Sporen huren en treinen aanschaffen kost natuurlijk niks..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:15 schreef Telescoop het volgende:
De NS is superduur. Hun dagomzet moet echt enorm zijn. Ik vraag me af waar ze al dat geld laten
Mja, denk je nu echt dat dat kan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:05 schreef wazoomie het volgende:
of sluit jezelf de hele reis op in de wc.
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, denk je nu echt dat dat kan?
Nee joh, ik heb 2 treinen voor privégebruikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:18 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Sporen huren en treinen aanschaffen kost natuurlijk niks..
Nou als je 44 euro vraagt kun je toch aardig wat onderhoud plegen hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:18 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Sporen huren en treinen aanschaffen kost natuurlijk niks..
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb 2 treinen voor privégebruik
Maar geen spoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb 2 treinen voor privégebruik
Dat lukt je alleen op de korte trajectdelen, een gehele reis van die afstand zal je nooit lukken doordat je uiteindelijk een controle krijgt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen?
Ze breken de deur niet open ofzo hoor. Er blijft waarschijnlijk wel iemand wachten todat je in Maastricht bent, dus je schiet er niks mee op, maar je kunt wel je hele rit jezelf opsluitenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lukt je alleen op de korte trajectdelen, een gehele reis van die afstand zal je nooit lukken doordat je uiteindelijk een controle krijgt.
Heb het anders wel degelijk meegemaakt dat ze de deur open maakten nadat diegene tot 3 keer toe niet antwoorde op de vraag of er iemand in zat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ze breken de deur niet open ofzo hoor. Er blijft waarschijnlijk wel iemand wachten todat je in Maastricht bent, dus je schiet er niks mee op, maar je kunt wel je hele rit jezelf opsluiten
Dat is nog duurder, lijkt me.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Ga dan eens met een taxi van Groningen naar Nijmegen
Daaromquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef Meisterjaeger het volgende:
Ik ben zelf conducteur en open inderdaad wel eens een toiletdeur.
Maar toen ik eens tussen Den haag en Rotterdam 8 antilianen uit een toilet haalde heb ik uit diep respect, voor het met zijn 8ten tegelijk moeten ontberen van een van onze toiletten, besloten dat als ze alle 8 terug het toilet op kropen en bleven zitten tot Breda (daar moesten ze zijn) ik een oogje dicht zou knijpen
Idd en ze gebruiken dat geld iig niet voor conducteurs, die komen bijna nooit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:15 schreef Telescoop het volgende:
De NS is superduur. Hun dagomzet moet echt enorm zijn. Ik vraag me af waar ze al dat geld laten
8 Antillianen op één zo'n klein kutplee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef Meisterjaeger het volgende:
Maar toen ik eens tussen Den haag en Rotterdam 8 antilianen uit een toilet haalde heb ik uit diep respect, voor het met zijn 8ten tegelijk moeten ontberen van een van onze toiletten, besloten dat als ze alle 8 terug het toilet op kropen en bleven zitten tot Breda (daar moesten ze zijn) ik een oogje dicht zou knijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Full price retour ook iets van 40¤
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Er in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
8 Antillianen op één zo'n klein kutplee?Dat past toch nooit?
Right.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:39 schreef Meisterjaeger het volgende:
Ik dacht ik ga dat vanavond ook eens doen. Ikke kijken, scheelt het 50 cent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:50 schreef Flurry het volgende:
dat via truukje doen, dat scheelt een paar euro
Goedkoper treinreizen met 'via-trucje'
quote:
Groningen naar Nijmegen met 40% korting is ¤24,80. Koop dus een kortingskaart, kost je per jaar 50 euro en dat heb je er dus zo uit bij een aantal keer een grote afstand.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat ik een reële prijs vind is ongeveer ¤25 voor heen en terug van Groningen naar Nijmegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |