Dit probleem bestaat al sinds er gebruik wordt gemaakt van 32bits architectuur.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:57 schreef Jeeh het volgende:
Even een vraagje, heb op mijn Dell Latitude D830 (2 jaar oud) de Ram verwijderd en geupdate. Waar ik eerst 2 slots van in totaal 2 Gb had heb ik nu per slot 2 Gb, 4 dus in totaal.
Windows komt echter niet verder dan 3069 Mb geheugen.
Ben ik nu het slachtoffer van de bekende problemen onder 32 Bit die er al sinds XP zijn? Is er een manier om dit onder 7 te veranderen? Of gebruikt hij het stiekem wel, maar geeft het niet aan?
Dat ligt eraan. Ik kan zowel de RTM als de RC downloaden via mijn webshop.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef Jeeh het volgende:
Ik heb een account bij MA3d, dus daar moet ik hem wel kunnen downloaden![]()
Die is dan ook gewoon tot Maart bruikbaar neem ik aan?
Ruim een maand zelfsquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:59 schreef Jeeh het volgende:
Nu al een RTM?
Ik loop achter in 7 nieuws
is dat surfnetquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:37 schreef Boschkabouter het volgende:
Kun je geen 64 bits Windows (Vista/7) goedkoop/gratis krijgen via school?
Via mijn school krijg je best wat korting:
[ afbeelding ]
RTM is eigenlijk alleen voor de farbrikanten. Vanaf de public realease kan je inderdaad pas upgraden.quote:
Gewoon een dual boot maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:47 schreef jantjepietje het volgende:
Deze vraag zal vast al een keer beantwoord zijn maar ik zie hem niet dus hier dan even mijn n00b vraagje
Hoe zet ik win 7 op mijn computer die nu xp heeft zonder hem te verneuken?
Boot drive op dvd zetten en installeren maar?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:47 schreef jantjepietje het volgende:
Deze vraag zal vast al een keer beantwoord zijn maar ik zie hem niet dus hier dan even mijn n00b vraagje
Hoe zet ik win 7 op mijn computer die nu xp heeft zonder hem te verneuken?
Ja maar hoe krijg ik mijn spul dan terugquote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Boot drive op dvd zetten en installeren maar?
je moet windows 7 dan ook op een 2de paritie/harde schijf naast windows XP installerenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Ja maar hoe krijg ik mijn spul dan terug
Upgraden kan niet en ik neem niet aan dat een xp backup wel in windows 7 te laden valt?
Backuppen? Kopieer alles naar een externe harde schijf.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef jantjepietje het volgende:
Ja maar hoe krijg ik mijn spul dan terug
huhu ik heb windows 7 gratisquote:Op donderdag 10 september 2009 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet windows 7 dan ook op een 2de paritie/harde schijf naast windows XP installeren
heb inmiddels een bron waar Windows 7 Ultimate x86 digital download voor 119 euro incl gekocht kan worden... geen idee of dat goedkoop is eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |