Ze bedoelen dat de film geen deel uit maakt van een al bestaande reeks of een verfilming is.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet precies. Het lijkt er wel op dat wat ze bedoelen me eigenlijk niet zo interesseert. Ik hoop dat Inception echt bijzonder is.
Of remake. Maar je hebt gelijk lijkt me.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat de film geen deel uit maakt van een al bestaande reeks of een verfilming is.
Avatar is niet gebaseerd op een bestaand iets; dus geen sequel op een succesvolle film, geen karakters die we al ergens van moeten kennen. Dat het verhaal overeenkomt met Pocahontas is dan totaal iets anders. Wellicht dat je met Inception ook kunt wijzen naar David Lynch films als "inspiratie" maar dat weet ik niet omdat ik deze nog niet gezien heb.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet precies. Het lijkt er wel op dat wat ze bedoelen me eigenlijk niet zo interesseert. Ik hoop dat Inception echt bijzonder is.
Ik had hetzelfde probleem inderdaad, zag m'n fout later ook inquote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Of remake. Maar je hebt gelijk lijkt me.
Ik zat denk ik te veel aan het Nederlandse 'origineel' te denken en niet zo zeer 'oorspronkelijk'.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef Jeeh het volgende:
morgen nacht naar de vroege voorstelling![]()
meer mensen om 00:05 erbij in schouwburgplein?
Eens, maar IMAX heb je daar niet. En ik woon hartje centrum, dus tis wat makkelijkerquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Eens, maar IMAX heb je daar niet. En ik woon hartje centrum, dus tis wat makkelijker
Dat valt toch wel mee? Amerikaanse media en Nederlandse media zijn grotendeels positief.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik de krant waren ze er niet zo lovend over.
Brabands Dagblad geloof ik. Al moet ik zeggen dat ze wel vaker rare beoordelingen geven.quote:
3 sterren is een beetje standaard terwijl deze film zeker niet standaard is !quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Amerikaanse media en Nederlandse media zijn grotendeels positief.
Meestal doen ze dat woensdags al. Maar ze hebben altijd van die rare meningquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Toad het volgende:
Ieder z'n mening toch? Grosso modo zijn de reacties positief. Apart trouwens dat Brabants Dagblad al op woensdag de filmstukken publiceert. Ik dacht dat GPD-kranten daar pas donderdag mee kwamen.
Ja, dat vond ik ook wel. Hoewel het toch nog best snel voorbij ging.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Enige verwijt dat ik al heb gelezen, is dat de film (zoals alle films van Nolan) te lang is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |