Haha goud! Ik zal even zoeken tot dan TVPtjequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:20 schreef Echo99 het volgende:
Hey kleine meid, is je pappie thuis...
Uitstekende keuze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:26 schreef SpecialK het volgende:
Toon me de weg naar het volgende kleine meisje.
(niet in die versie te vinden die tekst trouwens)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Quir het volgende:
Well I'm not dumb but I can't understand
why she walked like a woman and talked like a man
Hoe kon ik die vergeten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Niet heel dubbelzinnig. Erg duidelijk zelfs.
quote:
Niet geheel het doel van dit topic, maar hey, het is Danzig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:39 schreef Hukkie het volgende:
Geweldig nummer om je vriendin eens lekker te laten paaldansen.
Wat een onzin!Je moet je natuurlijk wel in die tijdgeest van toen verplaatsen!Come together is wel wat anders als cumming together zoals het nu heet wat jij bedoelt.In die tijd was het woordje gay ook alleen maar bedoelt te zeggen dat je blij was..Niet dat je homo was......quote:
Maar, Hukkie, bedenkingen zijn niet nodig bij dit nummer. Het beschrijft de daden van Mengele, en Slayer geeft aan dat ze dit afkeuren. Ook dit valt niet in één lijn met de eerder gepostte nummers.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:44 schreef Hukkie het volgende:
Dan lijkt me deze wel relevant. Heb zelf iig bedenkingen bij de tekst, ondanks dat het een geweldig nummer is.
Juist, maar dat maakt het niet minder leuk.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:45 schreef Electrood het volgende:
[..]
Wat een onzin!Je moet je natuurlijk wel in die tijdgeest van toen verplaatsen!Come together is wel wat anders als cumming together zoals het nu heet wat jij bedoelt.In die tijd was het woordje gay ook alleen maar bedoelt te zeggen dat je blij was..Niet dat je homo was......
Ah oke, die afkeuring heb ik niet echt kunnen bespeuren. Dan kan ik ook nog wel Welcome To The Machine van Pink Floyd aandragen, maar denk dat dat ook niet echt in de lijn van het topic ligt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Maar, Hukkie, bedenkingen zijn niet nodig bij dit nummer. Het beschrijft de daden van Mengele, en Slayer geeft aan dat ze dit afkeuren. Ook dit valt niet in één lijn met de eerder gepostte nummers.
Toch bedankt voor je input.
"Rancid angel of death, flying free"quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:47 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah oke, die afkeuring heb ik niet echt kunnen bespeuren. Dan kan ik ook nog wel Welcome To The Machine van Pink Floyd aandragen, maar denk dat dat ook niet echt in de lijn van het topic ligt.
quote:Won't you take that ride ride ride ride on Heavy
Metal?
It's the only way that you can travel down that road.
Satisfied fied fied fied, on heavy metal,
Baby won't you ride, ride it until it explodes.
Heavy Metal
My oh my, how this lady can fly,
Once she starts rollin' beneath you.
You know you just can't lose,
The way she moves,
You wait for her to finally release you.
Wow je hebt echt een wereld voor me geopend ik heb nog nooit van deze band gehoord.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Niet heel dubbelzinnig. Erg duidelijk zelfs.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:07 schreef keesjeislief het volgende:
I'll do anything
For my sweet sixteen,
And I'll do anything
For little run away child
Polly wants a cracker
I think I should get off her first
I think she wants some water
To put out the blow torch
Polly wants a cracker
Maybe she would like moore food
Ask me to untie her
A chase would be nice for a few
Marco Borsato - Binnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Gouwe ouwe:
"even slikken en weer doorgaan.."
wtfquote:Ooh baby,
It's making me crazy,
Everytime I look around
It's in my face
quote:
17, toe maar....quote:Het is dus toch zover gekomen
Dat jij hier naast me ligt
En in de schemer van de ochtend
Kijk ik naar je gezicht
Je bent dezelfde maar toch anders