abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72431600
och Becky...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator vrijdag 4 september 2009 @ 14:14:42 #299
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72431814
Ach Becky toch,wat jammer....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:14:50 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_72431820
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:00 schreef becky1983 het volgende:
stop maar met feliciteren !

ik ben hevig aan het vloeien al sinds vanochtend vroeg en de dokter zei dat de kans heel klein is dat ik nog zwanger ben.
dus heb het verloren

dus jullie zijn helaas nog niet van me af!
ik ga nu even proberen te slapen bn eerder van me werk weg gegaan omdat ik alleen maar kon

iedereen heel erg bedankt voor de berichtjes helaas mocht het niet meer baten!
Becky meis, wat verdrietig nou

Sterkte!

Verder kwam ik eigenlijk alleen maar even langs om te melden dat ik uit het lijstje kan, we stoppen er voorlopig even mee. Inmiddels heb ik vorige week een vierde miskraam mogen ondergaan. (die was er nog net tussendoor geglipt) Ben even helemaal op en druk bezig met psycholoog en medicijnen om weer op de been te komen. Er is de afgelopen jaren zoveel in m'n leven gebeurd dat ik momenteel compleet overspannen ben.

Ik start dus met anti-depressiva en ben al in behandeling bij een psycholoog. Zodra ik weer een beetje beter ben en we er weer aan toe zijn om te gaan proberen mag ik direct de MMM in. De gyn vertelde dat er eind dit jaar uitkomsten bekend zijn van een groot onderzoek naar herhaaldelijke miskramen, misschien dat er dan nieuwe inzichten zijn waar ik een volgende keer baat bij ga hebben.

Ik ben momenteel niet zoveel hier meer te vinden, wordt compleet opgeslokt door het 'beter worden'. Heel veel succes allemaal en tot ziens
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Jubileum moderator vrijdag 4 september 2009 @ 14:19:14 #301
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72431961
Flugel nog een miskraam alsof 3 nog niet genoeg was..... Heel veel sterkte met weer op de been komen en ik hoop toch af en toe nog iets van je te horen, even horen hoe het met je gaat
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')