Ik heb al gegetenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:39 schreef xminator het volgende:
ETEN WORDT KOUD! JONGENS AAN TAFEL NU!!!!!11
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:39 schreef xminator het volgende:
ETEN WORDT KOUD! JONGENS AAN TAFEL NU!!!!!11
Pagina 6?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:45 schreef msnk het volgende:
Loop ik helemaal voor niks een dik essay neer te pleuren waarin ik mijn gevoelens blootleg, boehoe!
Eet smakelijk allemaal! Weer een dag doorstaan.
Ik heb de hele dag al gegeten
haha, herkenbaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:45 schreef msnk het volgende:
Loop ik helemaal voor niks een dik essay neer te pleuren waarin ik mijn gevoelens blootleg, boehoe!
Ja maak het dan tenminste leuk ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:45 schreef msnk het volgende:
Eet smakelijk allemaal! Weer een dag doorstaan.
Ik heb de hele dag al gegeten
Mag ik er bij zeggen dat een Moslim niet Allah's welbehagen probeert te winnen om toegang te krijgen tot de hemel? Moslims proberen het welbehagen van Allah te winnen omdat ze van Allah houden. Het is een klein maar belangrijk verschil. Hemel of hel, je houdt van Allah. Iets in die richting zeg maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik geloof dat ik van allah kom en dat ik tot allah zal wederkeren en ik geloof dat ik op de dag des oordeels beoordeeld zal worden op al mijn daden op deze wereld, allah bize kuran gondermis, allah bize peygamber gondermis, om ons duidelijk maken wat de zin van het leven is en hoe we deze horen te leven, ik ben daar dankbaar voor en probeer mijn best te doen, om allah te behagen, zodat hij mij zal toelaten tot het paradijs en mij zal schermen van het hellevuur
ik hoop dat jij begrijpt dat jouw vrijheid verhaal mij vrij weinig zegt, maar ik denk dat mijn verhaal jou dan ook vrij weinig zegt, senin dinin sana benim dinim bana
uiteraardquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mag ik er bij zeggen dat een Moslim niet Allah's welbehagen probeert te winnen om toegang te krijgen tot de hemel? Moslims proberen het welbehagen van Allah te winnen omdat ze van Allah houden. Het is een klein maar belangrijk verschil. Hemel of hel, je houdt van Allah. Iets in die richting zeg maar
Naar wat voor bruiloften ga jij zegquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:36 schreef IHVK het volgende:
Dit Koerdische liedje was helemaal in op Turkse bruiloften trouwens deze zomer.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:36 schreef IHVK het volgende:
Dit Koerdische liedje was helemaal in op Turkse bruiloften trouwens deze zomer.
Inderdaad, we hebben nu een strand.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef marcusa het volgende:
wie kwamen er ook al weer van Eskisehir... volgens mij hebben jullie sinds kort een stadsstrand, iemand nog geweest?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Naar wat voor bruiloften ga jij zeg
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef marcusa het volgende:
[..]
wie gaat er ook naar TurksKoerdische bruiloften..![]()
Ibrahim Tatlises![]()
IHVK has just been ontmaskerd..
IHVK stands for Ik Hou Van Koerdistan
Hoe is het verder in Eskisehir? Ik ken iemand die er misschien gaat wonen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:54 schreef marcusa het volgende:
wie kwamen er ook al weer van Eskisehir... volgens mij hebben jullie sinds kort een stadsstrand, iemand nog geweest?
Koerden maken wel lekkere çig köftequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
![]()
Gewoon Turkse bruiloften.
Maar goed leuk bedacht dat wel.
(verder ben ik ook allergisch voor Tatlises, maar je kan er wel goed halay op dansen)
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:19 schreef Slayage het volgende:
reageren op zon enorme ding is irritant volgende keer gewoon korte reacties, lees prettiger en is ook makkelijker een antwoord op te schrijven
Och ja, er waren teveel reacties geplaatst die niet onbeantwoord konden blijven vond ik, bovendien worden mijn korte reacties altijd verkeerd opgevat/geïnterpreteerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:42 schreef IHVK het volgende:
Oha msnk.
