Er is vast wel een feministische actiegroep die een klacht heeft ingediend bij VI, Berdien die daarquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:46 schreef EddyAlbena het volgende:
Haha, de KNVB wil Jol ook altijd tegenzitten.
Alleen Kraay.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft Berdien ook een hyves profiel?
Met Alves is de kans op veel goals groter als met Vennegoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Kopbal het volgende:
Waarom haalt Ajax Vennegoor niet. In plaats van dat ze weer een epische miskoop begaan door Alves te halen.
Dat dus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef venomsnake het volgende:
NAC had er gewoon voor moeten zorgen dat er iemand voor die bal ging staan.
Een profiel heeft ze, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Ongelofelijk inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een grap weer Wilfred over dat gas geven in Duitsland, mislukt ook.
Link bitte.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een profiel heeft ze, dat kan ik je wel vertellen.²
Neuh, FEY weer met beide benen op de grondquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Is er al een Berdien fan club.![]()
Twente wint van Feyenoorddat gaat gelijk worden
Hij moet naar Studio Voetbal, daar wordt ie echt niet afgekapt als er wat over Ajax besproken kan worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja hoor Hans, na de reclame mag jij over Ajax praten.
Die heb ik niet, met profiel bedoel ik figuur.quote:
Ze moeten die van de wedstrijd inhalenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:53 schreef Ritmo het volgende:
Rot lekker op met je Ajax-gezeur zeg. Who cares.
Come on.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet toch maar eens in het publiek gaan zittenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal het gezellig zijn daar nu tijdens de reclame
jijquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:53 schreef Ritmo het volgende:
Idd, kunnen we dat ook zien straksquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal het gezellig zijn daar nu tijdens de reclame
Gut o gut, hebben we hem weer.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:53 schreef Ritmo het volgende:
Tot kwart over schijnt Genee gezegd te hebben..quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Over 5 min. zou het afgelopen zijn, loopt weer dik uit.
zo gaat het al de gehele afleveringquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:56 schreef Bevin het volgende:
Hans zometeen "Ajax heeft een groot probleem"
Johan "Zó![]()
"
Rene en Wilfred onbenullig hard lachen
Wel alleen Jupiler(R)TMquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:53 schreef damsco het volgende:
Ik wacht nog steeds op een aflevering waar ze elkaar de hersens inslaan. Op zijn minst moet er eens iemand boos van tafel gaan, of iemand bier in zijn gezicht gooien. Heerlijke tv moet dat opleveren.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
Is dit haar?
http://berdiennie.hyves.nl/?ref=sr
Neequote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
Is dit haar?
Ik zie dat nog wel gebeuren, moeten ze wel Joran "de zee is groot" v/d Sloot uitnodigen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:53 schreef damsco het volgende:
Ik wacht nog steeds op een aflevering waar ze elkaar de hersens inslaan. Op zijn minst moet er eens iemand boos van tafel gaan, of iemand bier in zijn gezicht gooien. Heerlijke tv moet dat opleveren.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
Is dit haar?
Ja net als die zure jankzakken bij SV en het minder lollige commentaar van Waterreusquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef damsco het volgende:
Hans moet gewoon de eer aan zichzelf houden en daar vertrekken. Lijkt verdomme de basisschool wel, lekker op de man spelen. Beter houden ze zich beter met voetbal ipv dat lollige gedoe eromheen.
Hij wordt daar voor betaald manquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef damsco het volgende:
Hans moet gewoon de eer aan zichzelf houden en daar vertrekken. Lijkt verdomme de basisschool wel, lekker op de man spelen. Beter houden ze zich beter met voetbal ipv dat lollige gedoe eromheen.
Je had toch niet verwacht dat een gezonde dame uit de Randstad zo'n naam zou dragen?quote:
De Guzmanquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:58 schreef Evertjan het volgende:
wie was er trouwens speler van de week?
Er loopt daar op de redactie ook een alternatieve toto: hoeveel kan Hansie hebben voordat hij breekt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:53 schreef damsco het volgende:
Alles heeft een pispaal nodigquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:59 schreef -SG- het volgende:
Zonder Hans is dit programma lang niet zo leuk. Juist dat ze elkaar zo afzeiken, in dit geval Hans heel vaak, maakt het leuker. Dat moet je niet vergeten.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:00 schreef Kopbal het volgende:
Bij Ajax hebben ze ook nog een derde potje: Barbara Barend.
whehequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:00 schreef Kopbal het volgende:
Wie is die chickquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
Is dit haar?
Je zou haar eens doorspoelenquote:
Post van de weekquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:00 schreef Kopbal het volgende:
Hij moet scout ofzo worden inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:02 schreef Evertjan het volgende:
Rene heeft echt 10 keer beter kijk op het spelletje dan Youri Mulder
Nerdquote:
Zuigslet van Renequote:
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:04 schreef denthemen het volgende:
Hebben we dus de hele reclame moeten wachten op een versteegrobje?
Jojoortje.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:05 schreef Bevin het volgende:
HAns zit daar echt met tranen in zijn ogen
jah en johan neemt ten cate als de waarheid, wie zegt dat die geen leugens loopt te verkondigenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:05 schreef marcodej het volgende:
Hans hoort alles van "mensen die weten hoe het gegaan is"....
Haha inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:05 schreef Bevin het volgende:
HAns zit daar echt met tranen in zijn ogen
Doen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:05 schreef Droopie het volgende:
Wisselen Kraaij naar Studio Voetbal en Hugo Borst naar VI
Ik vind het ook maar een kneus, maar dit is prachtig gewoon.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Bullshit!Jojoortje is een dikke 40-plusser.
NU.nl kijkt ook naar VI.quote:'Feyenoord kan spelers niet betalen'
Uitgegeven: 24 augustus 2009 22:57
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2009 23:04
AMSTERDAM - Feyenoord heeft geen geld meer op de salarissen van haar eigen spelersgroep te betalen. Dat zei VI-hoofdredacteur Johan Derksen maandagavond in het programma Voetbal Insite.
Volgens Derksen kan de club niet meer aan zijn financiële verplichtingen voldoen. Halverwege vorig seizoen kwam de stadionclub ook al in de problemen met de salarissen. Destijds moest Feyenoord geld lenen om de spelersgroep te kunnen uitbetalen.
De club gaat nu met enkele goedbetaalde routiniers als Denny Landzaat praten om tot een regeling te komen. Eén van de opties is dat Feyenoord de salarissen over meerdere jaren gaat spreiden.
Sportieve prestaties
Leo Beenhakker zou algemeen directeur Eric Gudde inmiddels gevraagd hebben in interviews niet meer te praten over de financiële situatie bij Feyenoord. De technisch directeur is van mening dat de nadruk de komende tijd op de sportieve prestaties van de club moet liggen.
De Guzman
Tijdens het programma wist Derksen verder te melden dat Feyenoord op het punt staat Jonathan de Guzman te verkopen. De aanvallende middenvelder, die afgelopen weekeinde tijdens de 4-0 overwinning op Roda JC een hoofdrol vervulde, zou in de belangstelling staan van een Spaanse topclub.
Het geld dat de koploper van de eredivisie zou ontvangen, wordt niet geïnvesteerd in de spelersgroep. De opbrengsten moeten gebruikt worden om de club uit de huidige financiële malaise te trekken.
Ajax
Overigens zou er ook bij Ajax sprake zijn van een benauwde financiële situatie. De spelersgroep van de Amsterdammers is te groot waardoor de salarissen te zwaar zouden wegen op de begroting.
Johquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Bullshit!Jojoortje is een dikke 40-plusser.
Lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:06 schreef Paul het volgende:
Dit is ook een Berdien http://missberdien.hyves.nl/fotos/568757027/0/l9ey/
Leuk voor je, we gaan toch ook niet elke Hans, Johan, René of Wilfred posten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:06 schreef Paul het volgende:
Dude, dat is een klasgenoot van me geweestquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:06 schreef Paul het volgende:
Maar wat is er nou met die andere Berdienquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:07 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Leuk voor je, we gaan toch ook niet elke Hans, Johan, René of Wilfred posten?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:06 schreef Paul het volgende:
Lucky bastard.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dude, dat is een klasgenoot van me geweest
Hier aanmelden, zien we jou ook eens.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dude, dat is een klasgenoot van me geweest
Sterker nog, morgen begint school en ik zit nog steeds bij haar inquote:
Quote of the week!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:00 schreef Kopbal het volgende:
Dat droomde je vannacht ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Sterker nog, morgen begint school en ik zit nog steeds bij haar in
Moet ik eerst mijn nieuwe klas even zien. Maar als je me wil zien kun je ook om een foto vragenquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier aanmelden, zien we jou ook eens.
http://www.mooistemeisjevandeklas.nl/uitzend_schema/²
Lijkt me inderdaad heerlijke rijst.quote:
Niet zeggen dat ik dr gepost heb hequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bullshitquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeer triest inderdaadquote:
Moah, in het echt ziet ze er niet zo knap uit hoorquote:
Je bent serieus? Heeft ze toevallig interesse om Moslima te worden en te promoveren tot 2de vrouw van een simpele Marokkaanse systeembeheerder met tankpas van de zaak?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze valt niet op buitenlanders. Maar ze is wel biquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent serieus? Heeft ze toevallig interesse om Moslima te worden en te promoveren tot 2de vrouw van een simpele Marokkaanse systeembeheerder met tankpas van de zaak?
Vraag even voor me, wil je.²
Dude, mag ik een link aan haar geven?quote:
Boh ik kom vrijdag langs, misschien eens uitstappen danquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah, in het echt ziet ze er niet zo knap uit hoorIetswat gephotoshopt (nee, niet de tieten, die zijn echt zo groot
)
Oh, strafbare leeftijd. Mmm...even overleggen thuis.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze valt niet op buitenlanders. Maar ze is wel bien dit jaar 16 geworden
Word ze dan niet boosquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dude, mag ik een link aan haar geven?
JIJ BENT ECHT VERSTANDELIJK GEHANDICAPT!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
OOOOOOOOOOOH BERDIEN IS DE BARVROUW!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht al over wie hebben jullie het nou
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:16 schreef Bevin het volgende:
[..]
JIJ BENT ECHT VERSTANDELIJK GEHANDICAPT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht al wat heeft ie toch
Berdien spoelt de glazen af, Genee föhnt ze droog.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Evertjan het volgende:
Genee zit nu lekker samen met berdien
Berdienquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
Misschien wel, maar dat is alleen maar leukquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent serieus? Heeft ze toevallig interesse om Moslima te worden en te promoveren tot 2de vrouw van een simpele Marokkaanse systeembeheerder met tankpas van de zaak?
Vraag even voor me, wil je.²
Krijgen we het vervolg in het Ajax topic of ergens anders!?!?quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat is alleen maar leukZe is alleen niet online
En nu heb je het verkeerde topic geopend? Hahahaquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
Zeg nou nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat is alleen maar leukZe is alleen niet online
Ik heb dit topic gebookmarkt voor de zekerheidquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Zeg nou niet
Nou ik geef toch lekker jou de schuld
In het Berdientopic:quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Krijgen we het vervolg in het Ajax topic of ergens anders!?!?
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Zal Hans nog terugkomen? Is zijn verslaving aan aandacht zo groot dat hij deze wekelijkse vernederingen blijft ondergaan?
ze zuipt veel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef Zero2Nine het volgende:
Moeten die glazen echt schoon of staat ze daar voor de sier te soppen? Ze is al de hele uitzending non-stop bezig.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef Zero2Nine het volgende:
Moeten die glazen echt schoon of staat ze daar voor de sier te soppen? Ze is al de hele uitzending non-stop bezig.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:24 schreef Zero2Nine het volgende:
Volgens mij staat ze de hele uitzending met hetzelfde glas in de handen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
Berdien zit echt alleen maar die glazen schoon te maken![]()
Jazekerquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
Zitten er nog user jupiler league te kijken?
jaquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
Zitten er nog user jupiler league te kijken?
Prachtige pass net. Helmond Sportquote:
quote:
Goede jeugd inderdaadquote:
Inderdaad, na de kampioenschappen van de A en B vorig jaar hebben we nu zelfs een jeugdteam in de JLquote:
"Wil je even aan mijn haren voelen?"quote:
Zei ie datquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
"Wil je even aan mijn haren voelen?"
het is echt tenenkrommend slechtquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:47 schreef ASroma het volgende:
jupiler late night cafe
gilette speler van de week
![]()
Dat Ajax geen nieuwe spelers kan halen zonder spelers eerst te verkopen.... wat al 3 weken geleden op internet stondquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:11 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
De uitzending op rtlgemist.nl wordt na 40 minuten afgekapt, vermoedellijk omdat het later is begonnen. Nu ben ik helemaal benieuwd naar het nieuws van Hans.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Zal Hans nog terugkomen? Is zijn verslaving aan aandacht zo groot dat hij deze wekelijkse vernederingen blijft ondergaan?
Ik dacht hem ook nog eventjes in te halen. Valt weer tegen! Hopelijk morgen de hele aflevering online. Voor de mensen die gekeken hebben. De aflevering duurde gewoon een uur?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:11 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
De uitzending op rtlgemist.nl wordt na 40 minuten afgekapt, vermoedellijk omdat het later is begonnen. Nu ben ik helemaal benieuwd naar het nieuws van Hans.
Nee stumper, hij maakt van die dwaze acties.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
"Uitgeleend door Circus Rens". Ohoooooo ( op zijn basisschools). Want hij is een néger dus een kunstjes aap/²
En ondertussen die hand vast.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:27 schreef -er1k het volgende:
Hansie, Hansie, Hansie, Hansie, Hansie, ja maar Johan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |