stuur dan een mail naar forum@fok.nlquote:
ja doh, wat denk je dat ik als eerste heb gedaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stuur dan een mail naar forum@fok.nl
*plop*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:44 schreef stormqueen. het volgende:
[..]
ja doh, wat denk je dat ik als eerste heb gedaan
huillie, het is maar een fok accountquote:
jamaar, mijn levenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
huillie, het is maar een fok account
over een uur heb je het weer terug
ja nu ff niet, ga maar ff een uurtje bb pijpenquote:
Ik vond het vanmorgen ook heul niet leuk om helicopter te moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
huillie, het is maar een fok account
over een uur heb je het weer terug
Het wordt onze eerste nacht met haar hier, maar zij slaapt enorm veel. Is nog moe van de bevallingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:37 schreef gr8w8 het volgende:
Baby!En hoe slaapt ze, veel tijd tussen voedingen enzo? Saar slaapt al twee nachten vijf uur aan een stuk. Da's dus maar een keer echt je bed uit.
![]()
SQ!
eh nee, het is echt een heel mooi kind. Als dat niet zo was, dan waren het geen 100+ mensen die dat zeidenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Ik vraag mezelf echt af of veel mensen op FOK! het maar gewoon uit aardigheid zeggen of dat ze onze dochter echt mooi vinden? Ik vind haar iig enorm mooi
En ja, dat is een stukje van mijn autisme omdat ik de mensen niet goed kan inschatten en ik door mijn verleden nogal onzeker ben op bepaalde punten.
oh noes *scheermes pakt*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, m'n eierstokken wat doe je![]()
Klein babietje op grote harige papabuik
Met DuchessX gaat het naar omstandigheden goed. Doodmoe en onderhevig aan hormoonschommelingen en wat lichamelijke klachten, maar verder gaat het goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 02:15 schreef Inu het volgende:
Wat een prachtig kindHeel mooi Juup en DuchessX! Hoe voelt DuchessX zich?
En het is ook wel ok om het over te schrijven in XML, maar het is tering veel werk als je elke afkorting en afwijking drie opties moet geven....
Nee, Juup... je dochter is écht beeldschoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Ik vraag mezelf echt af of veel mensen op FOK! het maar gewoon uit aardigheid zeggen of dat ze onze dochter echt mooi vinden? Ik vind haar iig enorm mooi
En ja, dat is een stukje van mijn autisme omdat ik de mensen niet goed kan inschatten en ik door mijn verleden nogal onzeker ben op bepaalde punten.
wat heb duchess veel haar op dr borst...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef Juup© het volgende:
Nog 2 foto's dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gekke vent, babies zijn altijd mooi. Ik kom wel eens lillike babies tegen en dan zeg ik het ook gewoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Nee, ik weet gewoon niets te zeggen typen. Plus dat mijn baas het op prijs stelt als ik tussen het fokken door ook af en toe werk.quote:
ik heb ook nog niet uitgelogdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:28 schreef Inu het volgende:
Ik heb nog niet uitgelogd
Echt heel vreemd, ik heb hier in een week al leukere mensen ontmoet en mee uitgeweest dan de 5 maanden dat ik hier de vorige keer zat... echt jammer dat het nu al voorbij is! Twee mensen gaan vandaag al weer weg, dus heb gisteren afscheid moeten nemenVandaag laatste presentaties en erna gaan we allemaal zwemmen en feesten
Nee, met klasgenotenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb ook nog niet uitgelogddoe ik nooit op deze laptopf.
Je gaat zwemmen met collega's?
apart!
koele kids noud, goed gedaan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef gr8w8 het volgende:
Zal ik ook maar dan?
[ link | afbeelding ]
Twee en een halve week.
[ link | afbeelding ]
21 maanden.
je bent zelf een inkoppertjequote:
een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen, maar r8 welquote:
Nee hoor, gaat best goed tussen onsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen, maar r8 wel
Jouw kind is gaafquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef FUFR het volgende:
ik wil ook!
[ afbeelding ]
Sam in Benidorm
[ afbeelding ]
Door Sam gemaakte towel origami (het is een kip)
[ afbeelding ]
Snorkel oefeningen
zullen we onze date maar cancelen dan? anders wil je straks mij ipv r8 en dan wordt ie boos op me en gaat ie me achtervolgen in die volvo van hemquote:
Kan jullie allebei toch wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we onze date maar cancelen dan? anders wil je straks mij ipv r8 en dan wordt ie boos op me en gaat ie me achtervolgen in die volvo van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |