Dat dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
jamaarjamaar, mijn weeën hielden steeds maar 45 seconden aan (wel om de 3 2 minuten meteen), en binnen de acht uur na de allereerste wee was daar toch echt mijn kleine droppie.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:02 schreef lily het volgende:
Gelukkig nog steeds een rustige dag op kantoor, kan ik mooi veel F5-en![]()
succes alvast
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik word er wel een beetje weemoedig van. Alle mensen die dit topic al vol lullen vanaf het begin dat ik me hier melde gaan bevallen en verlaten ons dus
Ik word er niet weemoedig van, ik krijg er regelrechte kriebels van! Er staan dadelijk bijna geen mensen meer boven me...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik word er wel een beetje weemoedig van. Alle mensen die dit topic al vol lullen vanaf het begin dat ik me hier melde gaan bevallen en verlaten ons dus
Ik straks iig wel hoor! Ben veel te nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt Sorbootje, maar als je het lijstje bekijkt staan er nog heel veel bolle buikjes op die er voor zullen zorgen dat de topics vol zullen raken. En daarnaast: ze komen vast nog wel kijken hoe het met ons gaat. Toch?
![]()
Nog even een paar![]()
omdat je zo goed gaat!
een cm of tienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik word er niet weemoedig van, ik krijg er regelrechte kriebels van! Er staan dadelijk bijna geen mensen meer boven me...
* mefke79 praat zichzelf moed in "er is een groot gat tussen 30 augustus en 17 september, je hoeft nog lange niet
Huup, om de 3 minuten en pijnlijk...klinkt goed. Ik moet zo naar de vk, dadelijk is ze er gewoon al als ik terugkom!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Ssserpente het volgende:
..en ik dus noodgedwongen ben overgegaan op boeken uit de jaren 80. Met véél te expliciete en verontrustende (lees: harige) foto's en achterhaalde informatie (leg je kindje op de buik te slapen).
hihi, maximaal 2 liter, daarboven heb je polyhydramnion (daar dachten ze bij mij aan, maar niets aan t handje)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
drupt?
tsunami is dr niks bij man
mijn god hoeveel van dat spul heb je eigenlijk?
en ik wilde idd vandaag papieren regelen, en naar kruidvat en Hema...
iets zegt me dat t niet meer gaat lukken
en nu ga k douchen. dankjulliewel allemaal![]()
Ik ben blij dat puk goed op groei ligt nu... alleen had ik voor mezelf een extra echo wel fijn gevonden. Dat geeft me misschien een wat zekerder gevoel. Ben vandaag in een onzekere hormonale bui... ik kan wel huilen om niks, geen idee waar dat nou weer vandaan komtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:56 schreef Ssserpente het volgende:
Suug! Wat cool!
Fijn dat alles goed is Martine!Jammer van die extra echo, maar dat heb je er wel voor over toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |