bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)p-de-iphone-gepland/quote:TomTom gaat dit jaar meerdere updates uitbrengen voor TomTom op de iPhone. Er zal daarbij veel nieuwe functionaliteit worden toegevoegd. De kaarten krijgen een update, net als de flitspalendatabase. De eerste update komt spoedig beschikbaar, waarbij het zelfs mogelijk is dat de eerste update al is ingeleverd bij Apple en op goedkeuring staat te wachten.
Van mij mag één van de 2 apps wel even toevoegen dat je een GPS coordinaat op kan geven om heen te navigerenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)p-de-iphone-gepland/
straks misschien:
Apple iPhone Apps #7. Waar Navigon = TomTom
waarom zou je dat willen? zie mijzelf niet zo snel coordinaten invoeren eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van mij mag één van de 2 apps wel even toevoegen dat je een GPS coordinaat op kan geven om heen te navigeren(zoals in de 'normale' TomTom versies wel kan!)
Met name met Geocaching is dat toch wel handigquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen? zie mijzelf niet zo snel coordinaten invoeren eigenlijk
Weet ik eigenlijk ook niet... Vraag me dat ook af nu ik Europa heb (moest wel aangezien ik tegen de duitse grens aan woon) en of ik dan voor een kleiner bedrag extra kaarten van bijv. Amerika etc. er op kan zettenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Palomar het volgende:
weet iemand of je bij navigon of tomtom ook eerst de benelux-versie kunt kopen en later tegen een speciaal bedrag kunt upgraden naar europa?
Oktober.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:15 schreef elcastel het volgende:
TVP, nogsteeds niks bekend over die carkit van TT neem ik aan ?
Dat weten ze alleen in A'damquote:
Dat zou wel een investering zijn aangezien je dan een $100 licentie moet hebben wil je hem officieel uitbrengen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:23 schreef PocariIL het volgende:
Hee is er ergens een topic over een "Fok! app" of over plannen/vorderingen van een dergelijke applicatie? Zou echt chill zijn namelijk =)
Ik heb hem gekocht omdat ik er zoveel van gehoord had en binnen 1 dag het hele seizoen afgekeken. Verschrikkelijk verslavend en erg spannendquote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef Skv het volgende:
Dexter aan het downloaden. Ben benieuwd!
Cool!quote:Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef TNA het volgende:
http://www.iphoned.nl/dexter-game-eindelijk-app-store/13779/
Voor liefhebbers van Dexter
Niet dezelfde dexter denk ik?quote:
Niet die Dexterquote:Op maandag 14 september 2009 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dexter=jeugdsentiment.
Istie ook een beetje te spelen als je de serie (nog!) niet volgt?quote:Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef TNA het volgende:
http://www.iphoned.nl/dexter-game-eindelijk-app-store/13779/
Voor liefhebbers van Dexter
Zeker, maar minder leuk. Als je een paar afleveringen hebt gezien zit je al veel meer in het spelquote:Op maandag 14 september 2009 10:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Istie ook een beetje te spelen als je de serie (nog!) niet volgt?
Maar ik volg al zoveel op het moment.. Maar ga zeker nog aan Dexter beginnen dus nog maar even wachten danquote:Op maandag 14 september 2009 10:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeker, maar minder leuk. Als je een paar afleveringen hebt gezien zit je al veel meer in het spel
Die heb ik na 15 minuten weer weggetyft, wat een saai kutspel.quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Ik baal al dat ik die verslavende Sims 3 gekocht heb.
Je moet geen liedje kopen van iTunes om een ringtone te maken, kan je ook zo doen;quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
Vroagje...
Ik wil een andere ringtone. Nu had ik dus gelezen dat je een liedje moet kopen van iTunes. Ik de goedkoopste (Veronicas - Untouched 69 cent) gekocht. Nergens kan ik hem als ringtone instellen. Iemand misschien een idee?
Facturen worden natuurlijk snel gestuurd. En vervolgens lekker lang wachten op de levering.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Stansfield het volgende:
zaterdag de factuur van mijn internetbestelling gehad. Is dat al een teken dat hij snel kan komen of zegt dat niks en kan het nog wel 3 weken duren?
Und?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:19 schreef venomsnake het volgende:
Fifa 10 is ook uit.. Straks maar eens binnenhalen om te kijken of het wat is.
Ziet er mooi uit Wunk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef Wunk het volgende:
Ik werd door een modje van hier naar hier verwezen..
De KookJij app, heeft bijna een jaar (vrije) avonden programmeren in gezeten maar is van de week dan toch eindelijk gelanceerd..
Haakt direct in op de database van Kookjij.nl (JSON en XML op de achtergrond met een combinatie van sqlite voor de favorieten) en stiekum ben ik er wel een beetje trots op
Aankomende geplande update heeft o.a. als toevoeging een, nu al veel gevraagd, boodschappenlijstje..
Opmerkingen/suggesties/kritiek welkom, volledige handleiding/uitleg is hier te vinden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet de raclameboodschappen nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het enige verschil tussen de betaalde en de lite versie van de TVgids dat je bij Lite geen pushfunctie hebt. Verder zijn ze op het oog identiek.
Lite is voor mij prima.
En ik heb gisteren voor 79 cent Spore gekocht.
Check je PM, als je naar m'n hotmail adres mailde, die doet 't niet nee, aan hotmail doe ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit Wunk.![]()
Ik probeerde je te mailen op het adres wat in je profiel staat, maar ik kreeg hem undelivered terug? Kun je me even PM'en? Thanks
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
En ik heb gisteren voor 79 cent Spore gekocht.
Beetje raar, want mijn gps module die ik gebruik voor mijn pda kan ik overal in de auto neerleggen en heb dan nog redelijk goed ontvangst. Ik verwacht niet dat iphone gps hetzelfde kwaliteit heeft, maar toch!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:29 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij hebben sommige auto's warmtewerend glas, waardoor GPS niet goed werkt. Ken iig ook iemand bij wie een gps niet werkte achter het voorraam. Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank. Al schijnen sommige auto's een gedeelte in de voorruit te hebben waar het signaal wel doorheen kan (speciaal voor gps e.d.). Oa. bij de achteruitkijkspiegel.
en dat is dus het probleem. Keb gewoon een gps module bij mij die niks aan het doen is dan. Waarom laat apple zulke dingen nu niet toe?quote:Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank.
opel astraquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:40 schreef Palomar het volgende:
Als je andere gps-apparaten wel werken is het idd een beetje vreemd.. Al kan het zijn dat de kwalitiet vand e iphone gps gewoon minder is en dus gevoeliger is voor bijv. warmtewerend glas. Wat heb je eigenlijk voor auto? Heb gelezen dat vooral Franse auto's zulk glas gebruiken (voorbeeld dat ik ken was een Citroën).
Met roqyBT (jailbreak) kun je een externe gps aan je iPhone koppelen. Ik gebruik het zelf op mijn 2G, werkt perfect. Je externe gps kun je vervolgens dicht onder je voorruit leggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:22 schreef Ericjuh het volgende:
Paar weken geleden een nieuwe auto gekocht die mijn oude verving. Laatste lang trip die ik met mijn oude auto gemaakt heb is op vakantie. Daarvoor heb ik tomtom gekocht op mijn iphone.. werkt op een paar punten na perfect.
alleen de nieuwe auto is echt rampzalig. Ik mag blij zijn als ik de tomtom 2 min. kan gebruiken op een rit van 30 min.
[ afbeelding ]
Ik weet totaal niet wat het verschil/probleem is! na mijn mening heb ik geen raar glas in de auto zitten of iets dergelijks. Ben iedere geval niet van plan om de 100 euro tellende houder te kopen... Balen.. gaat weer veel geld aan zo'n stomme applicatie!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Je moet wel een 3GS hebben.
Wat voor problemen en wat voor OS?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met internet nadat ze gejailbreakt hebben?
Nou het is een klasgenoot van me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat voor problemen en wat voor OS?
Ik zit bewust nog op 3.01, wel gejailbreakt, nog geen problemen.
AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.quote:
Wat kun je met layar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Layar, de Nederlandse Augmented Reality app, is nu te downloaden in de store (gratis)
Je moet wel een 3GS hebben. Ik ga hem vanmiddag even uitproberen.
Mja helaas. Lukt overigens sowieso niet. Krijg dan de foutmelding dat er een camera en compas is vereist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.
TVGids pro staat sowieso gewoon in de app store, net als Persoonlijkheden en die anderen wellicht ook. Gewoon zoeken via zoeken in de app store. .quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:55 schreef dennis00 het volgende:
Ik zoek deze apps:
tv gids pro
voetbalprimeur pro
kookjij
persoonlijkheden
pin-automaat
supermarkt
Kan ze alleen niet vinden.
Wat dacht je van de App Store?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:55 schreef dennis00 het volgende:
Ik zoek deze apps:
tv gids pro
voetbalprimeur pro
kookjij
persoonlijkheden
pin-automaat
supermarkt
Kan ze alleen niet vinden.
Nee, jij bent tof, als je nu tenminste uitlegt hoe wij je vraag moeten interpreteren....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:45 schreef dennis00 het volgende:
Nee, jij bent tof, mensen afzeiken als je de vraag misinterpreteert.
Dat dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Nee, jij bent tof, als je nu tenminste uitlegt hoe wij je vraag moeten interpreteren....
Snap je zowiezo niet, al je apps zijn in de app store te vinden. Of ben je zo'n pauper dat je er niet voor wilt betalen? Dan zit je hier verkeerd.
Wel de lusten, maar niet de lasten? Google is your friend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef dennis00 het volgende:
Ach, blijf jezelf vooral herhalen. Maar ik vind het gratis gebruik maken van de applicaties dus geen probleem zoals sommige mensen al door hadden
Je kan je standaard agenda toch ook gewoon syncen met Exchange?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef mime_negert het volgende:
Ik zocht een betere agenda voor op mijn iPhone en dacht deze met Pocket Informant gevonden te hebben. Maar helaas, deze versie ondersteunt nog geen Exchange synchronisatie. Weg ¤ 10,- ...![]()
Ga er toch maar eens over denken om te ook te jailbreaken.
Dat dacht ik ook... Ik blijf ook elk uur een refresh door die app store gooien hierro...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Axel16 het volgende:
Waar blijft C&C Red Alert nou? Hij zou 23ste komen!?
Jij zit seriues te wachten op red alert voor de iphone? Kan snappen dat je zit te wachten op een game op pc of console, maar zie mijzelf nog niet juichen wanneer er een iphone release is.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef remcheese het volgende:
Heee, thnx voor je melding. Ik had al even niet meer gekeken omdat je anders elke keer baalt als ie er nog niet is.
Nou nou, niet zo technisch doen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
Gewoon zoeken via zoeken
Ja, ik was al bang dat ik te diep op de materie inging.quote:
Ja, ik heb destijds een CDROM drive(4x speed) gekocht om CNC 1 te spelen omdat mijn dualspeed dat niet trok en volg red alert al sinds deeltje 1. Heb dat altijd de betere van de 2 gevonden. Het is dus niet zo gek dat ik deze moest hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Jij zit seriues te wachten op red alert voor de iphone? Kan snappen dat je zit te wachten op een game op pc of console, maar zie mijzelf nog niet juichen wanneer er een iphone release is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |