeliciteerd met je twee nieuwe kinderen en het zwembad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hah, met je meeste zonuren![]()
Hier heb ik gewoon 5 kids in het zwembad liggen, de zon schijnt gewoon keihard!
Dank je, dank jequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Pff geniet er maar van, zo vaak schijnt de zon daar niet. O en gefeliciteerd met je twee nieuwe kinderen en het zwembad.
Buuf: congratz wizz ze kid!
Is Darth Vader al völlig verorberd?
Das lekker vroeg in de week CarO. Geniet er maar van, zwemmen en zon. Wat wil je nog meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef CarOnline het volgende:
Vergeet ik nog het ALLERBELANGRIJKSTE: Ik heb weekend.
Hallelujah.
Copie ---> Coos.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:34 schreef Gert het volgende:
en dan is Inglourious Basterds ook wel binnen (ja de CAM-versie, maar het gaat over nazi's dus dat moét ik meteen zien).
Die kerel die de tombe boven die van MM heeft gekocht van Joe Dimaggio lag met zijn pik gezicht naar beneden in de kistquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er niet van kunnen slapen
Ik had weer een afwijzingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:17 schreef Dementor het volgende:
Zo lekker gereden vandaag en mijn sollicitatiegesprek verliep ook goed.
![]()
Dat is balen!quote:
Nee hoor ik word er niet depri van.. Eigenlijk de tweede pas omdat ik eigenlijk sinds kort weet dat het definitief is .. Maar ik moet wel wat fanatieker aan de sol.. ivm evt. uitkering enz..(zucht)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is balen!![]()
Je hoeveelste of word je daar depri van?
Altijd leuk een krantenwijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:17 schreef Dementor het volgende:
Zo lekker gereden vandaag en mijn sollicitatiegesprek verliep ook goed.
Praat me niet over het UWV.quote:
Goed bewaren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Weekend!![]()
Awww en soms zijn ouders zo lief, kreeg ik vandaag nog een kadootje van een jongetje wat afscheid nam, ik had hem alleen al maanden niet meer op de groep, met zo een lief briefje erbij, ik moest er bijna van huilen!![]()
Naja, powernap!
Jij bent dus binnenkort aan het werk begrijp ik?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klote! maar het komt vast wel goed.
Weet ik nog niet zeker, er komen nog wel wat meer gesprekken aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij bent dus binnenkort aan het werk begrijp ik?![]()
Leuk, als het eenmaal zover is vertel je er wel wat meer over toch?
Ik vind het niet eens zo klotequote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klote! maar het komt vast wel goed.
Zou toch wel mooi zijn als hij bij de KRO terecht kan, want hij heeft nu wel lang genoeg in de belangstelling gestaanquote:Arie Boomsma naar de KRO?
Arie Boomsma stapt mogelijk over naar de KRO. De gesprekken met de omroep zouden in een vergevorderd stadium zijn.
Foto: WIJNBERGEN, MATTY VAN
Als we Evert Santegoeds moeten geloven, wordt er achter de schermen hard gewerkt aan de overstap. "Zelfs tijdens de vakantie van Arie gaan de gesprekken tussen zijn management en de KRO gewoon door. De kans dat hij naar de KRO overstapt, is heel erg groot."
Boomsma staat nu nog onder contract bij de EO. De gemoederen liepen echter hoog op toen de omroep besloot vroegtijdig te stoppen met de productie van Arie's programma Loopt een man over het water.... In het programma zouden ongelovige cabaretiers een voorstelling maken over Jezus. "Dit format was een unieke mogelijkheid om vooroordelen weg te nemen en eerlijk het gesprek over Jezus aan te gaan. Dat we die kans nu niet krijgen, vind ik heel jammer", liet de presentator toen weten.
Ariequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou toch wel mooi zijn als hij bij de KRO terecht kan, want hij heeft nu wel lang genoeg in de belangstelling gestaan![]()
Wat een aandachtshoer, die Boomsma
Souryquote:
Succesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet ik nog niet zeker, er komen nog wel wat meer gesprekken aan.
Qua uiterlijk vind ik het teveel een Ken, maar ik vind 'm verder wel echt overkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:35 schreef Deisyy het volgende:
De schijnheiligheid druipt van zijn christelijke smoelwerk.
Uiterlijk.. Verder loop ik met een kilometer boog om hem heenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je Arie B. een leuke vent vindt?![]()
De schijnheiligheid druipt van zijn christelijke smoelwerk.
Best raar we hebben een boel dingen gemeen. Meeten (grapje) ??quote:
Dat zijn homo's dat is erg foutquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:53 schreef Copycat het volgende:
Maar ik vind hem juist niet aantrekkelijk. Hij heeft wel een killer body, maar ik vind zijn hoofd zo Ken van Barbie.
70ies Style:
[ afbeelding ]
Verder vind ik 'm wel 'genuine' overkomen. Maar ik suck dan ook qua mensenkennis.
En nu ga ik naar mijn jarige zwager![]()
.
Ik word morgen plots christelijk als ik een baan bij de tv kan krijgen. Ik geloof nergens meer inquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het niet helpen maar ik vind Arie B net als Ken een nepperd![]()
Zo raak ik natuurlijk nooit aan de meet
Een baan bij de EO?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word morgen plost christelijk als ik een baan bij de tv kan krijgen. Ik geloof nergens meer in
Ja hoor geen probleem. Na vijfen ga ik de kroeg in en vloek me een slag in de rontequote:
Je klinkt al behoorlijk wanhopigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem. Na vijfen ga ik de kroeg in en vloek me een slag in de ronte
Dacht dat we het over Arie hadden ipv werkquote:
Komt dat ik me gewoon niets voor kan stellen bij Ariequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat we het over Arie hadden ipv werk
Ach ja tis ook wel zo maar tis best een knapperd... Ik val eigelijk meer op karakter koppenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt dat ik me gewoon niets voor kan stellen bij Arie![]()
Ik vind hem ook zo onzijidig
Steve Buscemi .. In vele films maar zou me niks verbazenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die eerste is toch een acteur die psychopaten speelt?
Wel méér dan dat hoor! Hij speelt in gewéldige films, met gewéldige rollen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die eerste is toch een acteur die psychopaten speelt?
Natuurlijk, Con Airquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
Steve Buscemi .. In vele films maar zou me niks verbazen
Mister pink![]()
Reservoir Dogs komt vanavond op rtl7.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel méér dan dat hoor! Hij speelt in gewéldige films, met gewéldige rollen.![]()
Fargo, Reservoir Dogs (is-ie "mister Pink" maar hij wil een andere kleur), en niet te vergeten The Big Lebowski ("Shut the fuck up Donny!")
Maar dadelijk: Inglourious Basterds
Fargo !! Die zocht ik in mijn brain's ... Kon er godrverdomme (sorry Arie) niet opkomen.. Brilljant acteur .. Plus super harsesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel méér dan dat hoor! Hij speelt in gewéldige films, met gewéldige rollen.![]()
Fargo, Reservoir Dogs (is-ie "mister Pink" maar hij wil een andere kleur), en niet te vergeten The Big Lebowski ("Shut the fuck up Donny!")
WTF !!!!!!!!!!!!!!! ZEKER DOEN ...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Reservoir Dogs komt vanavond op rtl7.
Is dat de moeite waard om te kijken?
Zit ik ook te kijken maar tot nu toe...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij lul jij uit je nek.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit ik ook te kijken maar tot nu toe...
O, naar wat voor shit zit ik dan nu te kijken op rtl7?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij lul jij uit je nek.
Maar ik zal de kopie weer wissen.
Reservoir Dogs is een geweldige film.
Yep toch maar weer de dvd recorder ingesteld.. Dank Coosquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij lul jij uit je nek.
Maar ik zal de kopie weer wissen.
Reservoir Dogs is een geweldige film.
Ik ga toch maar es naar die EO jongeredag.. Ohhh fuck ik ben geen jongere meerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:45 schreef Coos het volgende:
En Arie Boomsma is toch zo ruig als een cocosmat?
Verrek.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:52 schreef Coos het volgende:
[..]
O, naar wat voor shit zit ik dan nu te kijken op rtl7?![]()
Wis maar niet schat.Ik zie de vergissing al.
(een versie uit 1978)
En je dacht toen je moest plassen laat ik ook nog even Fok! checken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:06 schreef remlof het volgende:
Ah ze worden weer langzaam wakker omdat ze moeten plassen
Nee, ik werd niet wakker om te plassenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En je dacht toen je moest plassen laat ik ook nog even Fok! checken?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik werd niet wakker om te plassen
JIj wordt nergens wakker voorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof jij mij ooit wakker hebt zien worden om te plassen
Inderdaad, dus sliep ik nog niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj wordt nergens wakker voor
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof jij mij ooit wakker hebt zien worden om te plassen
Yup, we waren een beetje ingestord, maar de brinta is binnen gebleven vanochtend.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:25 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wordt hier nog geleefd???
Gelukkig weinig terug te lezen, dus die moeite heb ik gedaan en daarom hoef ik geenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:45 schreef Gert het volgende:
Yup, we waren een beetje ingestord, maar de brinta is weer binnen gebleven vanochtend.
Wat schattig. Hij voelt zich al een heuse vent, met een leeftijd die twee cijfers beslaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
En loopt ikbentienikbentienikbentien neurieend door het huis.![]()
jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat schattig. Hij voelt zich al een heuse vent, met een leeftijd die twee cijfers beslaat.
Ja! maar ik heb die van 29 naar 30 nog maar nét gehad natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:15 schreef Gert het volgende:
Van 9 naar 10 is waarschijnijk de leukste " decennium-wisseling" die er is.
Die van 19 naar 20 is ook nog wel te doen, daarna wordt het minder.
Ja da's dus ook zo'n verschijnsel als je ouder wordt hè, dat vijf jaar zo omvliegt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! maar ik heb die van 29 naar 30 nog maar nét gehad natuurlijk.Dus nog niet zoveel ervaring met nare.
Voor mij is het nóg korter geleden, ik herinner me het nog als de dag van gisterenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! maar ik heb die van 29 naar 30 nog maar nét gehad natuurlijk.Dus nog niet zoveel ervaring met nare.
Ken je nagaan hoe snel jíj op 50 afstevent jonghuh.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's dus ook zo'n verschijnsel als je ouder wordt hè, dat vijf jaar zo omvliegt.
en Hoooooooooooooooooooooooooooooi Caro!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:23 schreef CarOnline het volgende:
Getverderrie, heb ik weekend, heb ik om half 10 de ramen binnen en buiten al gelapt![]()
Wat is er mis met mij, het móet ernstig zijn
Was het erg donker binnen? Thnx voor de reminder, nu weet ik waarom ik dacht dat het nog avond was.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:23 schreef CarOnline het volgende:
Getverderrie, heb ik weekend, heb ik om half 10 de ramen binnen en buiten al gelapt![]()
Wat is er mis met mij, het móet ernstig zijn
Hooooooooi Buuv!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en Hoooooooooooooooooooooooooooooi Caro!!![]()
Wat is er met je!
Nee, helemaal niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het erg donker binnen? Thnx voor de reminder, nu weet ik waarom ik dacht dat het nog avond was.
Ramen lappen dus.![]()
Ja, ik hoef alleen nog maar het zand op te zuigen. Voor de rest alles weer op de rit, inclusief 3 wassen vouwen, en een ophangen en een nieuwe wassen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hooooooooi Buuv!![]()
![]()
Puinruimen zo?
Ik weet het niet![]()
Ik ga zelfs zo het wasje ophangen en straks boodschappen doen![]()
En een nieuw wasje er in, en óók nog mn haren verven want ik heb ineens mn eigen kleur na de scheerbeurt van gister![]()
Pittig kort![]()
Oh. Enne... uhm.
Oh ja, 15 wassen vouwen, ik zie het nieteens meer zitten om een poging tot strijken te doen![]()
Ik strijk het wel als ze het aan willen. Of ik natuurlijk.
Ben al blij als het in de kast ligt en het niet meer onze slaapkamerkast blokkeert
Heb je nu echt een soort van GI Jane kapsel?quote:
Omdat Peter vandaag komtquote:
Oja dat is waar, dat is toch leuk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat Peter vandaag komt![]()
wel een beetje opletten hè
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja dat is waar, dat is toch leuk?
Ja natuurlijk wordt het leuk, maar van te voren is zoiets best eng.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja dat is waar, dat is toch leuk?
Dat verschilt per individu denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat sluit zenuwen toch niet uit?
Hee ik ben écht nog maar net over.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe snel jíj op 50 afstevent jonghuh.
Zeg dat nou niét! Want dan wordt hij dáárvan weer zenuwachtig!quote:
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat verschilt per individu denk ik.
Als het niet lukt om gezellig gedrag te vertonen (lukt mij soms wel en soms niet) gaan we gezellig saampjes televisie kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:46 schreef liesje1979 het volgende:
En ik weet nog steeds niet wat we moeten eten
Ohw en in de tuin zitten wordt hem denk ik niet want het is echt somber weer.
Dus leer alvast de televisie gids maar uit je hoofd P.
29-30 vond ik verschrikkelijk. 39-40? Geen enkel probleem mee. Zal wel berusting zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:47 schreef Gert het volgende:
Hee ik ben écht nog maar net over.
Op een gegeven moment wordt het ook zinloos hè, om daarover te jokkebrokken.
Peter is de rust en kalmheid zelve natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg dat nou niét! Want dan wordt hij dáárvan weer zenuwachtig!
Heb je dan ook minder leuke Fokkers ontmoet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Ik ben wel steeds zenuwachtig geweest.Maar Caro en Noek waren in het echt wél aardig.
Ik had ff het accent verlegd naar écht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je dan ook minder leuke Fokkers ontmoet?
Tot nu toe valt het hier allemaal wel mee, zo'n beetje iedereen die ik ontmoet van Fok is gewoon relaxed.
Ik ben ook altijd zenuwachtig hoor!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
Ik ben wel steeds zenuwachtig geweest.Maar Caro en Noek waren in het écht wel aardig.
Komt goed, het enige waaraan je mijn zenuwen kan merken is dat ik dan onwijs ga hyperen, maar je kent mij niet anders dan datquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het niet lukt om gezellig gedrag te vertonen (lukt mij soms wel en soms niet) gaan we gezellig saampjes televisie kijken.![]()
Dus geen reden om nerveus te zijn.
Poing poing poing poing!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt goed, het enige waaraan je mijn zenuwen kan merken is dat ik dan onwijs ga hyperen, maar je kent mij niet anders dan dat
Op FOK! zijn het een stel sekreten, maar in het echie zijn het schatten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had ff het accent verlegd naar écht.![]()
Ik word morgen 30, maar vind dat eigenlijk wel heel erg leuk. Ik vind het eigenlijk helemaal geen probleem om ouder te worden, denk dan altijd maar, ik ben er nog en ben gezond.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
29-30 vond ik verschrikkelijk. 39-40? Geen enkel probleem mee. Zal wel berusting zijn.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[sub]Ik vond bijv. de bunker en Cc heel spannend![]()
Ja man lekker kort!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik hoef alleen nog maar het zand op te zuigen. Voor de rest alles weer op de rit, inclusief 3 wassen vouwen, en een ophangen en een nieuwe wassen.![]()
Maar zó kort je haar?! Ben benieuwd!
En ik vond nog wat minimarsjes van gister dus ik denklekker bij de koffie. Zetten ze op die zakjes dat ze 81 kcal per reep zijn.
![]()
En nu hoef ik ze niet meer.
Nou toen ik hoorde dat jij er aan kwam dacht ik, shit schuilen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op FOK! zijn het een stel sekreten, maar in het echie zijn het schatten.
Eigenlijk ook alleen maar leuke FOK!kers ontmoet. Maar ja, de meeste ontmoetingen zijn dan ook met beider instemming, dus dan heb je al een goed gevoel bij mensen.
En die andere 'toevallige' ontmoetingen bevielen ook allemaal prima. Leuk volk, dat FOK!volk.
Cc spannund, als je nou bij iemand niet zenuwachtig hoeft te zijn. Cc is haske lief.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zenuwachtig hoor!
Bij sommigen wat meer dan bij anderen, maar altijd eng!!
Ik vond bijv. de bunker en Cc heel spannendBij Gert was ik te dronken al om zenuwachtig te zijn
Maar tot nu toe is het altijd leuk geweest, dus dit zal ook wel leuk worden
Klopt, maar over het algemeen zijn de verwachtingen ook niet zo hoog gespannen, zo er al verwachtingen zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je dan ook minder leuke Fokkers ontmoet?
Tot nu toe valt het hier allemaal wel mee, zo'n beetje iedereen die ik ontmoet van Fok is gewoon relaxed.
Ja weet ik niet. Maar dat kwam ook door de omgeving denk ik.quote:
Oh maar ik snap wel dat je zenuwachtig voor zoiets kunt zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, maar over het algemeen zijn de verwachtingen ook niet zo hoog gespannen, zo er al verwachtingen zijn.
Maar als je al ik weet niet hoe lang met elkaar PM't of mailt, en daarmee een band hebt opgebouwd, is het toch wat spannender. Dus: snap het wel van Lies.
Inboxen vol!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, maar over het algemeen zijn de verwachtingen ook niet zo hoog gespannen, zo er al verwachtingen zijn.
Maar als je al ik weet niet hoe lang met elkaar PM't of mailt, en daarmee een band hebt opgebouwd, is het toch wat spannender. Dus: snap het wel van Lies.
Sjeez, zoals jij het zegt klinkt het alsof je 80 wordt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik word morgen 30, maar vind dat eigenlijk wel heel erg leuk. Ik vind het eigenlijk helemaal geen probleem om ouder te worden, denk dan altijd maar, ik ben er nog en ben gezond.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja man lekker kort!
Vanmiddag naar de stad voor een nieuwe tuinbroek, All Stars heb ik al maar waar kan je van die batik-shirts kopen?
Lekker doorkanen, doe ik ook
Tot ik gister doodongelukkig door de stad liep omdat ik niks kon vinden.
Niks écht leuks. En H&M had alleen maar strak![]()
Nou toen stond ik tot mijn grote schrik ineens in Miss Etam. Ik dacht met mn zotte hoofd, dat zij me misschien kon helpen. Mn schoonzus is ook dik maar wél een stuk dikker dan ik maar die ziet er altijd hartstikke leuk uit.
En die koopt daar altijd haar kleding. (Wat je ook wel kan zien maar dat terzijde.)
Maar goed. Ik Miss Etam in.
Oh wat een drama. Ik kreeg allemaal dingen in mn handen gedrukt en ik vond niets leuk![]()
Een zwart vierkant vest met 3 knopen bovenaan. Met vlechtwerk. Heel leuk bij een turkooise topje.
Ahhh nee! Ik heb me jaren geleden al beloofd nooit turkoois te kopen daar ik dat echt NIET mooi vind als bovenkleding. En zeker niet met een Miss Etam label in je nek.
En bij alles wat ze aandroeg zei ik: Nou.. nee. En zij weer: Je moet het áánzien.
Een drie-kwart broek. Een rok met legging. Een grijze jeans met elastiek in de boord.
Die ik mee moest nemen het pashokje in. Een vierkant t-shirt met strik vetertje. Die hebben we ook in het toop.
En ik werd steeds ongelukkiger. Want alles moest gecombineerd met een sjaal of een leuke ketting.
En mn schoonzus staat het echt zó tof maar zij is 103 en rustig en wijs en verzadigd.
En ik ben 18 en eh vol en nog veel te níet verzadigd voor dit soort dingen.
En ik was zó vergeten dat dat het grote verschil tussen ons is![]()
Dus ik stond beteutert in het pashokje met kleding die ik over 13 jaar misschien aan wil.
Een transparante bloes met overal striklinten in zwart wit en limegroen. De broek-met-elastiek. Een spijkergiletje wat leuk op een witte kniebroek kan. De tent-tuniek met zakken op je heupen. Wie dat verzonnen heeft en nee mevrouw dat kleed niet af. De laagjes bloes met brede riem.
Ik heb 12 minuten naar de stapel kleding gekeken en ik werd steeds panischer.
Ze vroeg nog: Heb je het al aan??
Ik riep ik heb het alweer uit! Met een stem die probeerde vrolijk en vriendelijk en verzadigd te klinken .
Maar waar de paniek door móet hebben geklonken.
Ik heb niets aangepast maar heb alles terug gegeven en bijna huilend Miss Etam uitgerend.
Langs WE waar ik binnen 3 minuten een te gek shirt heb gekocht.
Die helemaal past en waar ik helemaal blij van werd.
Komende 13 jaar gewoon weer met een boog om Miss Etam. En maandag aan de lijn.
Bijna net zoiets als "als ik het mag meemaken"quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sjeez, zoals jij het zegt klinkt het alsof je 80 wordt.
Ik denk altijd maar zo: Ik ben er nog en ben gezond![]()
Je wordt DERTIG!!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op FOK! zijn het een stel sekreten, maar in het echie zijn het schatten.
Mijn woorden, mijn woorden. ik wilde iets met psychopatische bijlmoordenaar en dat je dat gelukkig ook was, maar kreeg het niet lekker verwoord.quote:
Ja klopt, het voelde van tevoren ook al zó goed dat het eigenlijk wel uitgesloten was dat het niet leuk zou worden. Maar toch... als je dan op dat perron staat te wachten.. éventjes zorgen dat je niet teveel op 'het moment' gaat focussen zeg maar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inboxen vol!
Ja het is misschien een beetje hetzelfde als jij en Noek.
Al vond ik jou nog redelijk chill van te voren....
(dat was jammer!)
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, Miss Etam doet dat met je. Van die leuke vierkante dingen met een wilde print! Want dat is zo jong en hip en heppening.
ik snap het helemaal. écht. en ik kon de kledingstukken gewoon voor me zien.
![]()
Oh bah wat erg.
En ik moest ook lachen. Toch. Ondanks alles. Wij hadden in Zwolle toch al afstand gedaan van Miss?![]()
Annemarie Jorritsma wear.![]()
En weet je waar ze ook leuke spullies verkopen? Bij Vila!en Deens, dus uitermate geschikt voor grote meisjes met een jong hart. En écht leuk hè. én betaalbaar. En het valt zo ruim dat ik daar M en zelfs een keer een s heb gescoord.
![]()
(dat shirt draag ik consequent binnenstebuiten trouwens.
)
Lekker secreet van me!quote:
Ik heb sinds ik wakker ben nog niet niet gerooktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja klopt, het voelde van tevoren ook al zó goed dat het eigenlijk wel uitgesloten was dat het niet leuk zou worden. Maar toch... als je dan op dat perron staat te wachten.. éventjes zorgen dat je niet teveel op 'het moment' gaat focussen zeg maar.![]()
Ga jij Peter van het station halen Lies? Of wil je er niet meer over praten? Hoeveel sigaretten heb je al méér op dan normaal?
Hahaha, sorry.![]()
Leuk dat jullie dit doen!
Nou Caro, zo bedoel ik het niet. Er zijn helaas ook mensen die dat niet halen. Dus je kan maar beter blij zijn met je leeftijd dan erover te miepen dat je ouder aan het worden bent. Dat bedoel ik ermee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sjeez, zoals jij het zegt klinkt het alsof je 80 wordt.
Ik denk altijd maar zo: Ik ben er nog en ben gezond![]()
Je wordt DERTIG!!
Oh, ik dacht dat je het bevestigde.quote:
Oh zo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nou Caro, zo bedoel ik het niet. Er zijn helaas ook mensen die dat niet halen. Dus je kan maar beter blij zijn met je leeftijd dan erover te miepen dat je ouder aan het worden bent. Dat bedoel ik ermee.
Ik moet eind van de middag de stad even in, als jullie dan zorgen dat je bij jou thuis thee drinkt of zo, dan kan er ook geen toevallige ontmoeting plaatsvinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik wakker ben nog niet niet gerookt
En ik ga hem van de tram halen, tram 2.
Ik zeg lekker niet hoe laat
Ja leuk dat we het doen, dat zeker!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
(dat shirt draag ik consequent binnenstebuiten trouwens.)
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:23 schreef hondjes het volgende:
Hij is best een lekker ding, dus dames van 60 kilo.![]()
.
Een groep tegelijk ontmoeten zou echt rampzalig voor me zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:23 schreef hondjes het volgende:
het is een op een , en dat is anders.
.
Gaan die ook mee?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een groep tegelijk ontmoeten zou echt rampzalig voor me zijn.
Dan kom ik vermoedelijk heel erg slecht tot mijn recht.
Nu gaan we samen koken (iets doen), dat maakt het veel makkelijker.
Dan zijn we bezig.
Voel me nauwelijks nerveus.
Maar dat komt ook door yin en yang.
Lies, denk je dan wel aan de sambal bei?quote:
Roept u maar.......quote:
Ach, als ik gezopen heb en de weegschaal niet meer goed af kan lezen.........quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
Helaas. 63 kilo schoon aan de haak, hier.
Opeens bedacht ik me dat ik nog ge-oh-god heb op het toilet bij de Subway met het hoofd in mijn handen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:02 schreef Gert het volgende:
Ik was helemaal niet zenuwachtig om die bunker in te lopen met allemaal nieuwe gezichten, maar bij Noek laatst moest ik zenuwen onderdrukken. Gelukkig was dat vijf minuten na haar aankomst al verschwunden.![]()
Dat heb ik allemaal ook al klaar. Zelfs van mezelf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb al zooooooooooooooooooooooooveel *spreidt armen* weggegooid!!
![]()
Allemaal troep!En nu lekker de kasten van de jongens uitmesten, En dan alleen de leuke dingen laten liggen!
Ja!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal ook al klaar. Zelfs van mezelf.
Waar ben ik toch gebleven, waar ben ik gebleven?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Opeens bedacht ik me dat ik nog ge-oh-god heb op het toilet bij de Subway met het hoofd in mijn handen.
Oooooh, het was zoooo *spreidt armen* eng. Maar wel leuk.![]()
Is Peter er al? En heb je 'm gewoon een plumeau in zijn handen geduwd?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet ook onwijs opruimen hier, maar op de één of andere manier komt er niet zoveel uit mijn handen
En mijn bezoek helpt ook al niet mee
Nee Peter gaat zo met de trein, ander bezoekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Peter er al? En heb je 'm gewoon een plumeau in zijn handen geduwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |