Dus? Omdat je hem gister niet gekregen hebt, of omdat je je maandelijkse periode hebt moet een topic met potentie (quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:45 schreef yvonne het volgende:
Opbokken met je kuthacker, ben nu niet in de stemming voor dit soort gekut
wat is een domme vraag.. of het haar prive forum is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een domme vraag. Ben je nieuw hier ofzo?
Kankergrote copyright er ook doorheenquote:
baaahh.. nu even nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:52 schreef Kreator het volgende:
Of je snapt gewoon dat je grap nu ff niet gewaardeerd werd en tieft een end op met je kuttopics.
Mijn familie is overleden aan copyrightschendingen, doe eens rustigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kankergrote copyright er ook doorheen
quote:
Volgend jaar ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef BereNDD het volgende:
[..]
baaahh.. nu even niet
wanneer wel dan? Open ik hem dan opnieuw
Om iets te begrijpen heb je enige intelligentie nodig. Deze TS geeft in dit topic en in eigenlijk al zijn topics geen blijk om maar iets van herseninhoud te bezitten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:52 schreef Kreator het volgende:
Of je snapt gewoon dat je grap nu ff niet gewaardeerd werd en tieft een end op met je kuttopics.
Je moeder!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn familie is overleden aan copyrightschendingen, doe eens rustig
Je zei laatst nog dat ze dood wasquote:
Dat is ook weer om eventuele verkrachters die zich aangetrokken voelen tot mijn goddelijke lichaam op een dwaalspoor te zetten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat ze dood was
Jaquote:
Je bedoelt tot haar goddelijke lichaam?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is ook weer om eventuele verkrachters die zich aangetrokken voelen tot mijn goddelijke lichaam op een dwaalspoor te zetten.
Jou moeder vind haar zoon zo aantrekkelijk dat ze je naait??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is ook weer om eventuele verkrachters die zich aangetrokken voelen tot mijn goddelijke lichaam op een dwaalspoor te zetten.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Om iets te begrijpen heb je enige intelligentie nodig. Deze TS geeft in dit topic en in eigenlijk al zijn topics geen blijk om maar iets van herseninhoud te bezitten.
Allebeiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je bedoelt tot haar goddelijke lichaam?
Pics dan hequote:
quote:
Die is overleden aan aidsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:12 schreef BereNDD het volgende:
[..]
post dan ook even een pic van Lucas
gastquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Om iets te begrijpen heb je enige intelligentie nodig. Deze TS geeft in dit topic en in eigenlijk al zijn topics geen blijk om maar iets van herseninhoud te bezitten.
Is toch juist leuk, zoveel topics kunnen sluiten? Lijkt me juist wel een opluchting.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Het_hupt het volgende:
Kan me Yvonne dr stemming goed voorstellen, zulke kuttopiques als TS ook blijft produceren
Opa zegt het al, het heeft weinig zinquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is toch juist leuk, zoveel topics kunnen sluiten? Lijkt me juist wel een opluchting.
Onbegrijpelijk stom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:17 schreef Quir het volgende:
TS vindt het nog even nodig om langs te komen en te laten zien hoe stom hij werkelijk is.
the fuckquote:
onbegrijpelijk haribo,quote:
Dat heeft niets met durven te maken, maar gewoon met een conclusie aan de hand van jouw hersenspinsels.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
onbegrijpelijk haribo,
wat een volgaapjes hier zeg, ohhh iemand durft TS stom en achterlijk te noemen,
dan durf ik dat nu ook wel
Ik bedoel, hij is gewoon echt episch stupide.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat heeft niets met durven te maken, maar gewoon met een conclusie aan de hand van jouw hersenspinsels.
op fok pas ik mij aan het niveau van users zoals jij, en Opa.Brakketaart, jittzzeee en meer van dat soort ongein users, ik plaats hier dus alleen mijn aarsspinsels.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat heeft niets met durven te maken, maar gewoon met een conclusie aan de hand van jouw hersenspinsels.
Leuk dat je je probeert aan te passen, maar erg lukken doet het niet hè?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:41 schreef BereNDD het volgende:
[..]
op fok pas ik mij aan het niveau van users zoals jij, en Opa.Brakketaart, jittzzeee en meer van dat soort ongein users, ik plaats hier dus alleen mijn aarsspinsels.
Die leegstaande kamer daar boven op jouw romp kunnen mijn hersenspinsels niet eens verwerken..
valt me op dat dit soort dingen altijd gezegd worden door laffe users die nagenoeg geen topics openen, en open je een keer een topic dan komt er van dit kwaliteitsspul uit rollen: Waar is iedereen heen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:41 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij is gewoon echt episch stupide.
lukt redelijk hoor, ik hou je al een half uur bezig, klaarblijkelijk liggen wel op 1 lijn..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Leuk dat je je probeert aan te passen, maar erg lukken doet het niet hè?
[..]
Ik heb anders gisteren nog 'n ONZ-topic ertegenaan gegooid, hoor. En kom op zeg, ik ben het niet die hier laat zien dat hij totaal geen verstand van zaken heeft en niet om kan gaan met een gesloten topic, wel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:44 schreef BereNDD het volgende:
[..]
valt me op dat dit soort dingen altijd gezegd worden door laffe users die nagenoeg geen topics openen, en open je een keer een topic dan komt er van dit kwaliteitsspul uit rollen: Waar is iedereen heen?
nee gast, dat is me toch een potje intelligent
Pot, ketelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:41 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ik plaats hier dus alleen mijn aarsspinsels.
Die leegstaande kamer daar boven op jouw romp kunnen mijn hersenspinsels niet eens verwerken..
Niet echt, en een half uur bezig houden? Een post lezen duur een paar seconden, reageren ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
lukt redelijk hoor, ik hou je al een half uur bezig, klaarblijkelijk liggen wel op 1 lijn..
Ik had hier ook wel op n slotje gegoktquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:55 schreef TheUncleRidgeinal het volgende:
Yvonne kan geen board modereren, is al vaker gebleken.
ja en constant het topic f5'en die reken je er niet bijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet echt, en een half uur bezig houden? Een post lezen duur een paar seconden, reageren ook.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik had hier ook wel op n slotje gegokt
Klopt, want dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:00 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja en constant het topic f5'en die reken je er niet bij
damn jij bent snel..quote:
Ik zie dat jij net begonnen bent met internet? Welkomquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:04 schreef BereNDD het volgende:
[..]
damn jij bent snel..
zat je alweer te f5'en?
thnx.. kan ik ook ergens een FAQ downloaden..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zie dat jij net begonnen bent met internet? Welkom
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:07 schreef beelz het volgende:
Oh dolletjes... een backfiretopic.
[ afbeelding ]
Verkeerd gokken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef BereNDD het volgende:
[..]een dubbele fail voor je dus
Unlock?
hier gokte je ook verkeerd
kwaliteitstopic... straks op naar deel 2quote:
Zelfkennisquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:14 schreef BereNDD het volgende:
oohh TS is stom.. oohh gossie en niet intelligent.. oohhh
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn familie is overleden aan copyrightschendingen, doe eens rustig
|
Forum Opties | |
---|---|