abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72178977
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef Griebus het volgende:

[..]

Ach was leuk geweest maar je gaat natuurlijk voornamelijk voor de hoofdact
Tuurlijk . Maar had Dave Grohl wel graag zien meedrummen met de Monkeys. Ik zie dat nu ook NME er over bericht, ze lezen vast hier mee !

[ Bericht 4% gewijzigd door Aisumasen op 26-08-2009 21:18:48 ]
pi_72179307
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef Toad het volgende:
Spuit 11, maar goed:
Uit de Live Nation nieuwsbrief:
[..]

Ik wist niet dat AM zelf wilde dat de show 16+ was.
Grappig, op de AM website staat gewoon all ages

Maar geen presale dus op livenation? Bij Muse en Kings of Leon was die er wel. Bij Muse verscheen er dan via de Muse website een link waar je dan al donderdag om 17.00 kaarten kon bestellen.
pi_72183267
Gaat de verkoop nu wel off- en online plaatsvinden?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_72184486
Bijna vergeten te zeggen, maar Bloc Party liet hun frustratie van het gebrek aan goede liedjes flink blijken op Lowlands. Als ik het goed onthouden heb, and correct me if I'm wrong, begon Bloc Party met: "Zo, dus straks spelen 'the almighty Arctic Monkeys'.... Ik kon ook wel lachen om: "Who's your favourite Monkey?. Iets later zei hij nog dat we vooral naar Grace Jones moesten gaan kijken (overlapping met AM). Alex vroeg aan het publiek of ze het naar hun zin hadden, en vroeg dat ook aan de mensen op de heuvel. Later hoorde ik dat dit een reactie zou zijn geweest op eenzelfde vraag van de zanger van Bloc Party aan het publiek op de heuvel... Weet iemand wat er precies gebeurde? Ergens tijdens de set van Bloc Party zag ik ook Jamie en Nick op de heuvel lopen bij de Alpha.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:25:22 #55
177242 Irien
Innit though
pi_72185185
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Aisumasen het volgende:
Bijna vergeten te zeggen, maar Bloc Party liet hun frustratie van het gebrek aan goede liedjes flink blijken op Lowlands. Als ik het goed onthouden heb, and correct me if I'm wrong, begon Bloc Party met: "Zo, dus straks spelen 'the almighty Arctic Monkeys'.... Ik kon ook wel lachen om: "Who's your favourite Monkey?. Iets later zei hij nog dat we vooral naar Grace Jones moesten gaan kijken (overlapping met AM). Alex vroeg aan het publiek of ze het naar hun zin hadden, en vroeg dat ook aan de mensen op de heuvel. Later hoorde ik dat dit een reactie zou zijn geweest op eenzelfde vraag van de zanger van Bloc Party aan het publiek op de heuvel... Weet iemand wat er precies gebeurde? Ergens tijdens de set van Bloc Party zag ik ook Jamie en Nick op de heuvel lopen bij de Alpha.
Dit lijkt me gezeik
1. Bloc Party heeft geen gebrek aan goede liedjes en kregen een veel betere respons van het publiek dan AM
2. Ik denk dat Kele Grace Jones oprecht bewondert en dat daarom zei. "she is amazing" Je kon ook eerst een groot stuk Grace kijken en dan naar Arctic Monkeys (zoals ik deed)
3. Dat hij vraagt " who's your favourite Monkey?" hoeft helemaal geen sneer te zijn.
4. Dat Jamie en Nick Bloc Party checken lijkt mij ook uit oprechte interesse.
Volgens mij zijn het goede collega's.
Between the click of the light and the start of the dream
pi_72185380
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Aisumasen het volgende:
Ik hoorde ook dat ze elkaar belachelijk maakten. Heb echt geen idee wat er aan de hand was. Zal wel niet veel voorstellen. Lijkt me sterk dat ze een hekel aan elkaar hebben. Bloc Party is nog steeds beter dan een The Kooks waar Alex toen de gitaar van losmaakte tijdens een concert
pi_72185477
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:25 schreef Irien het volgende:

[..]

Dit lijkt me gezeik
1. Bloc Party heeft geen gebrek aan goede liedjes en kregen een veel betere respons van het publiek dan AM
2. Ik denk dat Kele Grace Jones oprecht bewondert en dat daarom zei. "she is amazing" Je kon ook eerst een groot stuk Grace kijken en dan naar Arctic Monkeys (zoals ik deed)
3. Dat hij vraagt " who's your favourite Monkey?" hoeft helemaal geen sneer te zijn.
4. Dat Jamie en Nick Bloc Party checken lijkt mij ook uit oprechte interesse.
Volgens mij zijn het goede collega's.
Haha, punt 1 is persoonlijke mening. Ik vroeg of iemand er meer van wist, en punt 2 hoeft er dus inderdaad niets mee te maken te hebben. Punt 4 was een willekeurige opmerking zonder verband met het verhaal. Punt 3: Ik weet zeker dat het plagend bedoeld was, vooral het cynische "almighty Monkeys".

Van MusicFrom.nl: "Het lijkt er trouwens op dat de heren van Bloc Party niet zo'n fan zijn van Arctic Monkeys. Er worden wat grappen over monkeys gemaakt en tot twee keer toe worden we opgeroepen om te gaan kijken naar het optreden van Grace Jones, dat gedeeltelijk overlapt met die van Arctic Monkeys."
pi_72185778
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:34 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Punt 3: Ik weet zeker dat het plagend bedoeld was, vooral het cynische "almighty Monkeys".

Van MusicFrom.nl: "Het lijkt er trouwens op dat de heren van Bloc Party niet zo'n fan zijn van Arctic Monkeys. Er worden wat grappen over monkeys gemaakt en tot twee keer toe worden we opgeroepen om te gaan kijken naar het optreden van Grace Jones, dat gedeeltelijk overlapt met die van Arctic Monkeys."
In een interview met OOR noemde Kele zijn songteksten beter dan die van Arctic Monkeys. Hij vond ze overschat.
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:32 schreef AMDB het volgende:

[..]

Bloc Party is nog steeds beter dan een The Kooks waar Alex toen de gitaar van losmaakte tijdens een concert
Stay on my arm, you little charmer
pi_72185779
Was er niet bij op Lowlands, maar heb de livestream gekeken en het viel mij ook wel op dat er enig sarcasme in de stem van Kele zat. Maar het zou goed kunnen dat ze gewoon een beetje met elkaar lopen te kloten als bands onder elkaar. Vond Bloc Party ook zeer sterk spelen, plezier was zichtbaar bij de band en het publiek.
pi_72185806
Ik heb trouwens besloten toch maar 1 keer de Monkeys te gaan kijken in de HMH. Zit dan wss op stage en wil ook nog zeker naar The Dead Weather. Die moet ik gewoon zien, en tsja, geld
pi_72185871
Precies, ik ben er ondertussen al overheen dat ik ze geen twee keer achter elkaar kan gaan zien (Editors op de 11de). Dit jaar genoeg mooie dingen gezien, en 't is toch maar de HMH, en het moet wel een beetje bijzonder blijven ook . (Al mogen we allang blij zijn dat ze niet gelijk Ahoy' hebben gepakt.)
pi_72185929
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:43 schreef tim. het volgende:

[..]

http://www.mirror.co.uk/c(...)ead-115875-20417936/

Ik heb 'm gebookmarked, blijft een geweldig verhaal

p.s. Ook al komt het van de Mirror
pi_72185955
ik ga ook proberen de 10e te gaan (11e al ander concert). Zal anders toch te veel kriebelen als ik niet zou gaan. In 2010 naar een nog grotere zaal zal helemaal niet leuk worden.
pi_72186037
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:44 schreef AMDB het volgende:
Ik heb trouwens besloten toch maar 1 keer de Monkeys te gaan kijken in de HMH. Zit dan wss op stage en wil ook nog zeker naar The Dead Weather. Die moet ik gewoon zien, en tsja, geld
Argh, komen die ook al.
Ik ga ook (maar) één keertje naar AM.
pi_72186081
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef Toad het volgende:

[..]

Argh, komen die ook al.
Ik ga ook (maar) één keertje naar AM.
Morgen om 10.00 vvk
pi_72186174
November is wel een drukke concertmaand, zeg. En dan zijn er ook nog een aantal Lowlands-artiesten die geroepen hebben die maand terug te keren naar Nederland (o.a. Jack Penate).
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:07:38 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72186624
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:47 schreef AMDB het volgende:

[..]

http://www.mirror.co.uk/c(...)ead-115875-20417936/

Ik heb 'm gebookmarked, blijft een geweldig verhaal

p.s. Ook al komt het van de Mirror
!
2000 light years from home
pi_72188033
Show in Brixton Academy is net afgelopen, geen verrassingen in de setlist:
quote:
My Propeller
Red Right Hand
Crying Lightning
Brianstorm
Still Take You Home
Dancefloor
Potion Approaching
Pretty Visitors
This House Is A Circus
If You Were There, Beware
Dangerous Animals
The View From The Afternoon
Cornerstone
Only Ones Who Know
Do Me A Favour
Fluorescent Adolescent

Secret Door
505
Voorprogramma was daadwerkelijk Them Crooked Vultures, zoals we stiekem al de hele dag wisten.
pi_72188395
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Aisumasen het volgende:
Show in Brixton Academy is net afgelopen, geen verrassingen in de setlist:
[..]

Voorprogramma was daadwerkelijk Them Crooked Vultures, zoals we stiekem al de hele dag wisten.
Wel beter dat IYWTB later in de setlist zit, kwam helemaal niet tot zijn recht als derde. In het midden is ook niet geweldig, als toegift is het beste.
Stay on my arm, you little charmer
pi_72188497
Precies, vond het op Lowlands erg vreemd. Van mij mogen ze wel meer nummers schrappen en omdraaien, maar goed... Dit is een fase. Al zijn de oude songs nu 'dood' voor ze, komen die echt nog wel weer terug .
pi_72189212
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:56 schreef tim. het volgende:

[..]

Wel beter dat IYWTB later in de setlist zit, kwam helemaal niet tot zijn recht als derde. In het midden is ook niet geweldig, als toegift is het beste.
HMH 2007

At the Apollo
pi_72191402
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef Toad het volgende:
Spuit 11, maar goed:
Uit de Live Nation nieuwsbrief:
[..]

Ik wist niet dat AM zelf wilde dat de show 16+ was.
Hartstikke goed! Was nog beter geweest als 18+ want ik heb echt de schurft aan die irritante jonge meisjes die per sé vooraan willen staan maar gaan janken als er daar teveel wordt geduwd
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_72195061
quote:
Kan iemand dit even uittikken?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')