Leuk al die vooruitgangen en weten ze nu al wanneer TBO II volgtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik daarom hadden wij het ook gevraagd aan Johan of wij het mochten laten zien aan de rest.. (jullie allemaal dus)
Nee daar kan ik nog geen antwoord op geven (dat weet ik ook niet zo precies), maar hij komt er echt welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuk al die vooruitgangen en weten ze nu al wanneer TBO II volgt
Dat snap ik, hey maar ik ga even een marathon naar Sawyer kwijlen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee daar kan ik nog geen antwoord op geven (dat weet ik ook niet zo precies), maar hij komt er echt wel
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat snap ik, hey maar ik ga even een marathon naar Sawyer kwijlen.
Tot laters
Op welk vlak bedoel jij?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:46 schreef Rijpie het volgende:
Toch maar even een tvp'tje, aanpassingen zijn in volle gang zie ik![]()
Ben hier al een tijdje niet geweest, wat zijn de grootste verschillen met de eerste bunker?
Ja is die daar ook zo'n lekker hapjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:48 schreef Dottey het volgende:
[..]have fun
![]()
je staat straks toch echt effe te kijken van mijn god een jaren 60 sawyer
bijv blijft het aantal bewoners gelijk? nog steeds opdrachten verzonnen door kijker? meer/minder streams (betaald of gratis), blijven de credit's voor eventueel stemmen voor eliminatie, opdrachten, prive-spullen?quote:
Jawelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja is die daar ook zo'n lekker hapje
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef Rijpie het volgende:
[..]
bijv blijft het aantal bewoners gelijk? nog steeds opdrachten verzonnen door kijker? meer/minder streams (betaald of gratis), blijven de credit's voor eventueel stemmen voor eliminatie, opdrachten, prive-spullen?
oftewel, zijn er grote wijzigingen t.o.v de vorige editie?
daar was ik al bang voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef Dottey het volgende:
[..]dat is volgens mij allemaal al eens beantwoord
![]()
Thanksquote:...
Hoe is het met je hobby?quote:
De enige die altijd cheerde voor mij was bobbyquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:09 schreef Rijpie het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor![]()
[..]
Thankszo ben ik weer een beetje bij. Enig idee wanneer het zou beginnen had je niet toch?
![]()
En nogmaals: BunkerDottey(en de rest natuurlijk ook
)
Over dat gene waar jij nu over gaat vertellen..quote:
Volgens mij heb ik nog niet zoveel bier op dat ik je niet meer zou kunnen volgen, maar ik ben je toch al kwijt hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Over dat gene waar jij nu over gaat vertellen..
Ik was alleen te vinden in de COS, maar meer lurker dan poster.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
De enige die altijd cheerde voor mij was bobby![]()
Ik (her)ken jouw naam niet. Was je hier wel te vinden ten tijde van seizoen I?
Maar graag gedaanIk was der toch dus dacht ach laat ik hem eens van zijn brandende vragen verlossen
ik bedoel vertel er eens over eentje.. ik kan mij alleen die ene herinneren van in het zwart in het zwart (of zo, want jij was ook behoorlijk vaag)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog niet zoveel bier op dat ik je niet meer zou kunnen volgen, maar ik ben je toch al kwijt hoor
nou dan had ik je denk ik wel moeten zien. Ik zat alleen in de COS toen... pas na de bunker in SC terecht gekomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik was alleen te vinden in de COS, maar meer lurker dan poster.
bewijshttp://forum.fok.nl/user/history/184171/15
Heb pas sinds kort een usericon, na de bunker I, dus misschien komt het daardoor
dat zeg ik, was meer lurker dan posterquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou dan had ik je denk ik wel moeten zien. Ik zat alleen in de COS toen... pas na de bunker in SC terecht gekomen
Ik vaag?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik bedoel vertel er eens over eentje.. ik kan mij alleen die ene herinneren van in het zwart in het zwart (of zo, want jij was ook behoorlijk vaag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |