Dus als je een film niet begrijpt, is hij intellectueel? Ben jij dan niet gewoon dom? Gimme a breakquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:29 schreef -Angel- het volgende:
Wie kan mij een aantal intellectuele films noemen?
Dus niet de doorsnee film voor de lagere geschoolde bevolking van Nederland. Maar een film waarvan je zegt "zo deze film stimuleerde mijn hersencellen". Of een film die je na diverse keren te hebben gezien nog steeds niet begrijpt.
Ik ben benieuwd.
quote:Haha! TS heeft VMBO gedaan!
Kut nou heb jij het koekjequote:
Sorry Goof, delen?quote:
TS heeft de basisschool niet afgemaakt. Wat een opmaakfout zegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:17 schreef NielsTriple het volgende:
Fok... Het enige forum in Nederland waar men trots is op topics als:
Laag opgeleiden... ...op texel.
Wat als laag-IQ aan de macht komt?
Het enige forum in Nederland waar mensen denken dat ze intellectueel zijn. Omdat ze op Fok! zitten.
Ik heb ooit een uitspraak gezien dat Fok! voor de jonge intellectuele mensch is. Waar zijn ze dan? Niet hier!
Nog een leuk voorbeeldje:
Intellectuele films.
[..]
Dus als je een film niet begrijpt, is hij intellectueel? Ben jij dan niet gewoon dom? Gimme a break
Dus:
Samenvatting: Fok!kers denken dat ze slimmer zijn dan de gemiddelde mens.
Klacht: Fok!kers denken dat ze slimmer zijn dan de gemiddelde mens.
De eerste die "Haha! TS heeft VMBO gedaan!" zegt, krijgt een koekje.
Okequote:
Dat zag ik al aan je onderschrift...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef damsco het volgende:
Ik ben de enige FOK!er zonder enig intellectueel vermogen.
Dat denkt men niet. Men doet alsof. Voor de lol begrijp je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:17 schreef NielsTriple het volgende:
Klacht: Fok!kers denken dat ze slimmer zijn dan de gemiddelde mens.
quote:
Jij ook altijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef damsco het volgende:
Ik werk op de sociale werkplaats, maar heb op dit moment een uitkering. Ik ben de enige FOK!er zonder enig intellectueel vermogen.
En ja, jullie mogen mij aanraken.
Dan wel met een lange stokzweep hè, wil natuurlijk niet dat ik wordt besmet door jouw onwetendheid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef damsco het volgende:
Ik werk op de sociale werkplaats, maar heb op dit moment een uitkering. Ik ben de enige FOK!er zonder enig intellectueel vermogen.
En ja, jullie mogen mij aanraken.
Jij bent dan de tweede, gezien dit een quote is van een andere user. Of bedoel je mijn ondertitel, dan ben je nog dommer als ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dat zag ik al aan je onderschrift...
30.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |