quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef becky1983 het volgende:
met mei is alles goed! geen last meer van me humeur! en voel helemaal niks...![]()
dus ja afwachten maar
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:10 schreef IslaBonita het volgende:
Mijn NOD is pas zaterdag maar heb al twee dagen buikpijn, zere borsten en wat bruinverlies. Deze verschijnselen waren de afgelopen maanden de voorbode van mijn menstruatie, maar het kan ook betekenen dat het raak is. Gezien mijn situatie (zie boven) is de kans klein, maar stiekem hoop ik toch op een wondertje, voor we de MMM in moeten...
Mijn gyn vertelde ook dat 2 jaar normaal is,ik heb het ook op zw-pagina gelezen.Ik vind het zelf heel lang maar als ik dit dan lees stelt het me toch wel gerust.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik las net een klein artikeltje wat ik jullie niet wilde onthouden:
Zwanger na gemiddeld 3 tot 6 maanden
het licht eraan hoeveel overgewicht je hebt en of dat overgewicht invloed heeft op je cyclus. Bij mij eerst wel (BMI 40+), dus een jaar 'aangerommeld' waarna bleek dat ik geen (of niet altijd) een eisprong had, toen met dietiste af gaan vallen en bij 20 kilo gewichtsverlies was mijn cyclus op orde (BMI 38 dus nog veel te hoog). Toen na 4 maanden zwanger, helaas een miskraam geworden, maar na mijn miskraam weer na 4 maanden zwanger. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:59 schreef becky1983 het volgende:
tja 3 tot 6 mnd is wel voor mensen met de iedeale hoe zeg je dat acpecten...
niet als je bijvoorbeeld overgewicht hebtdenk ik maar goed het zal blijken
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
het licht eraan hoeveel overgewicht je hebt en of dat overgewicht invloed heeft op je cyclus. Bij mij eerst wel (BMI 40+), dus een jaar 'aangerommeld' waarna bleek dat ik geen (of niet altijd) een eisprong had, toen met dietiste af gaan vallen en bij 20 kilo gewichtsverlies was mijn cyclus op orde (BMI 38 dus nog veel te hoog). Toen na 4 maanden zwanger, helaas een miskraam geworden, maar na mijn miskraam weer na 4 maanden zwanger. Het kan dus wel.
Verder draaien mijn duimen nog steeds voor alle meiden. Ik hoop echt op een zoete inval in Z&G komende weken!! Het lijstje is veel te lang!![]()
Uiteindelijk ben ik ruim 30 kilo afgevallen en raar genoeg was het helemaal niet zo moeilijk toen ik wist wat de 'truc' was en daar heb ik heel veel steun bij gehad van de dietiste. Op zich was het niet heel bewust voor een kindje maar het heeft me wel de motivatie gegeven om er aan te beginnen (eerder was ik tevreden met mezelf en had ik niet of nauwelijks last van mijn overgewicht).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:13 schreef Pandora73 het volgende:
happyme28, wat goed dat je zo veel bent afgevallen!
En wat treurig dat het de eerste keer niet goed is afgelopen, maar nu dus weer zwanger? Wat heerlijk!
Heel knap dat je 10 kg bent afgevallen! Dat is mijn BMI nu ook ongeveer en hoeft dus niet per definitie een belemmering te zijn om snel zwanger te raken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:20 schreef becky1983 het volgende:
ik heb een bmi van 34 en zolang ik nog niet zwanger ben probeer ik nog wat af te vallen .. ben al 10 kg afgevallen voordat we besloten om aan kinderen te beginnen
je zegt dat het niet zo moeilijk was, maar toch heb ik er respect voor, 30 kilo kwijt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik ruim 30 kilo afgevallen en raar genoeg was het helemaal niet zo moeilijk toen ik wist wat de 'truc' was en daar heb ik heel veel steun bij gehad van de dietiste. Op zich was het niet heel bewust voor een kindje maar het heeft me wel de motivatie gegeven om er aan te beginnen (eerder was ik tevreden met mezelf en had ik niet of nauwelijks last van mijn overgewicht).
Nu inderdaad bijna 15 weken zwanger en dan is het ook wel prettig dat ik die 30 kg. niet meer mee hoef te dragenHet gaat heel goed, dus we zijn erg gelukkig dat we al zo ver zijn!
Overigens heb ik dus ook ruim anderhalf jaar in dit topic rondgehangen en veel meiden zien komen en gaan, maar uit eindelijk mocht ik ook vertrekken. Dus ook voor de meiden waar het langer duurt: de kans is gewoon heel erg groot dat ook jullie eindelijk 2 streepjes in handen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |