Ik ben zo lief als de mensen mij behandelen / benaderen / beoordelen , waar dan ook : in real life of op het grote boze net.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:30 schreef Marloesz het volgende:
[..]
eigenlijk niet..
want op msn ben je heel lief
Ja heel erg goed, met jou ook las ik whoehoequote:
fijn om te horen, ja praat me er niet van ik kan aan niks anders meer denkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heel erg goed, met jou ook las ik whoehoe
Ja hoor het had verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:51 schreef Kally het volgende:
O deurbel gaat pffff ben weer weg bleghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Hij woont in A'dam en moest vandaag met zijn zoontje naar voetbal en die blijft ook bij hem slapen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:26 schreef luciano het volgende:
Tis zaterdagavond , en je snakt naar je lieffie ? Waaristiedan ? Waarom zit hij niet gewoon daar waar hij hoort nu ? Op de bank met een arm om je heen ?
Hij zit nog in zijn proeftijd, dus >>>>>>> FIRED
NEXT !
Is toch leuk om een beetje sfeer mee te krijgen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Had het al eerder met vier posters over jou, Dottey deelt ook een beetje de info die ze te weet is gekomen of meemaakt.
En ook toen je daar dagenlang werkzaam was beschreef je de sfeer achter de schermen uitvoerig in je posten..
Wat fijn voor jou..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben helemaal om ja, vreselijk pijn in mijn buik van verliefdheid.
Totale chaos en in de war ben ik.
Ik dacht dat overkomt mij niet meer en net wanneer ik het niet verwacht komt het op mijn pad.
Het gaat super goed met mij en die medicijnen slik ik ook niet meer voor het flauwvallen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat fijn voor jou..
dat vind ik echt super..
gaat het ook goed met je lijf verder? Niet meer vallen enzo?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:40 schreef evaxsis het volgende:
Jasses wat is het stil hier zeg![]()
Ik denk kom hier even wat afleiding zoeken omdat ik thuis alleen zit te snakken naar mijn nieuwe liefde.
Waar is iedereen gebleven?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het gaat super goed met mij en die medicijnen slik ik ook niet meer voor het flauwvallen.
Echt hoor wist niet dat ik nog zo hard voor iemand kon vallen en dan zo onverwachts.
Dat ze zo nog bestaan joh, gisteren de hele dag met hem gekeuteld zonder iets erom heen geen internet geen tv gewoon lekker met z'n tweetjes
Jah gelukkig nog èèn iemand om mee te kletsenquote:
Of ik die ken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jah gelukkig nog èèn iemand om mee te kletsen![]()
Ik ben nu even de aflevering van Lost seizoen 4 aan het downloaden. Ga ik straks een marathon Lost kijken![]()
Ken je die serie? met Sawyer wat een heerlijke vent is dat
Na ja maar daarom wilde ik het eigenlijk niet, maar hij is te lekker om te laten lopen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
heeft hij niet nog een leuke buurman of zo![]()
van de buren moet je het hebben begrijp ik
Lache die wil ik wel ff zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:03 schreef Dottey het volgende:
Ik zie dat Mera nog geen foto's heeft weggezet dus ik zal ze effe uploaden van de bunker.
Jah daar word ik ook wel vrolijk vanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Of ik die ken?ik heb alle afleveringen die er te zien zijn al lang drie keer gezien
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou die familie is behoorlijk groot ik zal is voor je navragen
quote:
Leuk al die vooruitgangen en weten ze nu al wanneer TBO II volgtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik daarom hadden wij het ook gevraagd aan Johan of wij het mochten laten zien aan de rest.. (jullie allemaal dus)
Nee daar kan ik nog geen antwoord op geven (dat weet ik ook niet zo precies), maar hij komt er echt welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuk al die vooruitgangen en weten ze nu al wanneer TBO II volgt
Dat snap ik, hey maar ik ga even een marathon naar Sawyer kwijlen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee daar kan ik nog geen antwoord op geven (dat weet ik ook niet zo precies), maar hij komt er echt wel
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat snap ik, hey maar ik ga even een marathon naar Sawyer kwijlen.
Tot laters
Op welk vlak bedoel jij?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:46 schreef Rijpie het volgende:
Toch maar even een tvp'tje, aanpassingen zijn in volle gang zie ik![]()
Ben hier al een tijdje niet geweest, wat zijn de grootste verschillen met de eerste bunker?
Ja is die daar ook zo'n lekker hapjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:48 schreef Dottey het volgende:
[..]have fun
![]()
je staat straks toch echt effe te kijken van mijn god een jaren 60 sawyer
bijv blijft het aantal bewoners gelijk? nog steeds opdrachten verzonnen door kijker? meer/minder streams (betaald of gratis), blijven de credit's voor eventueel stemmen voor eliminatie, opdrachten, prive-spullen?quote:
Jawelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja is die daar ook zo'n lekker hapje
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef Rijpie het volgende:
[..]
bijv blijft het aantal bewoners gelijk? nog steeds opdrachten verzonnen door kijker? meer/minder streams (betaald of gratis), blijven de credit's voor eventueel stemmen voor eliminatie, opdrachten, prive-spullen?
oftewel, zijn er grote wijzigingen t.o.v de vorige editie?
daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef Dottey het volgende:
[..]dat is volgens mij allemaal al eens beantwoord
![]()
Thanksquote:...
Hoe is het met je hobby?quote:
De enige die altijd cheerde voor mij was bobbyquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:09 schreef Rijpie het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor![]()
[..]
Thankszo ben ik weer een beetje bij. Enig idee wanneer het zou beginnen had je niet toch?
![]()
En nogmaals: BunkerDottey(en de rest natuurlijk ook
)
Over dat gene waar jij nu over gaat vertellen..quote:
Volgens mij heb ik nog niet zoveel bier op dat ik je niet meer zou kunnen volgen, maar ik ben je toch al kwijt hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Over dat gene waar jij nu over gaat vertellen..
Ik was alleen te vinden in de COS, maar meer lurker dan poster.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
De enige die altijd cheerde voor mij was bobby![]()
Ik (her)ken jouw naam niet. Was je hier wel te vinden ten tijde van seizoen I?
Maar graag gedaanIk was der toch dus dacht ach laat ik hem eens van zijn brandende vragen verlossen
ik bedoel vertel er eens over eentje.. ik kan mij alleen die ene herinneren van in het zwart in het zwart (of zo, want jij was ook behoorlijk vaag)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog niet zoveel bier op dat ik je niet meer zou kunnen volgen, maar ik ben je toch al kwijt hoor
nou dan had ik je denk ik wel moeten zien. Ik zat alleen in de COS toen... pas na de bunker in SC terecht gekomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik was alleen te vinden in de COS, maar meer lurker dan poster.
bewijshttp://forum.fok.nl/user/history/184171/15
Heb pas sinds kort een usericon, na de bunker I, dus misschien komt het daardoor
dat zeg ik, was meer lurker dan posterquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou dan had ik je denk ik wel moeten zien. Ik zat alleen in de COS toen... pas na de bunker in SC terecht gekomen
Ik vaag?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik bedoel vertel er eens over eentje.. ik kan mij alleen die ene herinneren van in het zwart in het zwart (of zo, want jij was ook behoorlijk vaag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |