is een oplossingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:59 schreef TNA het volgende:
Post minder. Beter gezegd: post nooit meer.
Of zorgen voor een MyAT die grijs kleurt nadat je het topic gezien hebt. En er geen nieuwe posts zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:59 schreef TNA het volgende:
Post minder. Beter gezegd: post nooit meer.
http://google.fok.nl/quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Het zou handig zijn als je in MyAT kon zoeken, ik zoek weleens een topic waarin ik ooit heb gereageerd, maar vinden, ho maar (of kan het wel, maar weet ik niet hoe?)
Ja dat heb ik ook wel eens. En dan zit ik elke pagina door te spitten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Het zou handig zijn als je in MyAT kon zoeken, ik zoek weleens een topic waarin ik ooit heb gereageerd, maar vinden, ho maar (of kan het wel, maar weet ik niet hoe?)
Heb je ooit van sessie resetten gehoord?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Of zorgen voor een MyAT die grijs kleurt nadat je het topic gezien hebt. En er geen nieuwe posts zijn.
Precies. En dat alles in tabbladen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je ooit van sessie resetten gehoord?
Wat ik doe:
-Nieuwe berichten knopjes klikken op alle rode topics in myat, van beneden naar boven.
-Reset sessie.
-De 3 nieuwe berichten in rode topics lezen.
-Reset sessie.
-En voila, een grijze, bijgelezen, myat!
Dat ook idd, vergeten te zeggenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je ooit van sessie resetten gehoord?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:13 schreef TNA het volgende:
[..]! Nee, dan is het niet zo gek dat je het overzicht verliest.
Goed topicquote:
Nog makkelijker:quote:
Werkt bij mij nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog makkelijker:
scrollwiel inklikken.
quote:
Scroll lock gaat dan aan, en gelijk weer uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
wtf hoe krijg je dat voor elkaar, moet gewoon standaard werken
middel-klik op een linkje dus he..
hihiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Scroll lock gaat dan aan, en gelijk weer uit
haha hoehoequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |