abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72128702
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Het gaat mij persoonlijk niet perse om die Laura,maar het feit dat hier in NL zo bekromt met regels wordt omgesprongen.Er kan werkelijk niks meer spontaan hier in dit land.

Dit is een serieuze vraag:
Ben jij ooit onderzocht op een persoonlijkheidsstoornis? Autisme? Een ander Sociaal Cognitieve stoornis?

Omdat je niet in staat lijkt te zijn om de ontwikkeling van regelgeving en de ontwikkeling van het individu kunt verbinden met elkaar. Je lijkt niet in staat om te begrijpen dat een persoon zich ontwikkelt over een bepaalde periode en dat de wetgeving in Nederland gericht is om juist het individu te beschermen tegen zichzelf en tegen figuren in de directe omgeving.

Zoals ik al vroeg ben jij van mening dat een minderjarige met een meerderjarige seksueel contact zou moeten mogen hebben? Een meisje van 13 dat geslachtsgemeenschap heeft met een man van 34... waarvan ze zelf zegt dat ze het wil.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:06:49 #82
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_72128705
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:01 schreef mordokania het volgende:
CHRISTOFFEL COLUMBUS (1492) - CHARLES LINDBERG (1927) - NEIL ARMSTRONG (1969) - LAURA DEKKER (2011)

Totdat drie jaar later een of andere gekke Chinees maar dan van 12 jaar oud zo'n zelfde reis onderneemt, dan stelt dat record toch ook niks meer voor .
quote:
Klaar met discussieren. Het is pure AFGUNST. Pure Nederlandse AFGUNST om haar niet te laten gaan. "Wai mochten da ook niet, dus nou mag zai da ook nie". Zootje zeik-tokkies! Rot toch op, gun een ander eens wat!
Ik misgun niemand iets en Laura moet gewoon lekker als Nieuw-Zeelandse de zee gaan bestormen. Alleen kun je terecht je vraagtekens bij dit idiote plan (en haar ouders) zetten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:08:36 #83
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72128745
Wat een 13-jarige wil.....

Doet me denken aan een zeer getalenteerde 12 jarige pianiste die al les kreeg op het consevatorium. Ze was zeer volwassen voor haar leeftijd en had maar 1 droom: concertpianiste worden. Toen ze 15 was verbouwde haar vader het huis om een concertvleugel te installeren.
En toen werd ze zestien en vond ze jongens leuk.
Daaaag droom, ze is later een andere universitaire studie gaan doen en speelt nog steeds met veel plezier piano.

Laat haar maar een paar jaar wachten, er kan nog zoveel veranderen op die leeftijd.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
pi_72128751
quote:
CHRISTOFFEL COLUMBUS (1492) - CHARLES LINDBERG (1927) - NEIL ARMSTRONG (1969) - LAURA DEKKER (2011)

Klaar met discussieren. Het is pure AFGUNST. Pure Nederlandse AFGUNST om haar niet te laten gaan. "Wai mochten da ook niet, dus nou mag zai da ook nie". Zootje zeik-tokkies! Rot toch op, gun een ander eens wat!
Urgh, do not feed the troll... of in dit geval de onderontwikkelde defectieveling.
--- Cameron Hodge ---
pi_72128807
quote:

CHRISTOFFEL COLUMBUS (1492) - CHARLES LINDBERG (1927) - NEIL ARMSTRONG (1969)
Die waren allemaal in de 20 toen zij hun ambities groot werden.
pi_72128814
Overigens blijf ik het opvallend vinden dat al die "pro-laura" figuren geen antwoord durven te geven op de vraag of ze pedoseksualiteit acceptabel vinden als het minderjarige figuur aangeeft dat deze er mee instemt.
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:10:48 #87
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72128816
Prima toch, ze heeft haar fifteen minutes of fame inmiddels wel gehad. Ze schrijft zich uit, gaat op pad en ik vermoed dat we er verder nooit meer iets van horen. Niet zozeer omdat haar iets ergs overkomt (dat hoop ik in ieder geval niet), maar omdat ik niet verwacht dat ze dit gaat redden. Ik denk dat de reis ergens zal worden afgebroken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72128918
Laura kan zichzelf helemaal niet uitschrijven bij de gemeente, ook daarvoor moet ze 16 zijn.

Alleen haar vader kan Laura uitschrijven. Maar dan moet je als ouder toch wel enorm gestoord zijn, om je eigen kind uit te laten schrijven.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:16:08 #89
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72128933
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:10 schreef PhalanX het volgende:
Overigens blijf ik het opvallend vinden dat al die "pro-laura" figuren geen antwoord durven te geven op de vraag of ze pedoseksualiteit acceptabel vinden als het minderjarige figuur aangeeft dat deze er mee instemt.
En dat ze allemaal net doen alsof ze geboren is om deze reis te gaan maken, dat haar "meaning of life" in deze trip zit. Dat haar "levensdoel" haar ontnomen wordt als ze niet mag gaan.

Pffffff ze is dertien
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:16:11 #90
3542 Gia
User under construction
pi_72128937
quote:
Ik wil weten of die figuren een 2-jarige tocht over land, zonder ouders, ook zo zien zitten?

Verder: Mijn zoon is er op tegen dat die hond meegaat. Vindt hij dierenmishandeling. Kunnen we dit ergens melden.?
pi_72128952
quote:
Ik keur het af. Sterker nog ik heb het al afgekeurd aangezien er meisjes van die leeftijd daadwerkelijk wilden. In de afgelopen jaren.
pi_72129000
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:17 schreef hermanberghuis het volgende:
Ik keur het af. Sterker nog ik heb het al afgekeurd aangezien er meisjes van die leeftijd daadwerkelijk wilden. In de afgelopen jaren.
maar je bent wel "pro-laura" dus... vind je jezelf dan niet een onaards grote hypocriet?
--- Cameron Hodge ---
pi_72129134
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:19 schreef PhalanX het volgende:

[..]

maar je bent wel "pro-laura" dus... vind je jezelf dan niet een onaards grote hypocriet?
Dat ik reageer betekent niet dat ik pro laura ben. Ik laat het in het midden. Uit welk oogpunt ga je dit kijken? Een ouder of een kind of een avonturier?
pi_72129182
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:06 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Dit is een serieuze vraag:
Ben jij ooit onderzocht op een persoonlijkheidsstoornis? Autisme? Een ander Sociaal Cognitieve stoornis?

Omdat je niet in staat lijkt te zijn om de ontwikkeling van regelgeving en de ontwikkeling van het individu kunt verbinden met elkaar. Je lijkt niet in staat om te begrijpen dat een persoon zich ontwikkelt over een bepaalde periode en dat de wetgeving in Nederland gericht is om juist het individu te beschermen tegen zichzelf en tegen figuren in de directe omgeving.

Zoals ik al vroeg ben jij van mening dat een minderjarige met een meerderjarige seksueel contact zou moeten mogen hebben? Een meisje van 13 dat geslachtsgemeenschap heeft met een man van 34... waarvan ze zelf zegt dat ze het wil.
Wat jij allemaal aanhaalt zit niet in mijn hoofd,@Jij bent ziek bezig met dingen waar ik niet aan denk
Ik heb het over een droom die niet nagejaagd mag worden,heeft niks perse met die Laura te maken btw.
Love music!
pi_72129288
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:27 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Wat jij allemala aanhaalt zit niet in mijn hoofd,@Jij bent ziek bezig met dingen waar ik niet aan denk
Geef je geen antwoord omdat je niet toe wil geven dat je deze zaak hypocriet benadert, of omdat je niet toe wil geven dat je pedoseksualeiteit goedkeurt?
--- Cameron Hodge ---
pi_72129336
Hoe hypocriet, afgunstig en kortzichtig zijn hier de meeste reakties. Als er ergens een voetbaltalentje (of andere sport) van 12 jaar loopt te pingelen, krijgt ie extra voorzieningen als weken vrij van school voor trainingen, wedstrijden en de hele rataplan, reist over de wereld als jonge topsporter, aangepaste school.

Dit kind van 13 jaar kan toevallig enorm goed zeilen en vraagt om een rondreis, die per zee maximaal 3 weken duurt, waarna ze weer maanden aan wal haar school kan doen. Bovendien wordt elke reis meegezeild door veel boten, waaronder die van haar ouders uiteraard. Ze heeft continu radio- en internetcontact.

Typisch kneuterige balkenende-norm reakties hiero.
pi_72129359
quote:
Nogmaals,we hebben het over iets anders dan perverse dingen.Waarom je dat als voorbeeld erbij geeft zegt veel over @jou
Love music!
pi_72129400
laat dat kind toch lekker zeilen, wat maakt die paar maanden school nou uit. laat dr genieten van het leven
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:36:59 #99
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_72129404
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Nogmaals,we hebben het over iets anders dan perverse dingen.Waarom je dat als voorbeeld erbij geeft zegt veel over @jou
Deze reactie geeft alleen maar aan dat jij niet toe durft toe te geven waar jouw morele grenzen liggen. Het zou je meer sieren wanneer je zegt "Zeilreis oke, pedoseks niet oke" en dat nog eens weet te beargumenteren.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_72129414
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 00:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Jij stelt dat een meisje van 13 beslissingen mag maken die haar leven ingrijpend zullen veranderen. Waarom vind je het dan ineens zo vreemd als het gaat om geslachtsgemeenschap? Waarom durf je daar geen uitspraak over te doen? Waarom voel je je zo genoodzaakt om te kronkelen om maar geen antwoord te geven.
--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')