He he, ik kan weer fokken!quote:Welkom terug, Deisyy.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoezo kon jij dan nie Fokken nie?
Op zo'n fiets, vond het ook een gedoe, heb met de ene comp. alles veranderd en toen alles gelukt was met nieuw ww, alles afgesloten. Anders had ik nog om hulp hier kunnen gillen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Normaal blijf ik altijd ingelogd staan, maar ik had mijn pc op kantoor opgeschoond, dus was uitgelogd. Ik had had natuurlijk die frontpage niet gelezenEn de passmailer had een oud emailadres.
Maar ik ben er weer
Thuisbezorgd maakt het nog lekkerderquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Shoarma onderweg
Thuisbezord FTW!
Ik durf niet zo goed aan de kapsalon, is dat nou echt zo lekker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thuisbezorgd maakt het nog lekkerder![]()
Mijn thuisbezorgde kapsalon zondag was ook zo lekker
Jeeeeeej!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga morgen een weekje Egypte boeken
Ik vind het erg lekker en het is zo makkelijk want alles zit in 1 bak, deksel eraf en prikken maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed aan de kapsalon, is dat nou echt zo lekker?
Ik las het net ff andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef CarOnline het volgende:
Oh kut, de kapper vergeten te bellen
Oh wat lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga morgen een weekje Egypte boeken
Jouw expresje klinkt inderdaad als onze kapsalonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Heb het sinds een paar weken diverse keren gegeten, wordt hier een expressje genoemd maar blijkt een kapsalon te zijn...toch??? patat/friet, kebab, groenten (sla, ui, komkommer, tomaat) kaas erover en ff in de oven of zoiets ohh enne knoflooksaus en naar believen hier...sambal!
Idd dekseltje eraf en eten maar!
Ik denk dat mijn tuin er een beetje kalig bij staatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:22 schreef CarOnline het volgende:
Deisyy hoest met je tuin?
Ik plemp alles maar neer tot ik rijk ben (nog 50k) en dan koop ik een dik huis, maak verschillende tuinen en dan alleen nog wat onderhoud.
Gaat echt veel tijd inzitten
Lvl 25 nu
Ja klopt, dan ga ik dus naar Egyptequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh wat lekker
Wanneer wil je gaan?
Als het hier stortregent en vies hard waait?
Zwaai zwaaiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef CarOnline het volgende:
Vier pot met bier en ik ben er weg van!
![]()
![]()
En nee ik lust geen bier.
Ja kind maar daar heb ik ook teen en tander voor moeten doen he!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn tuin er een beetje kalig bij staat![]()
Ik vond het echt leuk, maar het kost zoveel tijd, en ik werd er zo neurotisch van dat ik toch wilde oogsten en veren plukken terwijl ik er eigenlijk geen tijd meer voor heb.
Ik wilde mijn dieren en tractor weg geven, maar dan kanniet![]()
Ik zag dat jij heel veel grond hebt, dan stromen de centen ineens binnen.
Leuk man!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt, dan ga ik dus naar Egypte![]()
In de herfstvakantie dus
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja kind maar daar heb ik ook teen en tander voor moeten doen he!
Wel fijn, groenten die 3 dagen moeten groeien, een hele opluchting!
Ik ben het eik ook wel een beetje zat hoor. Maar ik ga toch elke dag weer ff kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ananassen ftw![]()
Maar die beesten ook nog, die stonden vanavond weer allemaal met een roze randje![]()
Ik had er echt de kracht niet meer voor
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ananassen ftw![]()
Maar die beesten ook nog, die stonden vanavond weer allemaal met een roze randje![]()
Ik had er echt de kracht niet meer voor
De eerste keer heb ik het alleen zien eten..de volgende keer meteen geprobeerd en idd erg lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw expresje klinkt inderdaad als onze kapsalon![]()
Lekker he?
Nou dat zal een oogstrelende gebeurtenis geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik het alleen zien eten..
Het werd hier alleen maar rustiger toen er weer een RLS begon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Talitha het volgende:
Zou er ooit nog een BB komen? Ik hoop het, want het dut een beetje in hier.
En over indutten gesproken...![]()
Zal ik je ff verrot scheldenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:13 schreef Talitha het volgende:
Zou er ooit nog een BB komen? Ik hoop het, want het dut een beetje in hier.
En over indutten gesproken...![]()
"onze Peter"? 6000?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Stil hier!
Het is woensdag, dus komt Peter morgen bij mij op bezoek!
tuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat jullie het even weten natuurlijk!
Nou, zo erg ben ik toch ook weer niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
"onze Peter"? 6000?![]()
Peter sterkte!!!
Nee hoor Lies ik zit je maar te fucken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, zo erg ben ik toch ook weer niet?![]()
Moet je niet werken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:45 schreef liesje1979 het volgende:het wordt een hele mooie dag vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |