abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73413793
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Stansfield het volgende:
zaterdag de factuur van mijn internetbestelling gehad. Is dat al een teken dat hij snel kan komen of zegt dat niks en kan het nog wel 3 weken duren?
Facturen worden natuurlijk snel gestuurd. En vervolgens lekker lang wachten op de levering.
pi_73448043
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:19 schreef venomsnake het volgende:
Fifa 10 is ook uit.. Straks maar eens binnenhalen om te kijken of het wat is.
Und?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:29:10 #143
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_73516485
Ik heb mijn iPwn nu twee week. Nog geen apps gekocht maar wel een shitload gratis apps gedownload. eBuddy werkt echt prima. Verder vind ik nu.nl wel chill om even nieuws te lezen, buienradar is nice, Hyves en facebook apps werken ook goed. FokSuk is leuk voor even snel stripje lezen. Is er ook een nozzman iPhone app?

Uitzending gemist werkt ook dikke prima. En de TVgids lite ook.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_73518237
Dinsdag wordt mijne bezorgd. Na 2 weekjes. Goed te doen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:28:07 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73518345
Volgens mij is het enige verschil tussen de betaalde en de lite versie van de TVgids dat je bij Lite geen pushfunctie hebt. Verder zijn ze op het oog identiek.

Lite is voor mij prima.

En ik heb gisteren voor 79 cent Spore gekocht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:10:00 #146
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_73546491
Ik werd door een modje van hier naar hier verwezen..

De KookJij app, heeft bijna een jaar (vrije) avonden programmeren in gezeten maar is van de week dan toch eindelijk gelanceerd..

Haakt direct in op de database van Kookjij.nl (JSON en XML op de achtergrond met een combinatie van sqlite voor de favorieten) en stiekum ben ik er wel een beetje trots op

Aankomende geplande update heeft o.a. als toevoeging een, nu al veel gevraagd, boodschappenlijstje..

Opmerkingen/suggesties/kritiek welkom, volledige handleiding/uitleg is hier te vinden..

zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:28:18 #147
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_73557323
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef Wunk het volgende:
Ik werd door een modje van hier naar hier verwezen..

De KookJij app, heeft bijna een jaar (vrije) avonden programmeren in gezeten maar is van de week dan toch eindelijk gelanceerd..

Haakt direct in op de database van Kookjij.nl (JSON en XML op de achtergrond met een combinatie van sqlite voor de favorieten) en stiekum ben ik er wel een beetje trots op

Aankomende geplande update heeft o.a. als toevoeging een, nu al veel gevraagd, boodschappenlijstje..

Opmerkingen/suggesties/kritiek welkom, volledige handleiding/uitleg is hier te vinden..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit Wunk.

Ik probeerde je te mailen op het adres wat in je profiel staat, maar ik kreeg hem undelivered terug? Kun je me even PM'en? Thanks
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_73559643
Heeft iemand ervaring met ndrive, een nieuwe navigatie-app voor de iphone ( http://www.iphoneclub.nl/(...)ware-voor-de-iphone/ ) ? Vind hem itt tomtom/navigon wel gunstig geprijsd (30 euro voor benelux), maar het merk zegt me niks, dus weet niet of dit wel wat is. Al zijn de paar reviews in de appstore wel goed.
pi_73560105
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het enige verschil tussen de betaalde en de lite versie van de TVgids dat je bij Lite geen pushfunctie hebt. Verder zijn ze op het oog identiek.

Lite is voor mij prima.

Vergeet de raclameboodschappen niet Push was voor mij juist een reden om voor pro te gaan gezien ik vaak vergeet te kijken

Tweetie 2 is sinds gisteren ook te koop trouwens. Nu nog de VI Alert versie en alles is weer binnen
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:56:34 #150
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_73561272
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit Wunk.

Ik probeerde je te mailen op het adres wat in je profiel staat, maar ik kreeg hem undelivered terug? Kun je me even PM'en? Thanks
Check je PM, als je naar m'n hotmail adres mailde, die doet 't niet nee, aan hotmail doe ik niet
pi_73561905
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Thanks voor de tip!
pi_73568887
Paar weken geleden een nieuwe auto gekocht die mijn oude verving. Laatste lang trip die ik met mijn oude auto gemaakt heb is op vakantie. Daarvoor heb ik tomtom gekocht op mijn iphone.. werkt op een paar punten na perfect.

alleen de nieuwe auto is echt rampzalig. Ik mag blij zijn als ik de tomtom 2 min. kan gebruiken op een rit van 30 min.

Ik weet totaal niet wat het verschil/probleem is! na mijn mening heb ik geen raar glas in de auto zitten of iets dergelijks. Ben iedere geval niet van plan om de 100 euro tellende houder te kopen... Balen.. gaat weer veel geld aan zo'n stomme applicatie!
Dit keer zonder signature
pi_73569013
Volgens mij hebben sommige auto's warmtewerend glas, waardoor GPS niet goed werkt. Ken iig ook iemand bij wie een gps niet werkte achter het voorraam. Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank. Al schijnen sommige auto's een gedeelte in de voorruit te hebben waar het signaal wel doorheen kan (speciaal voor gps e.d.). Oa. bij de achteruitkijkspiegel.
pi_73569129
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:29 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij hebben sommige auto's warmtewerend glas, waardoor GPS niet goed werkt. Ken iig ook iemand bij wie een gps niet werkte achter het voorraam. Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank. Al schijnen sommige auto's een gedeelte in de voorruit te hebben waar het signaal wel doorheen kan (speciaal voor gps e.d.). Oa. bij de achteruitkijkspiegel.
Beetje raar, want mijn gps module die ik gebruik voor mijn pda kan ik overal in de auto neerleggen en heb dan nog redelijk goed ontvangst. Ik verwacht niet dat iphone gps hetzelfde kwaliteit heeft, maar toch!

anyway.. zal ff in de handleiding van auto kijken of dat zo is.. want ik zie geen rare plekken op glas die warmtewerend moeten werken/doorlaten.
quote:
Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank.
en dat is dus het probleem. Keb gewoon een gps module bij mij die niks aan het doen is dan. Waarom laat apple zulke dingen nu niet toe?
pi_73569305
Als je andere gps-apparaten wel werken is het idd een beetje vreemd.. Al kan het zijn dat de kwalitiet vand e iphone gps gewoon minder is en dus gevoeliger is voor bijv. warmtewerend glas. Wat heb je eigenlijk voor auto? Heb gelezen dat vooral Franse auto's zulk glas gebruiken (voorbeeld dat ik ken was een Citroën).
pi_73569537
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:40 schreef Palomar het volgende:
Als je andere gps-apparaten wel werken is het idd een beetje vreemd.. Al kan het zijn dat de kwalitiet vand e iphone gps gewoon minder is en dus gevoeliger is voor bijv. warmtewerend glas. Wat heb je eigenlijk voor auto? Heb gelezen dat vooral Franse auto's zulk glas gebruiken (voorbeeld dat ik ken was een Citroën).
opel astra

Ik had al vermoeden dat het aan de auto ligt, maar hoopte stiekem op een oplossing. Enige oplossing lijkt nu de houder, want ik denk dat ik de iphone applicatie niet meer terug kan doen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:09:25 #157
139330 TNA
For the stars that shine
pi_73570007
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:22 schreef Ericjuh het volgende:
Paar weken geleden een nieuwe auto gekocht die mijn oude verving. Laatste lang trip die ik met mijn oude auto gemaakt heb is op vakantie. Daarvoor heb ik tomtom gekocht op mijn iphone.. werkt op een paar punten na perfect.

alleen de nieuwe auto is echt rampzalig. Ik mag blij zijn als ik de tomtom 2 min. kan gebruiken op een rit van 30 min.

[ afbeelding ]

Ik weet totaal niet wat het verschil/probleem is! na mijn mening heb ik geen raar glas in de auto zitten of iets dergelijks. Ben iedere geval niet van plan om de 100 euro tellende houder te kopen... Balen.. gaat weer veel geld aan zo'n stomme applicatie!
Met roqyBT (jailbreak) kun je een externe gps aan je iPhone koppelen. Ik gebruik het zelf op mijn 2G, werkt perfect. Je externe gps kun je vervolgens dicht onder je voorruit leggen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:01:55 #158
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_73609455
Iemand nog leuke, must have sources voor cydia?
pi_73641772
Xsellize en Sinfuliphone
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_73642104
Nu ook App van Wistikal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')