He he, ik kan weer fokken!quote:Welkom terug, Deisyy.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoezo kon jij dan nie Fokken nie?
Op zo'n fiets, vond het ook een gedoe, heb met de ene comp. alles veranderd en toen alles gelukt was met nieuw ww, alles afgesloten. Anders had ik nog om hulp hier kunnen gillen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Normaal blijf ik altijd ingelogd staan, maar ik had mijn pc op kantoor opgeschoond, dus was uitgelogd. Ik had had natuurlijk die frontpage niet gelezenEn de passmailer had een oud emailadres.
Maar ik ben er weer
Thuisbezorgd maakt het nog lekkerderquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Shoarma onderweg
Thuisbezord FTW!
Ik durf niet zo goed aan de kapsalon, is dat nou echt zo lekker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thuisbezorgd maakt het nog lekkerder![]()
Mijn thuisbezorgde kapsalon zondag was ook zo lekker
Jeeeeeej!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga morgen een weekje Egypte boeken
Ik vind het erg lekker en het is zo makkelijk want alles zit in 1 bak, deksel eraf en prikken maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed aan de kapsalon, is dat nou echt zo lekker?
Ik las het net ff andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:14 schreef CarOnline het volgende:
Oh kut, de kapper vergeten te bellen
Oh wat lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga morgen een weekje Egypte boeken
Jouw expresje klinkt inderdaad als onze kapsalonquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Heb het sinds een paar weken diverse keren gegeten, wordt hier een expressje genoemd maar blijkt een kapsalon te zijn...toch??? patat/friet, kebab, groenten (sla, ui, komkommer, tomaat) kaas erover en ff in de oven of zoiets ohh enne knoflooksaus en naar believen hier...sambal!
Idd dekseltje eraf en eten maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |