Dat ligt eraan. Ik kan zowel de RTM als de RC downloaden via mijn webshop.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:41 schreef Jeeh het volgende:
Ik heb een account bij MA3d, dus daar moet ik hem wel kunnen downloaden![]()
Die is dan ook gewoon tot Maart bruikbaar neem ik aan?
Ruim een maand zelfsquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:59 schreef Jeeh het volgende:
Nu al een RTM?
Ik loop achter in 7 nieuws
is dat surfnetquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:37 schreef Boschkabouter het volgende:
Kun je geen 64 bits Windows (Vista/7) goedkoop/gratis krijgen via school?
Via mijn school krijg je best wat korting:
[ afbeelding ]
RTM is eigenlijk alleen voor de farbrikanten. Vanaf de public realease kan je inderdaad pas upgraden.quote:
Gewoon een dual boot maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:47 schreef jantjepietje het volgende:
Deze vraag zal vast al een keer beantwoord zijn maar ik zie hem niet dus hier dan even mijn n00b vraagje
Hoe zet ik win 7 op mijn computer die nu xp heeft zonder hem te verneuken?
Boot drive op dvd zetten en installeren maar?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:47 schreef jantjepietje het volgende:
Deze vraag zal vast al een keer beantwoord zijn maar ik zie hem niet dus hier dan even mijn n00b vraagje
Hoe zet ik win 7 op mijn computer die nu xp heeft zonder hem te verneuken?
Ja maar hoe krijg ik mijn spul dan terugquote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Boot drive op dvd zetten en installeren maar?
je moet windows 7 dan ook op een 2de paritie/harde schijf naast windows XP installerenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Ja maar hoe krijg ik mijn spul dan terug
Upgraden kan niet en ik neem niet aan dat een xp backup wel in windows 7 te laden valt?
Backuppen? Kopieer alles naar een externe harde schijf.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef jantjepietje het volgende:
Ja maar hoe krijg ik mijn spul dan terug
huhu ik heb windows 7 gratisquote:Op donderdag 10 september 2009 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet windows 7 dan ook op een 2de paritie/harde schijf naast windows XP installeren
heb inmiddels een bron waar Windows 7 Ultimate x86 digital download voor 119 euro incl gekocht kan worden... geen idee of dat goedkoop is eigenlijk
http://gizmodo.com/5145366/all-the-flavors-of-windows-7-explainedquote:Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef Jeeh het volgende:
Wat is nou de meest complete? Microsoft zelf geeft niet heel veel info over Enterprise, ook Wiki helpt niet. Wat houdt het precies in?
Oftewel, Enterprise is nog iets uitgebreider dan Professional.quote:Windows 7 Professional has everything that Home Premium does, but with business and "enthusiast" features like file encryption, location-aware printing and advanced backup.
Windows 7 Enterprise is for businesses buying OS licenses in bulk, so you probably won't have to worry about it (unless you're paid to). It's got everything Professional does, but with a few additions like BitLocker full-disk encryption and direct access capability, so you don't have go through a VPN for remote access.
de legale retail versie?quote:Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef Jeeh het volgende:
Inmiddels weer een account aangemaakt via school =)
Nu kan ik kiezen uit:
* Windows 7 Enterprise DVD (32 bit) English
* Windows 7 Enterprise DVD (64 bit) English
* Windows 7 Professional DVD (32 bit) English
Wat is nou de meest complete? Microsoft zelf geeft niet heel veel info over Enterprise, ook Wiki helpt niet. Wat houdt het precies in?
Verder wil ik trouwens het liefste op 64 Bit overstappen, aangezien mijn laptop dat schijnt te ondersteunenMaar toch zou ik graag willen weten wat Enterprise voor versie is..
Retail is nog niet uit alleen RTM. Maar daar zal als het goed is geen verschil in zitten.quote:Op maandag 14 september 2009 16:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de legale retail versie?
RTM = Retail.quote:Op maandag 14 september 2009 18:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Retail is nog niet uit alleen RTM. Maar daar zal als het goed is geen verschil in zitten.
Dat heeft er geen zak mee te maken.quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een manufacturer bent wel ja.
mooi, ik gok dat de TU/e ook wel zo`n licentie zal hebben, dus dan zou ik legaal kunnen upgraden naar win7quote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat heeft er geen zak mee te maken.
RTM = versie die af is = uiteindelijke winkelversie = retail.
Dat heeft niks met manufacturers te maken en wat voor kant en klare troep ze er zelf opzetten op hun laptops en pc's die in de winkel komen te liggen.
Enterprise versie iwordt vrijwel altijd gebruikt door grote bedrijven. In tegenstelling to Vista Enterprise zitten in Windows 7 Enterprise gewoon alle features van Windows 7 Ultimate.quote:Op maandag 14 september 2009 16:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de legale retail versie?
Enterpise heeft alles, net als Ultimate.quote:Op maandag 14 september 2009 14:41 schreef Omniej het volgende:
[..]
http://gizmodo.com/5145366/all-the-flavors-of-windows-7-explained
[..]
Oftewel, Enterprise is nog iets uitgebreider dan Professional.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat heeft er geen zak mee te maken.
RTM = versie die af is = uiteindelijke winkelversie = retail.
Dat heeft niks met manufacturers te maken en wat voor kant en klare troep ze er zelf opzetten op hun laptops en pc's die in de winkel komen te liggen.
Wel. Het is exact dezelfde code.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:22 schreef jantjepietje het volgende:
[..]
Nee.
RTM = Release To Manufacturer
Het is wel de versie die af is inderdaad er zit dus geen verschil tussen de retail en de RTM versie maar RTM wordt alleen verspreid onder pc makers en niet los verkocht in de winkel
Enterprise heeft geen Mijnenveger. Ultimate wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef franske19 het volgende:
[..]
Enterprise versie iwordt vrijwel altijd gebruikt door grote bedrijven. In tegenstelling to Vista Enterprise zitten in Windows 7 Enterprise gewoon alle features van Windows 7 Ultimate.
[..]
Enterpise heeft alles, net als Ultimate.
en hoeveel euro is dat waard? / en betaal je dr voorquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Enterprise heeft geen Mijnenveger. Ultimate wel.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:26 schreef neo2000 het volgende:
Diepgaande discussie tussen Merkie en Makkie. Veeg me op.
haha! k dacht bij z'n eerste reactie al, hier reageer ikniet eens meer op..quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:26 schreef neo2000 het volgende:
Wat zijn je problemen dan precies?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:40 schreef makkie88 het volgende:
gatver, wat een gezeik, AMBX geprobeerd
werkt niet..
nu zijn ook nog es me sounddrivers naar de tyfus,
en beelschermdrivers zijn kut..
doe mij nu maar weer windows XP!!
Ja, wat wil je nou? Als je hardware uit het pre-Vista-tijdperk hebt is de kans aanwezig dat je problemen gaat krijgen onder W7. Zo simpel is het. Daarnaast weiger je ook diep in te gaan op je probleem, dus de enige die schuld heeft aan deze niet zo diepgaande discussie ben jij. "Het werkt niet, ik ga terug naar XP, boehoequote:Op zaterdag 19 september 2009 10:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
haha! k dacht bij z'n eerste reactie al, hier reageer ikniet eens meer op..
tis al een verloren zaak, ik ga terug naar xp
Hij heeft juist relatief nieuwe hardwarequote:Op zaterdag 19 september 2009 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Als je hardware uit het pre-Vista-tijdperk hebt is de kans aanwezig dat je problemen gaat krijgen onder W7. Zo simpel is het. Daarnaast weiger je ook diep in te gaan op je probleem, dus de enige die schuld heeft aan deze niet zo diepgaande discussie ben jij. "Het werkt niet, ik ga terug naar XP, boehoe". Niet zo aanstellen hoor.
en aan een opmerking als "het is kut" "het werkt niet" "geeft een foutmelding" kan je uit op maken dat hij niet ergens oude hardware heeft wat mogelijk de problemen veroorzaakt..quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij heeft juist relatief nieuwe hardware
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |