Maar die reis duurt geen 2 jaar, is dus wel iets anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als mijn 15 jarig kind naar de maan mocht zou ik dat zeker toestaan. Zo'n kans krijgt een mens normaal niet.
Precies hetzelfde. Dat verandert niet als je de leeftijd opeens verlaagt.quote:
Waarom negeren jullie het feit dat er in iedere haven vrienden en kennissen op haar wachten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:31 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waarom negeer je het feit dat niet alle wateren/havens even "vriendelijk" zijn?
Mwah, wonderkind zou ik niet willen zeggen, wel iemand die uitermate intelligent is en met zeebenen geborenquote:En jij blijft der neerzetten alsof ze een wonderkind is.....
Precies, dus ook de ouders van Laura niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Nee, daar pleit ik niet voor. Niet woorden in mijn mond leggen graag.Ik zeg alleen dat ouders niet realistisch zijn als het op gevaren aankomt.
Ook alléén??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als mijn 15 jarig kind naar de maan mocht zou ik dat zeker toestaan.
Waarom niet? Ik ga er vanuit dat Nasa/ESA weet wat ze doen en zorgen voor de juiste training.quote:
Misschien, maar dat is nog steeds niet jouw zaak om uit te maken, of de zaak van de overheid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies, dus ook de ouders van Laura niet.
De havens zijn het probleem niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarom negeren jullie het feit dat er in iedere haven vrienden en kennissen op haar wachten?
[..]
[..]
Mwah, wonderkind zou ik niet willen zeggen, wel iemand die uitermate intelligent is en met zeebenen geboren
Dan nog klopt de vergelijking niet. Die VOR gasten zoeken het juist ook op natuurlijk. Meer wind is meer snelheid, zwakkere constructie is minder gewicht, groot zeilplan is meer risico op kapseizen etc.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het ging me dan ook om de gevaren die de zee kent, en dat professionele teams daar zelfs niet tegen opgewassen (kunnen) zijn. Hoe haal je het dan in je hoofd om een 13 jarig meisje daar wel aan bloot te stellen alleen zodat pappie, mammie en Laura zelf kunnen opscheppen over een dom record?
Hoogmoedswaanzin.
En dan gaat er bij jou geen belletje rinkelen? Dat een kind van 10 ogenschijnlijk de capaciteiten wel heeft maar geestelijk daar niet rijp genoeg voor kan zijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Dat verandert niet als je de leeftijd opeens verlaagt.
Nope, dat concludeer ik op basis van haar schoolprestaties en van wat zij al gedaan heeft met haar leven en haar passiequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:47 schreef Matteüs het volgende:
[..]
... en jij kunt wel op basis daarvan dat kind inschatten als een bovengemiddeld kind? Lol... de arrogantie zeg.
Als een kleuter in z'n eentje door de stad wil lopen, mag dat ook van jou?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Dat verandert niet als je de leeftijd opeens verlaagt.
Midden op zee niet. En dat is toch nog ff anders dan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Waarom negeren jullie het feit dat er in iedere haven vrienden en kennissen op haar wachten?
Maar nog steeds 13 en dat is reden genoeg om dit niet zo toe te staan.quote:Mwah, wonderkind zou ik niet willen zeggen, wel iemand die uitermate intelligent is en met zeebenen geboren
Weer zon mooie...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Tja, ik gun mijn eventuele toekomstige kinderen graag dingen. ik hou ze niet thuis achter slot en grendel omdat ze misschien wat zal overkomen.
Gelukkig wel. Gelukkig nemen die dat soort beslissingen over als jij je kind niet aan de verplichtingen wil laten houden die horen bij een minderjarige. En dan heb ik het dus over de leerplichtwet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Misschien, maar dat is nog steeds niet jouw zaak om uit te maken, of de zaak van de overheid.
Whehe ja Laura heeft ook allemaal organisaties achter haar staan die alles regelen jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ga er vanuit dat Nasa/ESA weet wat ze doen en zorgen voor de juiste training.
Denk je nu echt dat je als je op zee geboren wordt daar weet van hebt? Vind dat nergens op slaan eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:02 schreef moussie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mwah, wonderkind zou ik niet willen zeggen, wel iemand die uitermate intelligent is en met zeebenen geboren
whehe, white dutch/australian/german jailbait.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef BasementDweller het volgende:
Ik zal even Somalië bellen dat er jailbait op komst is.
Ze zit voor de rest op de 'sightseeing' route, veel vrienden en kennissen zeilen met haar op etc etc ..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De havens zijn het probleem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |