Allemaal leuk en aardig dat ze veel aanmeldingen hebben dit jaar en dat het daar "een complete chaos"(zoals het meisje aan de telefoon zei) is. Maar ik word er nu niet goed van
Ik heb mij halvewege juli ingeschreven voor het schakeljaar (Economics). Alles ingeleverd wat je moet inleveren, enz. Kom ik 2 weken geleden terug van vakantie, maar nog niks gehoord. Ik dus maar eens bellen: "Ja we hebben hier echt alles van je, maar we lopen nog wat achter, dus eind deze week heb je zeker bericht."
Maar nee hoor, helemaal niks... Ik dus gister weer bellen. "Ja, we zijn er nog steeds niet aan toegekomen, maar ik laat iemand deze week jou terug bellen." Ik nogmaals vragen: Jullie hebben echt alle benodigde spullen voor mijn inschrijving? "Ja, ik zie hier dat we alles hebben"
Dus TS denkt, komt allemaal goed
Krijg ik net een mailtje: "Je vroeg gisteren bij onze balie naar de status van jouw inschrijving als schakelstudent.
Ik heb echter geen verzoek van jou, noch een hbo-diploma en cijferlijst per
1 augustus. Dus ik heb niets van jou."

Ze falen hopeloos daar. En nu maar hopen dat ik het nog op tijd voor elkaar krijg
Samenvatting, tevens klacht: Faalhazen bij het Erasmus in Rotterdam
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.