Die foto's vallen waarschijnlijk nog wel mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met een bowlingbaan of een gitaar.
Niveau 2... is toch beter dan niveau 0
Dank je wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom leg ik het ook uit. En nee, laat die foto's maar zitten
Er bestaan nog ergere?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die foto's vallen waarschijnlijk nog wel mee.
Niveau 0 is? Peuterschool?
Een wijs man, dat hoor ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoorde laatst een turk op het werk zeggen: ja joh je moet gewoon bij rijinstructeur X gaan, die laat iedereen slagen. Zelfs vrouwen.
Okeeee....
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoorde laatst een turk op het werk zeggen: ja joh je moet gewoon bij rijinstructeur X gaan, die laat iedereen slagen. Zelfs vrouwen.
Okeeee....
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!
Ook een Turk bij mij op het werk: vrouwen kunnen gewoon niet rijden, dat is gewoon zo.![]()
![]()
Zegt iemand die een geestelijke achterstand heeft en fulltime in een supermarkt werkt.
In hun auto.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee die turken rijden allemaal lekker ...
Ik ga er ook gewoon niet op in, zo'n domme opmerking verdient dat niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee die turken rijden allemaal lekker ...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Okeeee....
Ja, die heb ik alleen nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan nog ergere?
Niveau 0 is geen vervolgopleiding.
Iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga er ook gewoon niet op in, zo'n domme opmerking verdient dat niet.
Mja, kinderdagverblijf dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:57 schreef Zotheid het volgende:
Ja maar als havo al gelijk staat aan niveau 4 klopt dat dus ook niet.
Inderdaadquote:
Och ja, ik moest dat cijfertje nog veranderen, niet aan gedacht. IK ZAL BRANDEN IN DE HEL.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:02 schreef Japsnars het volgende:
TT moet trouwens #1528 zijn.
Fas heeft gisteren keihard gefaald
[KLB SC # 1525] Waar ik trakteer
[KLB SC # 1525] You've got me looking so crazy in love
[KLB SC #1526] Waar ik ga fappen onder de douche
[KLB SC #1527] TETTEN GEMACHT!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |