quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:00 schreef CasB het volgende:
- Ik zit op een stoel.
- Prijs, zitcomfort.
- Ja, als ik naar keuken loop bijvoorbeeld.
Kansloos.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:07 schreef Bastoenie het volgende:
Postbank/ING, door me ouders. Geen problemen mee dus ja waarom andere bank
Wel getwijfeld om naar de Rabobank te gaan in verband met de staatssteun toen maar het is nu weer stil.
Tja, da's denk ik persoonlijk. Ik kan het aantal keren dat ik bij de bank binnen ben geweest in de afgelopen 10 jaar denk ik op 1 hand tellen, dus voor die enkele keer zou ik het niet eens erg vinden om wat verder weg te moeten (tot voor kort had ik er eentje op loopafstand, in m'n nieuwe huis is het dichtsbijzijnde filiaal geloof ik wat verder weg)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:25 schreef Nijns het volgende:
Wat mij opvalt is dat van de ABN veel bankshops verdwijnen, terwijl die van de Rabo allemaal lijken te blijven bestaan. Ik hoef niet iedere week naar de bank () maar vind het wel prettig dat ze een beetje in de buurt zitten als je ze nodig hebt..
Nou ja, er gaan van de Rabobank ook wel eens vestigingen weg, maar bij mij thuis in de buurt zitten er al, nou, zeker 3, terwijl ik voor de ABN naar Venlo zou moeten voor de dichtstbijzijnde vestiging.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:25 schreef Nijns het volgende:
Wat mij opvalt is dat van de ABN veel bankshops verdwijnen, terwijl die van de Rabo allemaal lijken te blijven bestaan. Ik hoef niet iedere week naar de bank () maar vind het wel prettig dat ze een beetje in de buurt zitten als je ze nodig hebt..
Ik overweeg over te stappen naar de Rabo omdat ik niet zo tevreden ben over de 'service' van de ABN. Ik heb niet echt een goede motivatie voor de Rabo, meer omdat ik daar nooit iets naars over hoor.
Volgens mij wel hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:16 schreef karr-1 het volgende:
Het enige nadeel van ABN is dat ze geen automaten hebben waar ik mijn munten in kan donderen om ze op mijn rekening te storten, al schijnt dat binnenkort te gaan veranderen.
Je bent me al voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:00 schreef CasB het volgende:
- Ik zit op een stoel.
- Prijs, zitcomfort.
- Ja, als ik naar keuken loop bijvoorbeeld.
Mensen die verwijten maken in een taal die voor Nederlands door zou moeten gaan..quote:
Moet bij de Rabobank ook, maar dat is we maar heel weinig, en er zijn volgens mij ook vormen van spaarrekeningen waarbij je niets hoeft te betalen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:50 schreef Nijns het volgende:
Bij de ABN moet je voor het hebben van sommige (spaar)rekeningen betalen, hoe zit dat bij andere banken?
Ik las inderdaad iets dat ze bezig zijn daarmee. Maar ik kom er zo weinig dat ik niet eens weet of het bij mij al wel of niet is. Toch binnenkort maar eens gaan kijken.quote:
Ik heb ze echt jaren terug al gezien bij de Amro hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik las inderdaad iets dat ze bezig zijn daarmee. Maar ik kom er zo weinig dat ik niet eens weet of het bij mij al wel of niet is. Toch binnenkort maar eens gaan kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |