abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72133186
Allemaal leuk en aardig dat ze veel aanmeldingen hebben dit jaar en dat het daar "een complete chaos"(zoals het meisje aan de telefoon zei) is. Maar ik word er nu niet goed van

Ik heb mij halvewege juli ingeschreven voor het schakeljaar (Economics). Alles ingeleverd wat je moet inleveren, enz. Kom ik 2 weken geleden terug van vakantie, maar nog niks gehoord. Ik dus maar eens bellen: "Ja we hebben hier echt alles van je, maar we lopen nog wat achter, dus eind deze week heb je zeker bericht."

Maar nee hoor, helemaal niks... Ik dus gister weer bellen. "Ja, we zijn er nog steeds niet aan toegekomen, maar ik laat iemand deze week jou terug bellen." Ik nogmaals vragen: Jullie hebben echt alle benodigde spullen voor mijn inschrijving? "Ja, ik zie hier dat we alles hebben"

Dus TS denkt, komt allemaal goed

Krijg ik net een mailtje: "Je vroeg gisteren bij onze balie naar de status van jouw inschrijving als schakelstudent.
Ik heb echter geen verzoek van jou, noch een hbo-diploma en cijferlijst per
1 augustus. Dus ik heb niets van jou."

Ze falen hopeloos daar. En nu maar hopen dat ik het nog op tijd voor elkaar krijg

Samenvatting, tevens klacht: Faalhazen bij het Erasmus in Rotterdam
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:21:16 #2
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72133599
EUR ! Komt wel goed , als 't kerst is zijn de stumpers gestopt en is 't lekker rustig op de uni.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_72133870
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
EUR ! Komt wel goed , als 't kerst is zijn de stumpers gestopt en is 't lekker rustig op de uni.
Zo een 40 % van de leerlingen weg altijd.
pi_72133904
hbo'ers aan de uni
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:02:00 #6
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_72134178
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:49 schreef Flashwin het volgende:
hbo'ers aan de uni
Studeren
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:57:59 #7
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_72137601
Mensen die boven hun stand proberen te leven . Neem een baan, geboren arbeider.
pi_72137662
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:57 schreef Biels het volgende:
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_72139162
Ja, bij mij is het allemaal ook erg onduidelijk. Omdat ik een 100% decentrale selectie-studie doe gaat alles zo'n beetje om studielink en de ib-groep heen. Ik kwam er vorige week nog achter dat ze mijn machtiging tot automatische incasso nog nooit hadden ontvangen (terwijl ze andere dingen die ik in dezelfde brief had opgestuurd blijkbaar wel hadden ontvangen).

Maar ach, gisteren ben ik er achtergekomen dat ik aanstaande maandag gewoon kan beginnen, ookal zegt studielink dat ik nog steeds niet ben aangenomen .
Cool story, Hansel.
pi_72139577
quote:
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72140466
Ik heb geloof ik 3 keer m'n spullen naar de EUR moeten sturen 2 jaar geleden, wat een administratieve rotzooi daar. Krijg ik daar toen ik de Eurekaweek aan het lopen was midden in de week te horen dat m'n inschrijving nog niet rond was!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_72140726
bij de VU gaat het voor eerst (zolang ik erop zit) ook beetje mis, de website met gegevens van cursussen is halfdown en mijn rooster zo kiezen wordt nogal lastig.
pi_72145376
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
TS is dan ook wel rijkelijk laat met inschrijven. Maar wel verwachten dat EUR het even oplost voor hem
TS heeft zich in juli ingeschreven, en de deadline verstreek 1 augustus. Beter lezen dus of niet reageren

En TS heeft al een mail gekregen uit Rotterdam dat zijn dossier op een verkeerd stapeltje lag en dat het dus nu toch goed is
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_72167508
quote:
Roken is lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')