Nog een paar regels en je kan het in boekvorm uitgeven.
OhMieGot! cig-dinges, whateverquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:17 schreef marcusa het volgende:
[..]
Koerden maken wel lekkere çig köfte
Heb er van gehoord, en heb het even paar minuten gezien. Voor de rest niet echt. Binnenkort even via internet kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé xminator, kijk je Es-Es op ATV?
daarom kijk haast nooit turkse tv, te veel gezeik, in dit geval nationalistisch gezeik, over en over en over en het volk slikt het voor zoete koek en kan snachts rustig slapenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:32 schreef Dibble het volgende:
Ik als Turk ben die kutpropaganda op de turkse tv echt zal. Elke x op het nieuws, straaljagers,tanks en generaals die showen. Nationalistische kutgezeik om de bevolking gerust te stellen.
Muah, niet echt iets heel bijzonders ofzo, maar op zich is het best wel te doen. En als Eskisehirli zie je dan natuurlijk ook bekende plaatsen voorbij komen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb er van gehoord, en heb het even paar minuten gezien. Voor de rest niet echt. Binnenkort even via internet kijken.
Hoe is het?
Je vergeet het journaal met Lord of the Rings-muziek en andere epische filmdeuntjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:41 schreef marcusa het volgende:
Turkse tv is altijd:
AZ SONRA...
FLASH FLASH FLASH...
HANGI ÜNLÜ YENI SEVGILISI ILE YAKALANDI..
ja hoor. Alles gaat weer lekker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé IHVK, heb je een opleiding kunnen vinden die bij je past? Ik dacht dat je vorig jaar niet tevreden was met de opleiding die je toen volgde.![]()
Minder propaganda en meer harde acties.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef IHVK het volgende:
Taraf heeft er een mooi stukje over geschreven.
Die propaganda van het leger.
http://taraf.com.tr/haber/39900.htm
Durft als een van de weinige tegen de stroom in te gaan.
onzin.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Minder propaganda en meer harde acties.
Turkiye, Turklerindir.
Turkiye vatandasi olan her kurt en az Turk kadar hakki vardir. Kurt acilimi fasa fiso hic gerek yok.
Ataturk'un kemikleri mezarinda sizliyor..
Taraf is een huichelachtige krant aan wiens nieuws en artikelen je niet al te veel waarde moet hechten. De krant staat erom bekend dat het het leger, bij iedere gelegenheid die het aan kan grijpen, zwartmaakt en te pas en te onpas tegen de schenen ervan aanschopt. De oprichting van de krant, de columnisten die er werken, het doel ervan, etc., etc. hangen een en al met dubieusiteit aan elkaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef IHVK het volgende:
Taraf heeft er een mooi stukje over geschreven.
Die propaganda van het leger.
http://taraf.com.tr/haber/39900.htm
Durft als een van de weinige tegen de stroom in te gaan.
TurksKoerdische bruiloften zijn anders leuk.. Hic gittinmi ki?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef marcusa het volgende:
[..]
wie gaat er ook naar TurksKoerdische bruiloften..![]()
Ibrahim Tatlises![]()
IHVK has just been ontmaskerd..
IHVK stands for Ik Hou Van Koerdistan
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:20 schreef Yel het volgende:
KUrt acilimi??????
Lijkt mij logisch dat die gasten in hun eigen taal TV kunnen kijken, hun taal op straat mogen spreken, hun kinderen Koerdische namen kunnen geven.
Jullie zijn zeker PRO Wilders? Die loopt ook zo te blaten, maar dan over moslims. Maar als hij praat is het weer discriminatie.. In Turkije stemmen op MHP en AKP en hier braaf of SP of Groenlinks.
Hypocriet.
En maar zeuren over anderen die anders dan Turks of Sunni zijn. Mum yakti, kafirler en weet ik veel wat nog meer. Wat is dat toch met ons volk en al die Arabieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |