http://www.astroversum.nl/nasa-tv/quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:19 schreef vosss het volgende:
Waar online te bekijken?
Ik zit dan net aan de koffie voor eht werk
quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:18 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Zag dat er nog geen topic voor was, maar de lancering is al om 07:35 morgenochtend!Leuk begin van de dag. Helaas geen tijd voor uitgebreide OP, maar hier is het artikel op wikepedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/STS-128
Mooie video over de shuttle:
quote:The launch of Discovery was postponed due to telemetry indicating that a "fill and drain" valve in the shuttle's main propulsion system was stuck in the closed position. A new mission schedule will be posted once a new launch date is established
Om ongeveer half 6 's ochtends?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:34 schreef maartena het volgende:
Vrijdag pas is de eerstvolgende poging.
Da's maar goed ook, want ik ben nu pas wakker, en had anders de lancering gemist.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Lanceertijd vrijdag 11:59 PM EDT, dat is dus 7 uur CET zaterdagochtend.
Dan moet ik nog 49 minuten opblijven en weet je hoe druk ik het morgen heb...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:07 schreef maartena het volgende:
9:00 minutes and holding.
45 minuten wachten nu, en als het weer en de techniek niet in de weg liggen, wordt om 23:50 EST de countdown hervat, en om 23:59 EST gelanceerd.
Hierquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Komt het op CNN of moet i naar nasa tv?
Toch handig af en toe, dat NASA TV.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Komt het op CNN of moet i naar nasa tv?
Trustequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 06:05 schreef Q.E.D. het volgende:
Goed.... Nu kan ik slapen.
CNN was wel 2 minuten () sneller dan NASA TV op internet..., best wel vaag...
Doei
Ik zou maar oppassen, er willen nog wel eens wat tegeltjes loslatenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 06:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Cool
De space-shuttle kwam hier net 1 minuut geleden over
Wel maf om te zien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 06:42 schreef Libris het volgende:
Mooi dat je kon zien toen ie door de geluidsbarriere ging
Op 1:18 op het nasa filmpje
Ik zie niks?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 06:42 schreef Libris het volgende:
Mooi dat je kon zien toen ie door de geluidsbarriere ging
Op 1:18 op het nasa filmpje
er glijdt een soort van condenslijn over de shuttle naar achteren.quote:
Sorry Renate, ze gaan niet naar de maan deze keer, slechts wat boodschappen afleveren bij 't ISSquote:
Ik heb hem als achtergrond op mijn desktop, erg mooiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:15 schreef sander89 het volgende:
Ik lag vanochtend nog lekker te slapen.![]()
Mooie foto's weer.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee dat duurt nog een jaar dat in is namelijk STS 134, dit is meteen de laatste Space Shuttle missie.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:24 schreef __Saviour__ het volgende:
was dit nu de laatste missie van de discovery of niet?
Over drie uur om precies te zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Uitgesteld ivm slecht weer... nieuwe poging nu in de nacht van vrijdag op zaterdag.
Alweer hier? Hmmmm.... eens afwachten of ik weer een sonic boom hoor.... ligt een klein beetje aan de route, even kijken bij NASA.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:00 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Over drie uur om precies te zijn.Californie, Edwards. Ga zeker kijken!
Ze hadden het erover dat de boom in N LA, op UCLA campus te horen zou zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:27 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou kunnen dat ik em ga horen, route is iets zuidelijker, en gaat langs L.A.....
STS 131 is ook met Discovery, nog 2 missies dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef sander89 het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog een jaar dat in is namelijk STS 134, dit is meteen de laatste Space Shuttle missie.
hm??? Ze zijn al geland hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 01:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
ff snel een tvp ga morgen wel kijken
Kan ie de herhaling nog eens terugkijken.quote:Op maandag 14 september 2009 06:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hm??? Ze zijn al geland hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |