Plet schiet Ajax wel naar de titel inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Gewoon net als beenhakker doet die lui de Jupiler league in sturen en ook naar de hoofdklasse
Zijn wij nou de enige die niet blind zijn, jezus man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:24 schreef Tommeke het volgende:
Ja, Koevermans zat bij AZ en nu bij PSV op de bank, dan zou hij het bij ons wel maken
Een 'falende' Suarez bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar dat vertrouwen en verlangen in Honda vandaan komt.
Ja, het is een goede speler, maar niet het soort speler dat Ajax nodig heeft.
Straks zit hij er een paar weken en kan hij niets, omdat er geen duidelijke spits voor hem staat.
Mwah, we hebben veel middenvelders, dat wel. Maar niet één heeft een goed scorend vermogenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar dat vertrouwen en verlangen in Honda vandaan komt.
Ja, het is een goede speler, maar niet het soort speler dat Ajax nodig heeft.
Idd, we missen een type Litmanen/Sneijder/Van der Vaart.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah, we hebben veel middenvelders, dat wel. Maar niet één heeft een goed scorend vermogen
Perez had nu natuurlijk een belangrijke rol kunnen spelen in dit elftal...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, we missen een type Litmanen/Sneijder/Van der Vaart.
Klopt, dat is erg zonde geweest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Perez had nu natuurlijk een belangrijke rol kunnen spelen in dit elftal...
Het is toch te belachelijk voor woorden dat een scouting van de grootste voetbalclub van Nederland het niet voor elkaar krijgt om een spits te scouten in het buitenland? Of is het het bestuur dat niets doet met de scoutingsrapporten? Onder Beenhakker beleefden we een gouden periode - met talent uit Roemenië, Brazilië en Tunesië. Nu geloof ik best dat Beenhakker een goed netwerk heeft, maar ik mag toch veronderstellen dat de scouting van Ajax deze spelers gescout heeft, daar Beenhakker echt niet al die landen zelf bezocht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:06 schreef Pedroso het volgende:
Ajax heeft in ieder geval wel een type Koevermans of VOH nodig.
Nu is bijna iedere voorzet of corner zinloos omdat er geen koppend vermogen in de voorhoede zit.
Doodzonde, het kan je zomaar +15 goals per seizoen opleveren.
Niet dat ik voor Koevermans pleit, verder is het niet veel maar er zullen toch wel meer van dat soort types rondlopen die meer kwaliteit hebben dan Koevermans ?
En Martina is ook weer terugquote:Honda-deadline bij VVV en de vraagprijs is geboden!
Geef ze eens ongelijk! VVV wil koste wat kost voorkomen dat het Keisuke Honda kwijtraakt op een moment dat er geen opvolger meer aangetrokken kan worden. De club uit Venlo geeft clubs tot vrijdag (drie dagen voor de sluiting van de transfermarkt) de mogelijkheid Keisuke Honda over te nemen. Als zich dan nog geen koper heeft gemeld die aan de wensen van de club en speler voldoen, dan blijft de Japanner in Limburg.
Er zijn overigens al clubs geweest die de vraagprijs hebben geboden voor de Japanner (zo’n 10 miljoen!), maar dat zijn clubs waar Honda niet naar toe wil. Dat vertelt VVV-voorzitter Berden vandaag, aldus VI.nl. Hij weet ook te melden dat Feyenoord zich nog niet heeft gemeld in Venlo en dat VVV geen zaken doet met investeerders, maar alleen met andere voetbalclubs.
Wie weet kom je daar talent tegen die je goed kan gebruiken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Plet schiet Ajax wel naar de titel inderdaad.
Lol.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Smolarek zit zonder club volgens mij. Noem ook maar iemand
Lucius ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Smolarek zit zonder club volgens mij. Noem ook maar iemand
Hehe ik wist niet dat het zo'n diehard was. Die jongen heeft al zo veel clubs gehad dacht dat het niet zoveel voor hem uit zou maken welk shirt hij aan moet doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lol.
Die wilde nog niet in de spelersbus van Ajax stappen toen die van Dortmund kapot ging. Clubs speelden toen oefenpotje in Duitsland.
Haha, inderdaad. Vond ik op zich wel een mooie actie van hem, net als Raymon Sluijter die tijdens een sponsordag (van ABN Amro dacht ik) niet in een Ajaxshirt wilde tennissen. Toen ik nog jong en onbezonnen was heb ik een keer een hele heisa lopen trappen op een familieverjaardag omdat ik mijn cola niet uit een PSV-glas wilde drinken. Achteraf veel te veel eer gegeven, nu ik oud en volwassen ben zou ik natuurlijk niks laten merken, die cola opdrinken en het glas dan in het toilet weer volpissen en na 5 minuten vragen of iemand nog wat van m'n fanta wil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lol.
Die wilde nog niet in de spelersbus van Ajax stappen toen die van Dortmund kapot ging. Clubs speelden toen oefenpotje in Duitsland.
Que?quote:Seedorf niet blij met rol als bankzitter
Clarence Seedorf moet naar alle waarschijnlijkheid het komende seizoen genoegen nemen met een plek op de reservebank. De middenvelder van AC Milan speelde in de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen geen minuut.
De supporters hadden vorig seizoen de nodige kritiek op Seedorf en ook de nieuwe trainer Leonardo lijkt de Nederlands international niet al te hoog te hebben zitten. Het moet voor de aanvallende middenvelder een domper zijn, want hij speelde al 223 duels voor Milan, waarin hij 36 goals wist te maken.
Tegen Siena wist Milan met 1-2 te winnen, ook zonder Seedorf. "Gisteren bleef ik op de bank, maar ik blijf goed trainen", zegt hij tegen Odeon TV. "Ik ben goed aan het herstellen. De derby tegen Inter? Daar wil ik het niet over hebben."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |