stuur dan een mail naar forum@fok.nlquote:
ja doh, wat denk je dat ik als eerste heb gedaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stuur dan een mail naar forum@fok.nl
*plop*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:44 schreef stormqueen. het volgende:
[..]
ja doh, wat denk je dat ik als eerste heb gedaan
huillie, het is maar een fok accountquote:
jamaar, mijn levenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
huillie, het is maar een fok account
over een uur heb je het weer terug
ja nu ff niet, ga maar ff een uurtje bb pijpenquote:
Ik vond het vanmorgen ook heul niet leuk om helicopter te moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
huillie, het is maar een fok account
over een uur heb je het weer terug
Het wordt onze eerste nacht met haar hier, maar zij slaapt enorm veel. Is nog moe van de bevallingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:37 schreef gr8w8 het volgende:
Baby!En hoe slaapt ze, veel tijd tussen voedingen enzo? Saar slaapt al twee nachten vijf uur aan een stuk. Da's dus maar een keer echt je bed uit.
![]()
SQ!
eh nee, het is echt een heel mooi kind. Als dat niet zo was, dan waren het geen 100+ mensen die dat zeidenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Ik vraag mezelf echt af of veel mensen op FOK! het maar gewoon uit aardigheid zeggen of dat ze onze dochter echt mooi vinden? Ik vind haar iig enorm mooi
En ja, dat is een stukje van mijn autisme omdat ik de mensen niet goed kan inschatten en ik door mijn verleden nogal onzeker ben op bepaalde punten.
oh noes *scheermes pakt*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, m'n eierstokken wat doe je![]()
Klein babietje op grote harige papabuik
Met DuchessX gaat het naar omstandigheden goed. Doodmoe en onderhevig aan hormoonschommelingen en wat lichamelijke klachten, maar verder gaat het goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:15 schreef Inu het volgende:
Wat een prachtig kindHeel mooi Juup en DuchessX! Hoe voelt DuchessX zich?
En het is ook wel ok om het over te schrijven in XML, maar het is tering veel werk als je elke afkorting en afwijking drie opties moet geven....
Nee, Juup... je dochter is écht beeldschoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Ik vraag mezelf echt af of veel mensen op FOK! het maar gewoon uit aardigheid zeggen of dat ze onze dochter echt mooi vinden? Ik vind haar iig enorm mooi
En ja, dat is een stukje van mijn autisme omdat ik de mensen niet goed kan inschatten en ik door mijn verleden nogal onzeker ben op bepaalde punten.
wat heb duchess veel haar op dr borst...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef Juup© het volgende:
Nog 2 foto's dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gekke vent, babies zijn altijd mooi. Ik kom wel eens lillike babies tegen en dan zeg ik het ook gewoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Nee, ik weet gewoon niets te zeggen typen. Plus dat mijn baas het op prijs stelt als ik tussen het fokken door ook af en toe werk.quote:
ik heb ook nog niet uitgelogdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:28 schreef Inu het volgende:
Ik heb nog niet uitgelogd
Echt heel vreemd, ik heb hier in een week al leukere mensen ontmoet en mee uitgeweest dan de 5 maanden dat ik hier de vorige keer zat... echt jammer dat het nu al voorbij is! Twee mensen gaan vandaag al weer weg, dus heb gisteren afscheid moeten nemenVandaag laatste presentaties en erna gaan we allemaal zwemmen en feesten
Nee, met klasgenotenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb ook nog niet uitgelogddoe ik nooit op deze laptopf.
Je gaat zwemmen met collega's?
apart!
koele kids noud, goed gedaan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef gr8w8 het volgende:
Zal ik ook maar dan?
[ link | afbeelding ]
Twee en een halve week.
[ link | afbeelding ]
21 maanden.
je bent zelf een inkoppertjequote:
een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen, maar r8 welquote:
Nee hoor, gaat best goed tussen onsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen, maar r8 wel
Jouw kind is gaafquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef FUFR het volgende:
ik wil ook!
[ afbeelding ]
Sam in Benidorm
[ afbeelding ]
Door Sam gemaakte towel origami (het is een kip)
[ afbeelding ]
Snorkel oefeningen
zullen we onze date maar cancelen dan? anders wil je straks mij ipv r8 en dan wordt ie boos op me en gaat ie me achtervolgen in die volvo van hemquote:
Kan jullie allebei toch wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we onze date maar cancelen dan? anders wil je straks mij ipv r8 en dan wordt ie boos op me en gaat ie me achtervolgen in die volvo van hem
quote:
En geen foto's dat ze al proestend boven komt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
![]()
ondertussen heeft ze meerdere keren in zee gesnorkeld tussen de vissen en ze blijft praten tijdens het snorkelen
OMG ik dacht dat je smaak hadquote:
Nee hoor, snorkelen gaat ze goed af, laat het mondstuk ook los als ze dieper duiktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:17 schreef Inu het volgende:
[..]
En geen foto's dat ze al proestend boven komt?
the horrorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef -moppie- het volgende:
R8 en Inu?
hoe was italie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:38 schreef -moppie- het volgende:
R8 en Inu?
zonde iddquote:
ik heb goed gekeken of er niet meer dan tietjes te zien waren.quote:
Erotische gesprekken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
boing, krijg net de vacature van het jaar binnen in m'n mail!
Alas, het is maar 24 uur, maar goed, dan ga ik wel freelancen de rest van de tijd
dat betaalt best goed naar het schijnt!quote:
die heb je ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat betaalt best goed naar het schijnt!
Met mijn stemgeluid kan ik best doorgaan voor D'Shantay, een lekkere rijpe negerin met jetsers als hoofdkussens
ja, das toch zo?quote:
Prima hoorquote:
Woog na de bevalling 3455 gram en nu iets van 3320 gram dus perfectquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:37 schreef gr8w8 het volgende:
Goed bezig Juup! De kleine ziet er inderdaad glad en gaaf uit! HOe gaat het met het gewicht? (Van de baby?)
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
en nou heeol rap dat schaamhaar van je borst halen, das volledig uit de mode.
Juup, zou je mij jullie adres willen mailen zodat ik een kaartje kan sturen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Woog na de bevalling 3455 gram en nu iets van 3320 gram dus perfect
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef gr8w8 het volgende:
Zal ik ook maar dan?
[ link | afbeelding ]
Twee en een halve week.
[ link | afbeelding ]
21 maanden.
en ik! heb nog gezocht bij de opgeleverde babies op ED maar daar kon ik dr niet vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup, zou je mij jullie adres willen mailen zodat ik een kaartje kan sturen?
bij mij langs is een baby geboren, die heeft al haar op zn schenen staanquote:
Nee, wacht maar op het geboortekaartjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup, zou je mij jullie adres willen mailen zodat ik een kaartje kan sturen?
ieuw!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd juup!Wat een mooi meisje
Wat leuk
En feb had gewonnen zag ik
heb teruggekeken een beetjeom te zien hoe of wat...
Ben gewoon nu pas op fokEn dat zonder afkickverschijnselen
En ik houd van borsthaar, de pot op met die gladde mode
wil je mn adres?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, wacht maar op het geboortekaartje
Jij had ook hier moeten kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
en ik! heb nog gezocht bij de opgeleverde babies op ED maar daar kon ik dr niet vinden.
Ohh, krijgen we die?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, wacht maar op het geboortekaartje
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohh, krijgen we die?![]()
Hebben jullie ons adres dan? lama, je bent zelfs binnen geweest
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat fijn juup, dat het zo goed gaat allemaal
gelukkig!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet bij mij,bij mijn vriend
lukt dus wel met de luiers?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:35 schreef Juup© het volgende:
Ik kan eerlijk zeggen dat er bij mij een bron van emoties is aangeboord waar ik het bestaan niet van wist. Wij hadden een extra indicatie voor meer tijd mbt een kraamverpleegkundige omdat wij bang waren dat ik overprikkeld zou raken, maar vandaag hebben wij in overleg besloten om die 8 uur per dag terug te brengen naar 5 uur per dag omdat wij het simpelweg niet nodig hebben.
welcom to the club, Juup.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:35 schreef Juup© het volgende:
Ik kan eerlijk zeggen dat er bij mij een bron van emoties is aangeboord waar ik het bestaan niet van wist. Wij hadden een extra indicatie voor meer tijd mbt een kraamverpleegkundige omdat wij bang waren dat ik overprikkeld zou raken, maar vandaag hebben wij in overleg besloten om die 8 uur per dag terug te brengen naar 5 uur per dag omdat wij het simpelweg niet nodig hebben.
ik kan niet wachten tot r8 4 kinderen heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
welcom to the club, Juup.
je wordt een stuk softer als je een kind hebt gekregen..
Gaat nagenoeg vanzelf. Ik had tot gisteren nog nooit een baby verschoond, maar ik heb in het ziekenhuis gekeken hoe ze het daar deden en dat gewoon ook zo gedaan. De kraamverpleegkundige keek vanmorgen mee hoe ik haar ging voeden en verschonen en zij gaf de opmerking "Jullie (Evi en ik) zijn een perfect duo, heb er niets op aan te merken. Is dit voor jou het eerste kind?"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lukt dus wel met de luiers?
Ik vind het echt tof om te lezen dat het goed gaat, je weet immers nooit hoe het gaat als je een kindje hebt tot het er daadwerkelijk is. Ik hoopte voor jou dat het je "flexibeler" zou maken, en het lijkt er op dat het nog zo is ook
Die komt met 40 nog niet los denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan niet wachten tot r8 4 kinderen heeft
Italie was leuk maar erg vermoeiendquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe was italie?
nog hersens ingeslagen?
valt ook niet mee op die manier, ik begrijpquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Italie was leuk maar erg vermoeiendWij kunnen dat niet aan
mannen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:09 schreef gr8w8 het volgende:
Rusten tussen 2 & 5, lukt je dat? Ik was ook deze ker weer overal in het huis bezig. Op de dag dat Saar weg geboren zelfs nog de voortuin gefixed.
Twister?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:11 schreef FUFR het volgende:
Zaterdag wordt Samantha 7 jaar, iemand nog een leuk kado idee voor een meisje dat alles, behalve twister, al heeft?
ja die krijgt ze dus alquote:
goeie tip, ik stuur m door naar degene die het geeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:21 schreef Levitation het volgende:
http://www.outletplanet.nl/mb-twister--p-4579.html
Plus 6 euro verzendkosten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
goeie tip, ik stuur m door naar degene die het geeft.
(25 euro is best duur voor een pijltje, een stuk karton en een stuk plastic zeil..)
heb ze, heb ze, echt niet, heb ze, mag niet, heb ze, te bio, mag nog niet en te jong voor een duikpak.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR: een fiets, een buro, de verzamelde werken van Couperus, een boom, een hond, een zwemdiploma, een biologisch snoeppakket, een kinderstring, een zuurstoffles + wetsuit, een stofzuiger...
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ze, heb ze, echt niet, heb ze, mag niet, heb ze, te bio, mag nog niet en te jong voor een duikpak.
de stofzuigert heb ze ook al
Ik vond Couperus best een goede. Voor de intellectuele ontwikkelingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ze, heb ze, echt niet, heb ze, mag niet, heb ze, te bio, mag nog niet en te jong voor een duikpak.
de stofzuigert heb ze ook al
Ze wordt 7!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vond Couperus best een goede. Voor de intellectuele ontwikkeling
beetje te moeilijk nog, Couperus is nie avi 3 of 4quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vond Couperus best een goede. Voor de intellectuele ontwikkeling
en papa na 10 minuten: zzzzzquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:47 schreef Levitation het volgende:
Gewoon ergens met haar heen gaan, een leuke theater voorstelling ofzo? Is dat niets voor Sam?
Toen ik zo oud was, was ik gek op ballet en toen heeft mijn vader mij meegenomen naar "de notenkraker" in Amsterdam. Kan het me nog herinneren, vond het fantastisch.
Nu was dat een Levi én in 1986 ofzo... maar er is vast wel iets dat Sam gaaf vindt om met haar pa samen te doen.
heb ze, heb ze..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Of anders een mobieltej of een MP3-spelert. Mijn 7-jarige buurmeisje luistert heel de dag naar Carmen op de mp3
Als papa niet snurkt is het prima.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
en papa na 10 minuten: zzzzz
Theater endezo behoren tot de opvoeding, niet tot de cadeaus imo..
zie schilderij in my office... heb ze al gedaan..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR, een cursus schilderen op CKE?
mama draagt oordopjes, zegt dat genoeg?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als papa niet snurkt is het prima.
heb dr eigen nummer en een 4,3 GB mp3 speler..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly?
That child is spoiled, daaaamn!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Heb ze al een DS?
You should be!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb dr eigen nummer en een 4,3 GB mp3 speler..
Ik weets, ik schaams
Ik moest zelfs mijn eigen radiootje kopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You should be!
Toen ik 7 werd kreeg ik een radiootje en een boek en een ochtendjas
das geen prbleem, ze heeft een goed gevulde portemonnee, waar zelfs in spanje maar 1x 6 euro is uitgehaald voor een barbiepopje. En dat heeft dr al heel veel moeite gekost..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik moest zelfs mijn eigen radiootje kopen.
Mijn zusje was ook zo toen ze klein was.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
das geen prbleem, ze heeft een goed gevulde portemonnee, waar zelfs in spanje maar 1x 6 euro is uitgehaald voor een barbiepopje. En dat heeft dr al heel veel moeite gekost..
Ze heeft wat Joodse trekjes
eh ja, vind je het gek, papa betaalt toch welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
das geen prbleem, ze heeft een goed gevulde portemonnee, waar zelfs in spanje maar 1x 6 euro is uitgehaald voor een barbiepopje. En dat heeft dr al heel veel moeite gekost..
Ze heeft wat Joodse trekjes
dat gaat zo:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh ja, vind je het gek, papa betaalt toch wel
dat was iemand die niet op campings rondzeult en in drukke gebiedsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:13 schreef bleiblei het volgende:
Je kan der voor de verandering ook gewoon niets geven.
Het lijkt nu niet bepaald dat ze iets tekort komt.
Ik dacht trouwens dat je mobieltjes niet vond kunnen bij kleine kinderen?
Of was dat iemand anders?
doe ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, waarom geef je niet wat ze graag wil hebben?
Als ze niet weet wat ze wil hoef je ook niets te geven.
Ik denk dat SQ en ik onze kinderen analoog gaan opvoeden.
Met zo min mogelijjk mobieltjes, computerspellen en andere gadgets.
Tot hun 13de-14de iig.
geblaat BBquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef bleiblei het volgende:
Tot hun 13de-14de iig.
das wel de realiteit, tegen de tijd dat jij kinderen krijgt ontkom je er echt niet meer aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:20 schreef Levitation het volgende:
Als ik kinderen heb, zitten die waarschijnlijk vanaf dag 1 achter de pc.
Maar ik ga ze wel sportief opvoeden.Veel buitenspelen, wandelen, fietsen én op een teamsport.
![]()
Gelukkig is er dan ook nog een mamaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
geblaat BB
wacht tot je er eentje hebt..
[ afbeelding ]
O ja, mij heb je overtuigd!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef bleiblei het volgende:
En ik denk (jaja, denk) dat ik best in staat ben om "later" nee tegen mijn kinderen te zeggen.
Kan ik nml ook tegen mijn kat.
En anders laat je ze het gewoon aan mama vragenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef bleiblei het volgende:
En ik denk (jaja, denk) dat ik best in staat ben om "later" nee tegen mijn kinderen te zeggen.
je kat gaat als ie zijn zin niet krijgt ook op de grond liggen, wild zwaaiend met armen en benen terwijl er klanken als WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE uitkomen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef bleiblei het volgende:
like duh... toen waren die dingen er nog niet..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:28 schreef ArTiC het volgende:
ik heb dat soort dingen nooit gehad...kan ook niet zeggen dat ik er iets aan gemist heb
dat heeft dus bij mij geen zin. Nee is Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kat gaat als ie zijn zin niet krijgt ook op de grond liggen, wild zwaaiend met armen en benen terwijl er klanken als WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE uitkomen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan ook nog een mama![]()
En ik begrijp hoe het komt, maar Sam is materieel gezien wel extreem verwend en dat weet je zelf ook best
computers, tv's, game boy's....ze bestonden gewoon hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
like duh... toen waren die dingen er nog niet..
Nou, dat is bij Eny wel ongeveer de strekkingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kat gaat als ie zijn zin niet krijgt ook op de grond liggen, wild zwaaiend met armen en benen terwijl er klanken als WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE uitkomen?
eh...toen ik jong was, was er dat nog niet!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
computers, tv's, game boy's....ze bestonden gewoon hoor
duh, er was nog geen elektriciteit toenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh...toen ik jong was, was er dat nog niet!
't Was geen oordeel, zoals ik al zei begrijp ik het best, maar je moet het niet gaan normaliserenquote:
dat wil ik zienquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat is bij Eny wel ongeveer de strekking![]()
whehequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duh, er was nog geen elektriciteit toen
Lijkt me inderdaad een leuk kado voor een Jeanette van zeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:37 schreef ArTiC het volgende:
Het enige wat ik nodig had was af en toe een nieuwe voetbal en nieuwe schoenen...je slijt heel wat schoenen af als je 24/7 aan het voetballen bent
Ik heb ooit zulke 'dinnetjes gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sam over 10 jaar, zeg maar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:36 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik heb ooit zulke 'dinnetjes gehad.
Vergeet het maar. Kun jij wel willen, mar je omgeving gaat zijn best doemn p, je te voorzien van zoveel mogelijk rups-achtige-plastic dingetjes met knopjes en Belgische stemmetjes.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef bleiblei het volgende:
Tot hun 13de-14de iig.
ja, want dat zei ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een leuk kado voor een Jeanette van zeven.
Gewoon kind binnenhouden, zelf onderwijs geven en geen tv laten kijken! Goed voor de ontwikkeling!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Kun jij wel willen, mar je omgeving gaat zijn best doemn p, je te voorzien van zoveel mogelijk rups-achtige-plastic dingetjes met knopjes en Belgische stemmetjes.
Wat heeft dat met computers en mobieltjes te maken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Kun jij wel willen, mar je omgeving gaat zijn best doemn p, je te voorzien van zoveel mogelijk rups-achtige-plastic dingetjes met knopjes en Belgische stemmetjes.
Er komt ook geluid uit?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat heeft dat met computers en mobieltjes te maken?
Wacht maar....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat heeft dat met computers en mobieltjes te maken?
Niet dat ik weet, maar briljant neverthelessquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef gr8w8 het volgende:
HDVA Folder Hebben jullie ook zo'n mooie folder gekregen?
Ik heb vanmiddag een paar uur geslapen. Zal vannacht niet veel rust worden want ze heeft darmkrampen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:09 schreef gr8w8 het volgende:
Rusten tussen 2 & 5, lukt je dat? Ik was ook deze ker weer overal in het huis bezig. Op de dag dat Saar weg geboren zelfs nog de voortuin gefixed.
Bij Roos was het ook drama. Cinababy hielp geen zier. Homeopathische rommel, maar er was niks anders. Gelukkig sliep ze "s nachts wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een paar uur geslapen. Zal vannacht niet veel rust worden want ze heeft darmkrampen.
Dachten wij ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:43 schreef gr8w8 het volgende:
Wel rap dat ze er last van heeft Juup, begint toch pas in week twee? Hang in there buddy!
Senks voor de infoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Bij Roos was het ook drama. Cinababy hielp geen zier. Homeopathische rommel, maar er was niks anders. Gelukkig sliep ze "s nachts wel.
Saar geven we nu Infacol. Nieuw spul. Wordt niet opgenomen, onschadelijk, maar lijkt wel te werken.
Sierplint o.i.d.? Oké een bovenfrees dus, nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
wij hebben een nieuw speeltje
[ afbeelding ]
Oooooooooooo zo'n freesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oefenrandje met onze nieuwe bovenfrees
ja, je moet de plank flink verankeren en het apparaat zeer ferm vastpakkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oooooooooooo zo'n freesDaar heb ik de gleuven voor de traplades mee gemaakt. Is wel even wennen zo'n ding want ik schoot er in het begin wel eens flink mee uit
Intro chickies neukenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:17 schreef febster het volgende:
Wat doet r8 op intro trouwensBen je weer gaan studeren
?
Ja, echt een wazige folder. Had het er al met V. over dat het wel moet stinken met die prijzen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef gr8w8 het volgende:
HDVA Folder Hebben jullie ook zo'n mooie folder gekregen?
Mag dat van Inu?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Intro chickies neuken.
Op de HIO.
Intro begeleiden dus.
Vanuit Overflow...
Gokje trouwens, want in feite heb ik geen flauw idee,
I do not have a sexual relation with that womanquote:
De hamburgers van de McD zien er op plaatjes ook 100x beter uit dan in het echtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:26 schreef bleiblei het volgende:
http://www.islandsrestaurants.com/menu/
Honger![]()
Maar waarom maakt msn reclame van hamburgertenten die een kilometertje of 10.000 verderop liggen?.
Ghe, je wil niet weten hoe afgrijselijk lekker die burgers daar zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De hamburgers van de McD zien er op plaatjes ook 100x beter uit dan in het echt
Ik zit alweer te lang in IJsland, las íslands burgers (ísland is ijsland in het ijslandsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:26 schreef bleiblei het volgende:
http://www.islandsrestaurants.com/menu/
Honger![]()
Maar waarom maakt msn reclame van hamburgertenten die een kilometertje of 10.000 verderop liggen?.
Applebees, wat een vreselijk Amerikaans stinkconcept was datquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zit alweer te lang in IJsland, las íslands burgers (ísland is ijsland in het ijslands)
Maar ik baal ook nog steeds dat de Applebee's weg is uit NL, zulke lekkere mozzerella sticks en hamburgers
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:37 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Is het je laatste werkdag vandaag SQ?
Wel fijn dat jullie over 1,5 week kunnen gaan bouwen. Kun je iig voorlopig jezelf goed bezighouden!quote:
Ja daarom, als ik volgende week nog geen baan heb kan ik mezelf toch flink nuttig maken, dus dat komt wel mooi uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wel fijn dat jullie over 1,5 week kunnen gaan bouwen. Kun je iig voorlopig jezelf goed bezighouden!
Katten? Honden? Konijnen? Kinderen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:49 schreef -moppie- het volgende:
Wij hebben sinds dinsdag trouwens een nieuwe bewoonster bij ons in huis Lola,
vandaag krijgt ze er een vriendinnetje bij, Fleur.![]()
Ohhh, de poez van mijn broertje heet ook Lolaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:49 schreef -moppie- het volgende:
Wij hebben sinds dinsdag trouwens een nieuwe bewoonster bij ons in huis Lola,
vandaag krijgt ze er een vriendinnetje bij, Fleur.![]()
Nee Fleur is een zwart met klein beetje witje en Lola is een tijgertjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohhh, de poez van mijn broertje heet ook Lola
Zwartje?
Nee fout, Lola's horen zwart!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee Fleur is een zwart met klein beetje witje en Lola is een tijgertje![]()
Oh Levi, t zijn poesjes
Woensdag Efteling, ook niet vergetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:00 schreef bleiblei het volgende:
SQ, ik moet maandag trouwens wel nog ff werken.
Heb dan die intake van die training in Leusden...
Leuk. Nu willen we wel foto's!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee Fleur is een zwart met klein beetje witje en Lola is een tijgertje![]()
Oh Levi, t zijn poesjes
Kloptquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Woensdag Efteling, ook niet vergeten
We hadden Fleur al 2 weken geleden 'gekocht' en haar al de naam Fleur gegeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee fout, Lola's horen zwart!
Ben benieuwd, hoe oud zijn ze?
ik weet het schat, maar met maar 1 kind en zelf een gebrekkige jeugd heb je die neiging wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Was geen oordeel, zoals ik al zei begrijp ik het best, maar je moet het niet gaan normaliseren![]()
wat een grote oren?quote:
een vleerpoes!quote:
stop m in je reet!quote:
Tsja, als jij dat leuk vindtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rood.
Maareh, een workshop professioneel schoenpoetsen?
Venkelthee. Ieuw.:') Krampjes zijn onvermijdelijk, genezen hebben we het dus ook niet over, maar als het heel heftig is enbben de kleine ligt zo te kronkelen, wil je best aan symptoombestrijding doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:35 schreef FUFR het volgende:
buikkrampkes zijn onvermijdelijk...
Moeder zou venkelthee kunnen drinken indien BV en VT aan baby kunnen geven.
Echt helpen doet niets, het is een proces waar jammer genoeg alle babies en ouders doorheen moeten.
Ja, maar wel lekker als je de hele dag in de auto had gezeten en terugkwam van vakantiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Applebees, wat een vreselijk Amerikaans stinkconcept was dat
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:17 schreef bleiblei het volgende:
Whoa, de eigen huis en tuin weekbreak @ RTL4.
De hele week non stop eigen huis en tuin.
Ik ga altijd buikie wrijven, helpt ook altijd wel watquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Venkelthee. Ieuw.:') Krampjes zijn onvermijdelijk, genezen hebben we het dus ook niet over, maar als het heel heftig is enbben de kleine ligt zo te kronkelen, wil je best aan symptoombestrijding doen.
jij hoeft het ook niet te drinken, theemuts.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Venkelthee. Ieuw.:') Krampjes zijn onvermijdelijk, genezen hebben we het dus ook niet over, maar als het heel heftig is enbben de kleine ligt zo te kronkelen, wil je best aan symptoombestrijding doen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:21 schreef bleiblei het volgende:
Mijn god, ga snel naar die theeclub in OUD.
Ik moet zeggen dt ik toen ik de foto van Evi op de buik van Juup zag, dat ik ergens zoiets had van, nou... eigenlijk wil ik wel wat eerder kinderen dan over een jaar of 4, maar jullie hebben me al genezen.
quote:You do not have to have a specific permit to carry firearms on domestic flights in Iceland. At check-in the sport firerarm will be checked by an Air Iceland emplyoee who will confirm that the firerarm is not loaded. All ammunition must be seperated from the firearm.
Dat komt omdat ze daar allemaal hun eigen elanden schieten, die gooi je dan bij terugreis gewoon in het laadruim en je familie heeft weer een maand te etenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:37 schreef Inu het volgende:
Hier hoef je je niet zorgen te maken over vloeistoffen in kleine verpakkingen oid
[..]
Volgens mij lopen hier alleen schapen en paarden rond en die zijn toch echt van een boerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze daar allemaal hun eigen elanden schieten, die gooi je dan bij terugreis gewoon in het laadruim en je familie heeft weer een maand te eten
Puffins danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij lopen hier alleen schapen en paarden rond en die zijn toch echt van een boer
Het is inderdaad niet veulquote:Given that almost 11% of Iceland is covered with glaciers and over 60% are lava fields or deserts, mammals in Iceland are not many. The only original terresrial mammal in Iceland is the Arctic fox. All the other mammals there today have been brought there by man, knowingly or inadvertently. Among these are two species of mice, Reindeer and the American mink, all of which can now be considered a part of the Icelandic enviroment.
Oh, dat kan idd wel, maar die zijn hem alweer gevlogen (quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Puffins dan
[..]
Het is inderdaad niet veul
Spitsbergen is ook iets noordelijkerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef bleiblei het volgende:
Vrienden van me waren wezen backpacken op spitsbergen.
Met een tentje en een rugzak de "wildernis" in trekken.
Ze moesten verplicht een geweer huren en er moest altijd iemand wakker zijn om wacht te lopen in het geval dat er een ijsbeer langs kwam.
Ik ben er nog niet zeker van of het grote mannen gelul was (welke idioot gaat een week rond trekken op spitsbergen) maar het klonk wel wazig
(en ook wel stoer, al zeiden ze dat het echt een kut idee was om er heen te gaan
).
Nu ben ik wel heul benieuwd naar welke vrienden dat dan zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef bleiblei het volgende:
2 van de 4 zijn trouwens ook een paar jaar geleden gewoon naar Nieuw Zeeland gegaan.
één van hun zei "zullen we naar Nieuw Zeeland gaan?" en een week of 2 later zaten ze der.
Ik weet eigenlijk niet hoe lang ze precies zijn geweest, 1 a 2 weken geloof ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Spitsbergen is ook iets noordelijker
Maar een week is wel erg kort voor zoiets vind ik... Hier ging iemand van de summer school een week hiken in het binnenland, maar nadat hij hoorde dat er 's nachts soms wel 20 cm sneeuw kon vallen heeft hij zn plan toch maar omgegooid en nu gaat ie in het natuurpark rond het meer lopen
Leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef bleiblei het volgende:
2 van de 4 zijn trouwens ook een paar jaar geleden gewoon naar Nieuw Zeeland gegaan.
één van hun zei "zullen we naar Nieuw Zeeland gaan?" en een week of 2 later zaten ze der.
Of als je 32 uur hebt gewerkt naast je studie en dan ineens werkloos en studieloos bentquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef bleiblei het volgende:
Tja, als je op je 26ste nog bij je ouders woont kan je dat soort grappen nog wel een keer betalen.
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik ook direct mijn koffer beginnen te pakken!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef bleiblei het volgende:
Nou, wat houdt je tegen wat je niet tegen houdt als ik nu voorstel om naar NZ te gaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik ook direct mijn koffer beginnen te pakken!![]()
Nieuw Zeeland
Oeh, wat een complexe zin!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, wat houdt je tegen wat je niet tegen houdt als ik nu voorstel om naar NZ te gaan.
Namens iedereen die de evolutietheorie aanhangt: bedankt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:21 schreef bleiblei het volgende:
Mijn god, ga snel naar die theeclub in OUD.
Ik moet zeggen dt ik toen ik de foto van Evi op de buik van Juup zag, dat ik ergens zoiets had van, nou... eigenlijk wil ik wel wat eerder kinderen dan over een jaar of 4, maar jullie hebben me al genezen.
Die is gemeen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Namens iedereen die de evolutietheorie aanhangt: bedankt!
Ja, Nieuw Renesse...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:28 schreef gr8w8 het volgende:
NZ, zouden ze daar ook een soort Renesse hebben?
das pas 100 jaar in gebruik ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:19 schreef gr8w8 het volgende:
Sinds wanneer mag je venkelthee zo geven dan? Ook daar zijn de meningen over verdeeld. NAast buikje wrijven en op de arm liggen, nu dus ook dat nieuwe goedje. Hopelijk helpt het ook bij Saar. Osteopaat vertrouw ik niet zo.
Klopt. Asbest ook.quote:
Neuh, hij bewijst zijn domheid alleen maar weer eens door niet goed te lezenquote:
dan niet, dan wrijf je maar over die buikjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Klopt. Asbest ook.Tijden en kennis veranderen. Duitsland is bij de kraam Venkelthee voor de moeder zelfs al een no-go.
En M. vindt het ultra ranzig, dat scheelt ook.
Tijd moet je makenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, wat een complexe zin!![]()
Anyway, ik heb gewoon geen tijd.Maar NZ is echt geweldig, zou heeeeel graag nog een keertje gaan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef gr8w8 het volgende:Van uitstel komt afstel. En mensen verwijzen naar OUD, da's pas gemeen.
Kom op zeur. Een paar postjes over babies warvan de helft over al dat haar van Juup. Dude.
http://www.picauitprinteninpuntjes.nlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef FUFR het volgende:
hoe noem je dat als je een pica uitprint in puntjes zodat ie extra groot wordt enne... wat is de link?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
http://www.picauitprinteninpuntjes.nl
Batsen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:49 schreef ArTiC het volgende:
gaat het hier nog steeds over babies?
Bijna... ik denk volgende week ofzo dat het wel op Funda verschijnt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tijd moet je maken.
Prioriteiten stellen.
Staat jullie huis eik al te koop?
Ja. en over vieze thee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:49 schreef ArTiC het volgende:
gaat het hier nog steeds over babies?
alle thee is viesquote:
Jukkie, slechte koffie kan zo vreselijk vies zijn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alle thee is vies
en ik heb vandaag echt heule smerige koffie gehad bij een klant
Gaat perfectquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:56 schreef FUFR het volgende:
juup, Komt Eco Evi nu al een beetje aan?
Das namelijk wel de bedoeling..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |