Geweldig liedjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:18 schreef Orbeatle het volgende:
"Hij was niet te vreten die brandnetelburger!"
*dansje doet.
Kerst!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef Smash-it het volgende:
Blije liedjes in reclames!!
Net zoals 'Excellente keuze, verfijnd en delicaaaaaat. Uw kerstdiner wordt reuze, met dit kalkoengebraaaaaad' (etc) Fijn fijn fijn.
Killquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:44 schreef Skylark. het volgende:
Die kill in die reclame zit ook in die reclame van dat bier waarin die andere 2 kills zo: "Ooooooh" doen.
cool
Die AH reclames krijg je over 2 maanden natuurlijk ook weerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:46 schreef Smash-it het volgende:
Blije liedjes in reclames!!
Net zoals 'Excellente keuze, verfijnd en delicaaaaaat. Uw kerstdiner wordt reuze, met dit kalkoengebraaaaaad' (etc) Fijn fijn fijn.
Ik ben het wel met je eens maar ehhquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:54 schreef On het volgende:
Wat een schoft. Die aardige mevrouw nodigt hem uit voor een etentje. En wat doet hij? Hij trekt gewoon zonder te vragen een zak chips open. Voor hetzelfde geld had ze een heel film avondje met haarzelf gepland en speciaal naar de winkels geweest voor die zak chips!
Dit is wat er fout is in Nederland, een verpaupert moraal. De "oh een zak chips die trek ik gewoon open zonder te vragen mentaliteit"! Om van te kotsen.
Stel je het gevoel van teleurstelling voor als die vrouw er achter komt dat haar zak chips verdwenen is. Hartverscheurend.
Eens. Dat kind moet een gruwelijke dood sterven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:43 schreef sinadO het volgende:
Deze is wel leuk, maar die ene met dat kind dat dingen roept als 'ontbijt geen tijd' en 'fietsen, ik pak de auto wel EFFE', die is pas irritant!!
Want?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
TS: Effeee je eigen account door de shredder halen
Die moet ook kapot. Evenals de man van de carspotter: "Eh-eeh-eeeeeh".quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:43 schreef sinadO het volgende:
Deze is wel leuk, maar die ene met dat kind dat dingen roept als 'ontbijt geen tijd' en 'fietsen, ik pak de auto wel EFFE', die is pas irritant!!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:54 schreef On het volgende:
Wat een schoft. Die aardige mevrouw nodigt hem uit voor een etentje. En wat doet hij? Hij trekt gewoon zonder te vragen een zak chips open. Voor hetzelfde geld had ze een heel film avondje met haarzelf gepland en speciaal naar de winkels geweest voor die zak chips!
Dit is wat er fout is in Nederland, een verpaupert moraal. De "oh een zak chips die trek ik gewoon open zonder te vragen mentaliteit"! Om van te kotsen.
Stel je het gevoel van teleurstelling voor als die vrouw er achter komt dat haar zak chips verdwenen is. Hartverscheurend.
La Bamba.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:39 schreef jordeeeh het volgende:
Hoe heet dat originele nummer ook alweer?
Dat wilde ik net gaan posten toen ik de 1e pagina las...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:31 schreef Aestivate het volgende:
Anti-klacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh, ik dacht dat we gewoon @ random dingen aan het zeggen waren! De eeeeuh nietquote:
Dat je überhaupt al reageerde op mijn eerste post verbaasde mij dusdanig dat ik niet meer wist wat ik moest zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we gewoon @ random dingen aan het zeggen waren! De eeeeuh nietsluit niet echt aan op de vraag "Want" namelijk!
Werd je er verlegen vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je überhaupt al reageerde op mijn eerste post verbaasde mij dusdanig dat ik niet meer wist wat ik moest zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |