quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef marcusa het volgende:
wie gaat er ook studeren een cursus doen in Leeuwarden..
ditquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef marcusa het volgende:
wie gaat er ook studeren in Leeuwarden..
Sommige mensen hebben daar op jonge leeftijd nog genoeg inkomen voor. +_+quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een huis?
Raar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar op jonge leeftijd nog genoeg inkomen voor. +_+
Dit dus, pauperstad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef marcusa het volgende:
Jah, we zijn helaas niet allemaal miljonair.quote:
denken dat je voor een duppie op de eerste rij kunt zitten....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:01 schreef marinos.. het volgende:
.. In leeuwarden. Alle kamers die op internet staan zijn te klein, of worden voor een belachelijke prijs aangeboden.
Klacht: geen kamer kunnen vinden en daarom elke dag 2 uur moet reizen![]()
![]()
Of weet iemand nog een kamer voor me in ljauwerttt cityy
90 euro in de maandquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Als student mag je niet zeuren dat iets te klein is vind ik persoonlijk!
Je krijgt al genoeg subsidie en andere shit!
ik hoop maar voor je dat er lekkere wijven op die school zitten, want anders ben ik bang dat je in Leeuwarden behoorlijk gay wordt als je het al niet was..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:07 schreef marinos.. het volgende:
Dat was ook wat ik het eerste dacht: Leeuwarden![]()
Maarja ze hebben de hoge hotelschool nergens anders hier in de buurt. Maastricht hoef ik al helemaal niet heen
Als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef flipp. het volgende:
[..]
denken dat je voor een duppie op de eerste rij kunt zitten....
Nou volgens mij zijn gevangeniscellen nog groter dan sommige kamers (6m²)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Als student mag je niet zeuren dat iets te klein is vind ik persoonlijk!
Je krijgt al genoeg subsidie en andere shit!
Heeft Leeuwarden tegenwoordig ook een universiteit?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef marcusa het volgende:
Met die vrouwen zit het wel goed gelukkig. Maar dat is ook de enige meevallerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:09 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik hoop maar voor je dat er lekkere wijven op die school zitten, want anders ben ik bang dat je in Leeuwarden behoorlijk gay wordt als je het al niet was..
Zo lang je thuiswonend bent is ¤90,- meer dan genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nog liever boeren uit twente of limburgers
Ik krijg geen 90 euro per maand voor niets hoor.quote:
ja, want alleen als je naar de universiteit gaat ga je op kamers.. :Squote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:14 schreef feelsgoodman het volgende:
Je hebt alleen het recht om hier over te klagen als je een kamer in Amsterdam zoekt, dit is toch algemeen bekend? Trouwens wel interessant, ik wist helemaal niet dat Leeuwarden een Universiteit heeft.
Voor Leeuwarden misschien wel veel, ik weet niet hoe het daar zit. In Utrecht had ik een kleinere kamer voor hogere huur. En ik was er blij mee. Je gaat toch geen hoge eisen stellen als je gewoon een kamer móet hebben. Dan zoek je desnoods vanuit die kamer maar weer verder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef marinos.. het volgende:
Als dat zou kunnen![]()
Maar 320 euro voor 12m2 vragen die paupers er voor
Precies. Scholieren wonen in het algemeen toch gewoon thuis?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:16 schreef Palomar het volgende:
[..]
ja, want alleen als je naar de universiteit gaat ga je op kamers.. :S
Ja, want daarmee kan je heel goed je collegegeld plus boeken betalen. Right.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo lang je thuiswonend bent is ¤90,- meer dan genoeg.
HBO'ers zijn ook te dom voor woorden.quote:
Nee deze reactie getuigt van een zeer hoog intellectquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
HBO'ers zijn ook te dom voor woorden.
MBO'er.. ssssst.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:26 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Nee deze reactie getuigt van een zeer hoog intellect
Misschien omdat je alleen bij MBO een goede kans hebt dicht bij de gewenste "studie" te wonen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:16 schreef Rosbief het volgende:
Waarom ga je dan ook naar een school die op 2 uur reisafstand van je woonplaats ligt?
ok baasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:49 schreef oxylus11 het volgende:
Berlikumerweg
8811HR Ried (bij Leeuwarden)
20 m2 - ¤ 200 incl.
Annie Westlandstraat
8923BC Leeuwarden
15 m2 - ¤ 150 incl.
Zo en nou niet meer zeuren.
Da's best duur ja. Zelfs in Amsterdam heb ik nu meer m² voor minder geld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef marinos.. het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen![]()
Maar 320 euro voor 12m2 vragen die paupers er voor
Dus dat. Quasi-hippe plantsoenmedewerkers zijn het, met hun v-halzen en strakke Bjorn Borg-truienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
HBO'ers zijn ook te dom voor woorden.
Je eigen onzekerheid afspiegelen op een ander.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dus dat. Quasi-hippe plantsoenmedewerkers zijn het, met hun v-halzen en strakke Bjorn Borg-truien. Kan iemand die lui niet een schoffel en een reflecterend hesje geven?
Prima verwoord.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dus dat. Quasi-hippe plantsoenmedewerkers zijn het, met hun v-halzen en strakke Bjorn Borg-truien. Kan iemand die lui niet een schoffel en een reflecterend hesje geven?
Integendeel. Ik ben een wo-er, welke van mening is dat het van weinig creativiteit getuigd om wederom de hbo-wo 'discussie' aan te gaan met alom bekende, uitgekauwde 'argumenten'.quote:
Ik heb gehoord dat jij wel een HBO gedaan hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Integendeel. Ik ben een wo-er, welke van mening is dat het van weinig creativiteit getuigd om wederom de hbo-wo 'discussie' aan te gaan met alom bekende, uitgekauwde 'argumenten'.
De enige keer dat ik voet in een Hogeschool heb gezet, was bij de diploma uitreiking van mijn zus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij wel een HBO gedaan hebt.
Ja, ja. Zo reageren mensen met vrienden of familie op het HBO altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Integendeel. Ik ben een wo-er, welke van mening is dat het van weinig creativiteit getuigd om wederom de hbo-wo 'discussie' aan te gaan met alom bekende, uitgekauwde 'argumenten'.
HBO'ers over het algemeen ook niet, die blijven tot hun dertigste bij hun ouders wonen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef Leevancleef het volgende:
HBO. Ik heb nog liever MBO, die zijn niet zo misplaatst pretentieus om zichzelf student te noemen. En ze houden in de regel geen kostbare kamers bezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |