Moet er niet teveel gepost wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:58 schreef Troel het volgende:
UHm, werd een een paar topics geleden niet inderdaad gezegd dat Huup in 550 zou bevallen?
Ja dat bedoel ik. Bij mij was er helemaal geen regelmaat in te ontdekken en binnen 4 uur was hij erquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
jamaarjamaar, mijn weeën hielden steeds maar 45 seconden aan (wel om de 3 minuten meteen), en binnen de acht uur na de allereerste wee was daar toch echt mijn kleine droppie.
drupt?quote:
oehhhhw ja DeLiedje.. doe je positieve "vloek" ook even op mij loslaten!! Zal ik even met je vogeltje in mn handen gaan staan.. misschien werkt t dan nóg beter!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:01 schreef DeLiedje het volgende:
Poppedein jij mag ook wel hoor!F5'en we voor jullie samen
Normaal 500 tot 1500ml meen ik. Weet je zeker dat je niet geplast hebt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
drupt?
tsunami is dr niks bij man
mijn god hoeveel van dat spul heb je eigenlijk?
en ik wilde idd vandaag papieren regelen, en naar kruidvat en Hema...
iets zegt me dat t niet meer gaat lukken
en nu ga k douchen. dankjulliewel allemaal![]()
555 wilde ze zelf toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:58 schreef Troel het volgende:
UHm, werd een een paar topics geleden niet inderdaad gezegd dat Huup in 550 zou bevallen?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:06 schreef Estrys het volgende:
Huup heb je je schoonmoeder al ingelicht? Ze kan toch zeker nog wel een bakkie komen doen?
LOL arme Huupquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:06 schreef Estrys het volgende:
Huup heb je je schoonmoeder al ingelicht? Ze kan toch zeker nog wel een bakkie komen doen?
Da's kwestie van het nummertje aanpassen tochquote:
Moet jij trouwens niet aan je vitamineshot hangen ondertussen? Succes iigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's kwestie van het nummertje aanpassen toch![]()
Half 2quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:17 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet aan je vitamineshot hangen ondertussen? Succes iig
En hebben jullie ook zoveel nachtmerries sinds de zwangerschap of is het gewoon toeval dat ik steeds zo beroerd droom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |