Domquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:02 schreef Tamashii het volgende:
Een betaalrekening? Ik zit al bij de ING op een normale rekening, terwijl ik 17 ben.
Want? Betaal geen geld ervoor, behalve als je pas kapot is.quote:
Dan heb je toch echt een jongerenrekening.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want? Betaal geen geld ervoor, behalve als je pas kapot is.
Die krijg ik niet. Ik krijg wel 'tegemoetkoming scholieren'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef BasementDweller het volgende:
Heb je ook geen bericht gehad dat je over zkan stappen naar een studentenrekening zodra je studiefinanciering zou gaan ontvangen ?
Bij mij hadden ze daar zelfs voor gebeld toen ik het niet gedaan had nadat ik twee brieven had ontvangen
Dan heb je wel een jongerenrekening want een gewone betaalrekening kost geldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want? Betaal geen geld ervoor, behalve als je pas kapot is.
Postbankquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef Cahir het volgende:
Ik ga wel naar de bank.
Je kunt je jongerenrekening gewoon omzetten naar een studentenrekening, die is ook gratis.quote:
Jezus lees je wel de OP?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef dadoc het volgende:
[..]
Je kunt je jongerenrekening gewoon omzetten naar een studentenrekening, die is ook gratis.
Maar beter is het natuurlijk om, nu je eindelijk meerderjarig bent, meteen een positief volwassen standpunt in te nemen en te gaan bankieren bij een duurzame bank zoals Triodos of ASN!
Mag ik je rekening ook gebruiken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:30 schreef Renderclippur het volgende:
Gebruik de mijne maar, PM me maar voor mn rekeningnummer, kan je alvast je geld erop zetten
Ten eerste was dat vroeger en nu niet meer, dus kul. Ten tweede bleef zelfs toen de periode tussen twee stortingen exact even lang, dus je maand werd er echt niet korter vanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:09 schreef Brembo het volgende:
Postbank, duurt altijd langer voor dat je stufi hebt. Ga gewoon bij een fatsoenlijke bank.
Je bent sowieso een pauper als je de dagen af moet tellen voordat je weer geld op je rekening hebtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:09 schreef Brembo het volgende:
[..]
Postbank, duurt altijd langer voor dat je stufi hebt. Ga gewoon bij een fatsoenlijke bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |