Wat doe jij nou?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:45 schreef Biels het volgende:
MD5 is een soort codering van wachtwoorden. Die blijkbaar makkelijk te kraken is. Beter is om deze codering op de 1e codering los te laten.
Groetjes!
Laat hem lekker in onwetendheid. Waar moet 'ie nu z'n briljante klaagbaaktopics over openen? Nou?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Meer weet ik er niet van. Ik kan het ook fout hebben, hoor.
over nerds die eigenlijk op GoT thuishoren maar op fok rondlopen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Laat hem lekker in onwetendheid. Waar moet 'ie nu z'n briljante klaagbaaktopics over openen? Nou?
Hou je gedeisd, Exphy.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:53 schreef zquing het volgende:
[..]
over nerds die eigenlijk op GoT thuishoren maar op fok rondlopen natuurlijk
Net als een echte tweakerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Kijk even op wikipedia en doe daarna gewoon alsof je er ook verstand van hebt.
Net als iedereen. Het grappige is dat 99,5% van alle mensjes in de ICT gewoon eindgebruikertjes zijn, en zelf zo goed als geen kennis hebben van de diepere technologie. Het zijn gewoon een kudde aapjes die allemaal handige trucjes hebben geleerd door het op te zoeken met Google en WikiPedia.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:27 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Net als iedereen. Het grappige is dat 99,5% van alle mensjes in de ICT gewoon eindgebruikertjes zijn, en zelf zo goed als geen kennis hebben van de diepere technologie. Het zijn gewoon een kudde aapjes die allemaal handige trucjes hebben geleerd door het op te zoeken met Google en WikiPedia.
* kijkt eens in zijn team en naar collega's buiten zijn team.quote:
Ja, maar op het tweakers nazi-forum, doet iedereen alsof ze het beter weten, terwijl bijna alles een herformulering is van wat een admin met kennis van zaken in een ander topic een keer heeft gezegdquote:
Die docent had de goede hoop dat je zelf zou gaan zoeken.... je faalde... heel erg... ik hoop dat je het niet triomfantelijk aan de docent hebt gemeld, want dan heb je nu waarschijnlijk een minnetje achter je naam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, maar op het tweakers nazi-forum, doet iedereen alsof ze het beter weten, terwijl bijna alles een herformulering is van wat een admin met kennis van zaken in een ander topic een keer heeft gezegd
Ik studeer elektrotechniek, en had een keer problemen met een printplaat. Mijn hoogleraar kon met de informatie die ik gaf niet 1-2-3 bedenken wat er fout kon zijn en dat ik het door moest meten overal, maar op tweakers.net wisten ze het wel hoor
Het zijn gewoon rukkertjes die gehoord hebben dat MD5 "zwak" is, terwijl dat hier helemaal het probleem niet was. Beetje lopen doen alsof ze het allemaal beter weten. Interessantquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:42 schreef Fortitudo het volgende:
ben ik nou zo'n n00b dat ik dit allemaal niet ken? Iedereen lijkt mee te praten met al dat gezeik om die hack.
Klacht: Ik kan niet meekeuvelen over de slechte beveiliging MD5 %hacksorz%^&^&*WTF$^%%
Antiklacht: ik wil het ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |