Hoe moeten wij dat nu weer weten als Ajax er (nog) niks over zegt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:26 schreef Black-Death het volgende:
Waarom dan geen Aissati bij de selectie?
Nou ... echt een goede selectie hebben we!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:11 schreef Jasza het volgende:
Martin Jol heeft 19 spelers geselecteerd voor de returnwedstrijd in de Europa League tegen Slovan Bratislava. George Ogararu en Kennedy maken onder meer deel uit van de negentienkoppige selectie, die woensdagochtend in het vliegtuig stapt richting Slowakije. Slovan Bratislava - Ajax wordt donderdag vanaf 18.30 uur gespeeld in het Tehelné Pole Stadion in Bratislava.
De 19 geselecteerde Ajacieden:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Mitchell Donald
George Ogararu
Kennedy
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Misschien had ik iets gemist, dit kwaliteitstopic gaat immers zo snelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nu weer weten als Ajax er (nog) niks over zegt?
Is dat al dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:27 schreef Jasza het volgende:
Aissati vanwege de ramadan misschien niet?
Als dat zo is, ga ik voortaan ook eens wat maandagochtendjes werk/school laten schieten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:27 schreef Jasza het volgende:
Ja, sinds vrijdag of zo? Afgelopen weekend hadden ze het er al over betreffende o.a. Aissati en Afellay.quote:
En Rommedahl?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:27 schreef Jasza het volgende:
Ook Ramadan? In gesprek met VVV? Jol komt er eindelijk achter dat die niet goed genoeg is?quote:
Denk het ook, hoe kun je nou een goede wedstrijd spelen 'savonds als je vanaf 8u sochtends niks gegeten of gedronken hebt. Ik zou de warmingup niet eens overleven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:27 schreef Jasza het volgende:
Weet jij hoeveel man er naar Bratislava gaat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denk het ook, hoe kun je nou een goede wedstrijd spelen 'savonds als je vanaf 8u sochtends niks gegeten of gedronken hebt. Ik zou de warmingup niet eens overleven.
En het is eigenlijk toch een wedstrijdje van niks.. of we moeten nu opeens met 6 - 0 verliezen, wat me zeer sterk lijkt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Denk het ook, hoe kun je nou een goede wedstrijd spelen 'savonds als je vanaf 8u sochtends niks gegeten of gedronken hebt. Ik zou de warmingup niet eens overleven.
Nee weet ik niet, k denk iets van 300 ofzo. De grote massa zal wel even sparen voor de poulefase.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel man er naar Bratislava gaat?
Ik heb er geen probleem mee hoor. Blessures voorkomen en met 2-0 winnen is beter dan kans op blessures en met 4-0 winnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:49 schreef Silaz het volgende:
[..]
En het is eigenlijk toch een wedstrijdje van niks.. of we moeten nu opeens met 6 - 0 verliezen, wat me zeer sterk lijkt.maargoed, wmb speel je gewoon met de sterkste opstelling, en niet opeens een kennedy of ogararu oproepen. Die normaal gewoon op de tribune zitten..
We spelen zondag weer uit tegen Heracles, die wedstrijd is even wel wat belangrijker dan die oefenpot overmorgen. Ik zou Suarez en Alderweireld rust geven. Suarez omdat je niet de Goden moet gaan verzoeken, en Toby omdat 'ie vanuit het niets nu alles speelt en je geen roofbouw op 'm moet plegen. Evt. zelfs Vermeer in de goal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:49 schreef Silaz het volgende:
[..]
En het is eigenlijk toch een wedstrijdje van niks.. of we moeten nu opeens met 6 - 0 verliezen, wat me zeer sterk lijkt.maargoed, wmb speel je gewoon met de sterkste opstelling, en niet opeens een kennedy of ogararu oproepen. Die normaal gewoon op de tribune zitten..
Wat boeit die scheids nou.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Las net dat van Boekel Heracles-Ajax ging fluiten, doe nou maar liever niet hé.
Doe maar geen scheids. Ze zijn toch allemaal kut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Las net dat van Boekel Heracles-Ajax ging fluiten, doe nou maar liever niet hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |