ik zal het anders formuleren.. jij kan overal mooi omheen lullenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vaag?
Dat hoor ik voor het eerst, dus dat zal wel meevallen
Ah die, goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zal het anders formuleren.. jij kan overal mooi omheen lullen![]()
Ja dat past er mooi omheen....eh...ik bedoel....ja, je weet wel
maar hoe is het met je auto- hobby?
Ik kan daar niet over meepraten.. want ik zat nooit SC.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat zeg ik, was meer lurker dan posterzoveel commentaar had ik gelukkig niet, en ik vond de COS gezelliger dan de SC.
laatste? Hoeveel heb jij der wel niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ah die, goed
Maandag met de laatste auto naar de APK, dan zijn we er weer ff vanaf
Volgens mij zat daar bijna niemand, want de SC's gingen pas lopen toen de COS'sen dicht gingenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over meepraten.. want ik zat nooit SC.
3quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
laatste? Hoeveel heb jij der wel niet?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zat daar bijna niemand, want de SC's gingen pas lopen toen de COS'sen dicht gingen
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
dan hoef ik ook niet te vragen wat je er mee doet,.. want je gaat "zeker en vast" zeggen.. : rijden...
quote:
Wat is een pendaal?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb het vandaag nog gedaan. Met de hond op de achterbank.. raampjes open.. radiootje aan.. op weg naar het locale strandGoed te doen.. dat pendaal intrappen en lekker over de vrijwel lege weg knallen
Nee hoor, een gebruik ik door de week, de andere in het weekend en weer de andere voor plezierritjes tussendoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:43 schreef Dottey het volgende:
vind jij dat de een zich verwaarloosd kan gaan voelen als die eens laat staan?
Heb jij ze ook een naam gegeven![]()
mijn fiestaatje heette miepie
mijn micraatje heet truus "wit scheurijzer"
slaap lekker :quote:
Valt het jou ook op?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:21 schreef Chanel5 het volgende:
De gezelligheid spettert er hier vanaf
Pfff gek zeg dat jij dan 's avonds op die fiets moetquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, een gebruik ik door de week, de andere in het weekend en weer de andere voor plezierritjes tussendoor.
En nee, ik doe niet aan namen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:34 schreef Kally het volgende:
Whoehoeo nee ben niet vrolijk mis mijn dinnetje
Omdat ik auto's geen namen geef?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Pfff gek zeg dat jij dan 's avonds op die fiets moet
quote:
Nee ik vind mezelf al lui met 1 auto, jij hebt er 3quote:
Ik rij er maar 1 tegelijk, net als jij, dus da's geen excuusquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik vind mezelf al lui met 1 auto, jij hebt er 3
Nou ik denk 30 kilo overgewicht, met al die schoenen die meemoestenquote:
Nee maar ik hoef niet op de fiets voor de kilo's ik weeg er maar 58quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik rij er maar 1 tegelijk, net als jij, dus da's geen excuus
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik denk 30 kilo overgewicht, met al die schoenen die meemoesten
ik weeg ook 58, alleen staan de cijfertjes verkeerd omquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik hoef niet op de fiets voor de kilo's ik weeg er maar 58
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wordt weeer flink sporten als ze terug is
Maar dat is toch niet zwaar voor een manquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
ik weeg ook 58, alleen staan de cijfertjes verkeerd om
Ik zei toch ook niet dat ik zwaar was?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zwaar voor een man
Nou ik kan het hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik zwaar was?
Daarbij kan 85 best zwaar zijn, als de man klein en smal is
en klein oke, maar als hij dan 85 kilo is, is hij denk ik niet smalquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik zwaar was?
Daarbij kan 85 best zwaar zijn, als de man klein en smal is
Ik wil mijn buikje even wat strakker trekken alvorens ik weer in de gewichten ga hangenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik kan het hebben, maar jij zei dat je moest afvallen maar goed ik mag niks zeggen erover, ik vergeet gerust de hele dag te eten dus ik heb geen commentaar op een ander
met smal doel ik op de bouw/schouders, niet op het formaat van zijn 'afdakje'quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
en klein oke, maar als hij dan 85 kilo is, is hij denk ik niet smal
Oooooooooo oefeningen doen hequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil mijn buikje even wat strakker trekken alvorens ik weer in de gewichten ga hangen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
met smal doel ik op de bouw/schouders, niet op het formaat van zijn 'afdakje'
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
ik hou van afdakjes daar hangt goed gereedschap onder zeggen ze
Ik zei afdakJE, niet een berg he,quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
In de sauna valt altijd op dat hoe dikker de man, hoe minder er te vinden valt
Ik ga het eten eens klaarmakenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei afdakJE, niet een berg he,maar ik ga de kinderen binnen halen en achter hun eten zetten en dan douchen en hop mama rust whoehoe
Heb je nou al betaald voor de meet ? Ze hebben te weinig vrouwen daar ! , lollllllquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:18 schreef evaxsis het volgende:
Hallo ben ik weer te laat voor een praatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:18 schreef evaxsis het volgende:
Hallo ben ik weer te laat voor een praatje?
Die indruk kreeg ik alquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow nou ik was alweer wat anders gaan doen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:34 schreef luciano het volgende:
[..]
Heb je nou al betaald voor de meet ? Ze hebben te weinig vrouwen daar ! , lollllll
Alleen maar geile rukkers die komen hoorde ik
Neuh ik ga niet meer ik heb wat anders te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwak hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh ik ga niet meer ik heb wat anders te doen
Uhm ja zo noemen ze dat wel hè.quote:
Nouja, zolang hij dat niet vervelend vindt zie ik het probleem niet hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Uhm ja zo noemen ze dat wel hè.
Ben de hele dag met hem bezig moet me echt inhouden om niet telkens contact te zoeken
Hij heeft het net zo erg te pakken als ikkequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, zolang hij dat niet vervelend vindt zie ik het probleem niet hoor
bah wat klefquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij heeft het net zo erg te pakken als ikke
Nou behoorlijk en dat ben ik niet gewend meer, al krijg ik de smaak toch aardig te pakkenquote:
Ach, dat went wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou behoorlijk en dat ben ik niet gewend meer, al krijg ik de smaak toch aardig te pakken![]()
ik ben eigenlijk altijd wel heel erg op mezelf en betrap me er nu op dat ik het liefst had dat hij weer hier was.
Ineens voelt het huis zo groot / kaal aan als ik alleen ben.
Nou weet ik weer waarom ik al ruim 4 jaar prefereer alleen te zijn en te blijvenquote:
Dat ben ik wel van plan ja, en wil ook dat het niet meer over gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, dat went wel.![]()
Geniet er maar van zolang het duurt
Erg geloofwaardig komt dat ook niet overquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef luciano het volgende:
[..]
Nou weet ik weer waarom ik al ruim 4 jar prefereer alleen te zijn en te blijven![]()
Hokkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan ja, en wil ook dat het niet meer over gaat.
Het vervelende wel is dat hij in A'dam woont en ik in Den Haag, de tijd zal het wel leren hoe we daarmee om moeten gaan.
Ach ja shit happens, en nee ik ga hem niet meenemen naar zoiets want daar zit hij toch echt niet op te wachten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:14 schreef luciano het volgende:
[..]
Nou weet ik weer waarom ik al ruim 4 jar prefereer alleen te zijn en te blijven![]()
Klefje af en toe allah , maar internet opgeven / 24/7 sms'n / 24/7 bellen / over niks anders kunnen praten / meetings afzeggen ( ooit gehoord van SAMEN dingen doen in een relatie , dus hem meenemen ofzo . ? )
@ dit gedoe
TY LORD 4 b'ing single
Nog lang niet? Wat moet je allemaal doen dan voor dat je zover bent?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wie weet, maar zo ver zijn we nog lang niet
Weet ik veel, ik zeg ook maar wat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nog lang niet? Wat moet je allemaal doen dan voor dat je zover bent?
Maar goed dat ik er ben, en ik ben wel helder: hokken dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zeg ook maar wat.
Ik kan niet meer zo goed nadenken zo in de war ben ik.
Ja ja volgende vraag waar dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er ben, en ik ben wel helder: hokken dus
In A'dam dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ja volgende vraag waar dan?
Want hij heeft ook een zoontje waar die een paar dagen in de week voor zorgt.
Mijn vriendin is meestal hier en vindt haar dochter en vrien heil nie erg niequote:Op zondag 30 augustus 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ja volgende vraag waar dan?
Want hij heeft ook een zoontje waar die een paar dagen in de week voor zorgt.
Hey LSquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn vriendin is meestal hier en vindt haar dochter en vrien heil nie erg nie
Tja, anders wordt het lattenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wie weet met de tijd dat ik daar wel voor open sta, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Eyyy EvA.quote:
Veel plezier morgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eyyy EvA.
Ben ook meteen weer weg, Morgen moet m'n meissie werkenen ik ga naar de vuelta kijken hier in Zutphen, Lijkt me wel een keer leuk om van dichtbij mee te maken en de start is hier om de hoek en daarna komen ze nog een keer langsfietsen.
Terug? Ben je nu al verder danquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou latten is nog een stapje terug toch, en ik wil met hem toch wel meer dan latten.
Ik zie niet in wat dat met verder zijn dan latten te maken heeft?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel, ik ken zijn halve familie al enzo.
Nee hoor latten is dat je geen verbindingen verder heb dan 1 x in de zoveel tijd elkaar te zien en niet verder gaat dan dat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat dat met verder zijn dan latten te maken heeft?
Latten is gewoon een relatie terwijl je niet samenwoont, wat je nu dus hebt
nee hoor ..quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee hoor latten is dat je geen verbindingen verder heb dan 1 x in de zoveel tijd elkaar te zien en niet verder gaat dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |