Dit is een serieuze vraag:quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Het gaat mij persoonlijk niet perse om die Laura,maar het feit dat hier in NL zo bekromt met regels wordt omgesprongen.Er kan werkelijk niks meer spontaan hier in dit land.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef mordokania het volgende:
CHRISTOFFEL COLUMBUS (1492) - CHARLES LINDBERG (1927) - NEIL ARMSTRONG (1969) - LAURA DEKKER (2011)
Ik misgun niemand iets en Laura moet gewoon lekker als Nieuw-Zeelandse de zee gaan bestormen. Alleen kun je terecht je vraagtekens bij dit idiote plan (en haar ouders) zetten.quote:Klaar met discussieren. Het is pure AFGUNST. Pure Nederlandse AFGUNST om haar niet te laten gaan. "Wai mochten da ook niet, dus nou mag zai da ook nie". Zootje zeik-tokkies! Rot toch op, gun een ander eens wat!
Urgh, do not feed the troll... of in dit geval de onderontwikkelde defectieveling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef mordokania het volgende:
CHRISTOFFEL COLUMBUS (1492) - CHARLES LINDBERG (1927) - NEIL ARMSTRONG (1969) - LAURA DEKKER (2011)
Klaar met discussieren. Het is pure AFGUNST. Pure Nederlandse AFGUNST om haar niet te laten gaan. "Wai mochten da ook niet, dus nou mag zai da ook nie". Zootje zeik-tokkies! Rot toch op, gun een ander eens wat!
CHRISTOFFEL COLUMBUS (1492) - CHARLES LINDBERG (1927) - NEIL ARMSTRONG (1969)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef mordokania het volgende:
Klaar met discussieren. Het is pure AFGUNST. Pure Nederlandse AFGUNST om haar niet te laten gaan. "Wai mochten da ook niet, dus nou mag zai da ook nie". Zootje zeik-tokkies! Rot toch op, gun een ander eens wat!
En dat ze allemaal net doen alsof ze geboren is om deze reis te gaan maken, dat haar "meaning of life" in deze trip zit. Dat haar "levensdoel" haar ontnomen wordt als ze niet mag gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef PhalanX het volgende:
Overigens blijf ik het opvallend vinden dat al die "pro-laura" figuren geen antwoord durven te geven op de vraag of ze pedoseksualiteit acceptabel vinden als het minderjarige figuur aangeeft dat deze er mee instemt.
Ik wil weten of die figuren een 2-jarige tocht over land, zonder ouders, ook zo zien zitten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef PhalanX het volgende:
Overigens blijf ik het opvallend vinden dat al die "pro-laura" figuren geen antwoord durven te geven op de vraag of ze pedoseksualiteit acceptabel vinden als het minderjarige figuur aangeeft dat deze er mee instemt.
Ik keur het af. Sterker nog ik heb het al afgekeurd aangezien er meisjes van die leeftijd daadwerkelijk wilden. In de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef PhalanX het volgende:
maar je bent wel "pro-laura" dus... vind je jezelf dan niet een onaards grote hypocriet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:17 schreef hermanberghuis het volgende:
Ik keur het af. Sterker nog ik heb het al afgekeurd aangezien er meisjes van die leeftijd daadwerkelijk wilden. In de afgelopen jaren.
Dat ik reageer betekent niet dat ik pro laura ben. Ik laat het in het midden. Uit welk oogpunt ga je dit kijken? Een ouder of een kind of een avonturier?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:19 schreef PhalanX het volgende:
[..]
maar je bent wel "pro-laura" dus... vind je jezelf dan niet een onaards grote hypocriet?
Wat jij allemaal aanhaalt zit niet in mijn hoofd,@Jij bent ziek bezig met dingen waar ik niet aan denkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dit is een serieuze vraag:
Ben jij ooit onderzocht op een persoonlijkheidsstoornis? Autisme? Een ander Sociaal Cognitieve stoornis?
Omdat je niet in staat lijkt te zijn om de ontwikkeling van regelgeving en de ontwikkeling van het individu kunt verbinden met elkaar. Je lijkt niet in staat om te begrijpen dat een persoon zich ontwikkelt over een bepaalde periode en dat de wetgeving in Nederland gericht is om juist het individu te beschermen tegen zichzelf en tegen figuren in de directe omgeving.
Zoals ik al vroeg ben jij van mening dat een minderjarige met een meerderjarige seksueel contact zou moeten mogen hebben? Een meisje van 13 dat geslachtsgemeenschap heeft met een man van 34... waarvan ze zelf zegt dat ze het wil.
Geef je geen antwoord omdat je niet toe wil geven dat je deze zaak hypocriet benadert, of omdat je niet toe wil geven dat je pedoseksualeiteit goedkeurt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat jij allemala aanhaalt zit niet in mijn hoofd,@Jij bent ziek bezig met dingen waar ik niet aan denk
Nogmaals,we hebben het over iets anders dan perverse dingen.Waarom je dat als voorbeeld erbij geeft zegt veel over @jouquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef PhalanX het volgende:
Deze reactie geeft alleen maar aan dat jij niet toe durft toe te geven waar jouw morele grenzen liggen. Het zou je meer sieren wanneer je zegt "Zeilreis oke, pedoseks niet oke" en dat nog eens weet te beargumenteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nogmaals,we hebben het over iets anders dan perverse dingen.Waarom je dat als voorbeeld erbij geeft zegt veel over @jou![]()
![]()
Jij stelt dat een meisje van 13 beslissingen mag maken die haar leven ingrijpend zullen veranderen. Waarom vind je het dan ineens zo vreemd als het gaat om geslachtsgemeenschap? Waarom durf je daar geen uitspraak over te doen? Waarom voel je je zo genoodzaakt om te kronkelen om maar geen antwoord te geven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Nogmaals,we hebben het over iets anders dan perverse dingen.Waarom je dat als voorbeeld erbij geeft zegt veel over @jou![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |