echt waarquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:54 schreef gitaarsnaar het volgende:
hij zit eriinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
jaquote:
ik dans meequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:58 schreef Dynastic het volgende:
Volendam moet weer scoren, ik wil weer dansen op die tune.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:58 schreef Dynastic het volgende:
Volendam moet weer scoren, ik wil weer dansen op die tune.
Het ligt niet eens bij Duitsland, hoe komt die inteeltfamilie aan die genen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:30 schreef justmattie het volgende:
Gadverdamme dat Volendam is oek weer anti-voetbal
Amper kansen en toch met penals winnen
Goeie vraag, ik zou eerder tegen fluiten, aangezien Guyt onderuit werd getrokkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Het ligt niet eens bij Duitsland, hoe komt die inteeltfamilie aan die genen?
Dordtquote:
Wat een kalf, speel die bal toch manquote:
Mboua ole manquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Wat een kalf, speel die bal toch man
Hoelang is hij geblesseerd geweest 4 maanden?quote:
eentje te weinig gemaaktquote:
Moet je nagaan dat hij normaal pas na 80 minuten er in komt om de boel af te makenquote:
Het is gewoon een betonnen gevangenisquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Silenus het volgende:
Wat een lelijk kutstadion heeft Zwolle toch.
quote:
Door Edje Sturing, die mafkees weet ons aanvallende voetbal wat we in 40 jaar hebben opgebouwd biinnen 4 weken kapot te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Het ligt niet eens bij Duitsland, hoe komt die inteeltfamilie aan die genen?
Het viel me inderdaad op dat dat weg is, de laatste 20 minuten alleen maar blinde ballen naar voren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:32 schreef groenen het volgende:
[..]
Door Edje Sturing, die mafkees weet ons aanvallende voetbal wat we in 40 jaar hebben opgebouwd biinnen 4 weken kapot te maken.Ik ben echt verbijsterd.
Ik durf het woord stadion al niet eens te noemen als ik dat daar zie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Silenus het volgende:
Wat een lelijk kutstadion heeft Zwolle toch.
Eagles-Fortuna lijkt me gezien de stand idd interessanter dan Volendam-Zwolle.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:41 schreef Dynastic het volgende:
Komt vrijdag Volendam-Zwolle nog?
Genée zei dat ze misschien plannen hadden om GAE te doen.
Vraag het aanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:42 schreef Borizzz het volgende:
Zou het volgende week Zwolle-Graafschap kunnen worden?!
Dan is Zwolle-Graafschap logisch volgende week vrijdag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Genee is Cambuur, dus veel wedstrijden van Cambuur live, daarnaast schijnen de Graafschap en Volendam en Zwolle de enige clubs te zijn die ze kennen daar
dat emmen stelt toch echt al jaren teleur he, na jaren in de top van de jupiler league te hebben gespeeldquote:
gaat lekker daar vanavond, na eerdere zware verliespartijen tegen veendam en fortuna nu ineens 3-0 voor doen ze toch goedquote:
Zwarte Cross is net geweest tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:25 schreef Joeriii het volgende:
Emmen-spelers een tijd geen salaris ontvangen ofzo?
Gewisseld godzijdank.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die Machek kan er echt niets van.
ben al overgestapt naar de supercupquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Supercup, eredivisie. Genoeg andere opties.
Omdat de JL een geweldige site heeft: http://www.jupilerleague.nl/match.php?id=f353953quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kermit en Schet met de 4-2 en 4-3. Hup Excelsior Feyenoord 2
Idd het maakt niet uit wat je kijkt. Supercup of naar de garnalenvissers, je kan het niet bijhouden die goals!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:29 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Ben in ieder geval blij dat de meest doelpuntrijke wedstrijd op tv is
onweer denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom ligt het stil in Haarlem ?
Yep, hier onweert het ook inmiddels. (Zaanstad.)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:42 schreef Drasss het volgende:
Gokje dat Haarlem stil is gelegd door Onweer en dat Volendam ook snel last van onweer kan gaan krijgen :S
Onweerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Haarlem stil ?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Vrijdag Zwolle - de Graafschap. Wordt door RTL7 aangekondigd als een derby
Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik had liever Excelsior - Go Ahead Eagles gezien, Go Ahead heeft bij een punt toch de eerste periodetitel te pakken?
Is Tshibamba die dommerik van NECquote:
Ja haha. Scoorde maandag nog 2 goals tegen Jong Ajax ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Is Tshibamba die dommerik van NEC?
Zwolle-Graafschap dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef Runselpink het volgende:
welke wedstrijd wordt uitgezonden vrijdag?
Juiste doel of juist het verkeerde?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja haha. Scoorde maandag nog 2 goals tegen Jong Ajax ook.
Hij heeft ook maar 9 vingers, dat maakt het allemaal wat moeilijker.quote:
en 3-4, Vorthorenquote:
Andere teams hebben te weinig fans.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom RTL Zever alleen maar Cambuur, Graafschap, Volendam en Zwolle uitzend
Uitzendt en de competitie is net bezigquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom RTL Zever alleen maar Cambuur, Graafschap, Volendam en Zwolle uitzend
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:54 schreef fanneke het volgende:
Eindelijk eens winst voor FCDB, 3-4 in Almere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |