Wat een kalf, speel die bal toch manquote:
Mboua ole manquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Wat een kalf, speel die bal toch man
Hoelang is hij geblesseerd geweest 4 maanden?quote:
eentje te weinig gemaaktquote:
Moet je nagaan dat hij normaal pas na 80 minuten er in komt om de boel af te makenquote:
Het is gewoon een betonnen gevangenisquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Silenus het volgende:
Wat een lelijk kutstadion heeft Zwolle toch.
quote:
Door Edje Sturing, die mafkees weet ons aanvallende voetbal wat we in 40 jaar hebben opgebouwd biinnen 4 weken kapot te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Het ligt niet eens bij Duitsland, hoe komt die inteeltfamilie aan die genen?
Het viel me inderdaad op dat dat weg is, de laatste 20 minuten alleen maar blinde ballen naar voren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:32 schreef groenen het volgende:
[..]
Door Edje Sturing, die mafkees weet ons aanvallende voetbal wat we in 40 jaar hebben opgebouwd biinnen 4 weken kapot te maken.Ik ben echt verbijsterd.
Ik durf het woord stadion al niet eens te noemen als ik dat daar zie.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:34 schreef Silenus het volgende:
Wat een lelijk kutstadion heeft Zwolle toch.
Eagles-Fortuna lijkt me gezien de stand idd interessanter dan Volendam-Zwolle.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:41 schreef Dynastic het volgende:
Komt vrijdag Volendam-Zwolle nog?
Genée zei dat ze misschien plannen hadden om GAE te doen.
Vraag het aanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:42 schreef Borizzz het volgende:
Zou het volgende week Zwolle-Graafschap kunnen worden?!
Dan is Zwolle-Graafschap logisch volgende week vrijdag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Genee is Cambuur, dus veel wedstrijden van Cambuur live, daarnaast schijnen de Graafschap en Volendam en Zwolle de enige clubs te zijn die ze kennen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |